Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Shabalin, Fedor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin
Nároky na osobnost trenéra v tenise
Sochorová, Nikola ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Nároky na osobnost trenéra v tenise Cíle: Hlavním cílem této práce je získat hlubší pohled na osobnost trenéra a jeho kompetence na základě hloubkové rozhovoru s tenisovými hráči a trenéry. Metody: Práce využívá polostrukturovaných a hloubkových rozhovorů s tenisovými hráči a trenéry. Podkladem pro rozhovory se staly literární zdroje a nejdůležitějších kompetence získané v dotazníkách bakalářské práce Jana Králíka. Polostrukturovaný rozhovor byl využit pro stanovení důležitosti kompetencí a vytvoření kompetenčního profilu. Metoda hloubkového rozhovoru byla využita pro hlubší analýzu kompetencí. Výsledky: Na základě rozhovorů byl vytvořen kompetenční profil tenisového trenéra dospělých a následně byl porovnán s kompetenčním profilem z bakalářské práce Jana Králíka. Vybrané kompetence byly rozebrány do hloubky. Klíčová slova: tenis, nároky, trenér, osobnost, kompetence
Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků
Čokrtová, Jana ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků Cíl: Hlavním cílem této práce je porovnání kvality poskytovaných služeb dvou fitness center v Českém Brodě z pohledu spokojenosti zákazníka. Jedná se o fitness centrum Infinity a fitness centrum Natálie. Dalším cílem je, po zjištění s čím jsou zákazníci spokojeni a nespokojeni, určit, ve kterém fitness centru jsou zákazníci se službami spokojenější. Dílčím cílem je doporučit vedení obou fitness center případná východiska pro vyšší spokojenost zákazníků. Metody: Primární data byla získána pomocí dotazníku Servqual, který měli možnost vyplnit zákazníci na recepcích obou fitness center. Další data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness center. Výsledky: Z dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků je zřejmé, že zákazníci jsou více spokojeni se službami ve fitness centru Natálie. Ani v jednom fitness centru nejsou ovšem zákazníci plně spokojeni ve všech oblastech zkoumání. V závěru práce jsou navržena doporučení, kterými by se fitness centra měla zabývat a tím zvýšit spokojenost zákazníků s jejich službami. Klíčová slova:Servqual dotazník, fitness, spokojenost zákazníka, sportovní služby, konkurence
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního klubu Holmes Place Premium Karlin
Shabalin, Fedor ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Karlin Cíle: Hlavním cílem této práce je je zjistit spokojenosti zakazniku se službami fitness centra Holmes Place Premium Karlin.Dalším cílem bylo navrhnout opatreni pro zlepseni činnosti fitness clubu Holmes Place Premium Karlin na základě hodnocení spokojenosti zákazníků. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Výsledky: Pro přehlednost jsou výsledky jednotlivých otázek dotazníku uvedeny pomocí diagramu a jejich interpretace a na základě výsledků jsou vytvořeny závěry s doporučeni možných vylepšení. Klíčová slova: Marketingový výzkum,spokojenost zákazniků,SC Holmes Place Premium Karlin
Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice
Kapcová, Michaela ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice Cíle: Výsledek bakalářské práce "Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice" bude klíčovým nástrojem při výběru nových mládežnických trenérů v pražském atletickém oddíle Spartak Praha 4. Cílem práce je sestavit kompetenční profil trenéra atletiky, který bude odpovídat potřebám mládeže. Metody: Všichni respondenti byli dotazováni prostřednictvím písemného posuzování osobnostních charakteristik. Skupina expertů (trenérů) kromě písemné formy byla vyzvána k polostrukturovanému interview, na základě kterého byl sestaven seznam kompetencí pro použití v písemném dotazování. Výsledky: Výsledkem práce je kompetenční profil trenéra atletiky mládeže. Výsledky dotazníkového šetření byly zachyceny graficky. Klíčová slova: kompetence, trenér mládeže, atletika, charakteristika trenéra, atletická mládež, trenér
Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary Cíle: Bakalářská práce porovnává konkurenci fitness center v okresu Karlovy Vary. Konkurenceschopnost uvedených zařízení bude stanovena na základě marketingového výzkumu se zákazníky a zaměstnanci těchto zařízení. Půjde o kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Zjištěné výsledky poskytnou přehled o nabízených možnostech těchto zařízení a budou podkladem pro zpracování průvodce, který by měl usnadnit rozhodování zájemci o tento typ služeb. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování informací byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek jsou zachyceny v grafech a tabulkách. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav konkurence fitcenter v Okresu Karlovy Vary. Pro získání dalších informací o konkurenci byl proveden rozhovor se zaměstnanci jednotlivých fitcenter. Následně jsem zpracoval Porterovu analýzu konkurenčních sil. Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí v okresu Karlovy Vary není až tak intenzivní. Důležitá pro zákazníka je především cena, kvalita a rozmanitost služeb, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: Konkurence, komparace, fitness centrum, sportovní služby, loajalita...
Systémový pohled na pojištění sportovce
Baláčková, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Systémový pohled na pojištění sportovce Cíle: Cílem práce je podat ucelený report o sportovním pojištění v České republice, se zaměřením na amatérské a registrované sportovce, zhodnotit zjištěné výsledky a navrhnout případná doporučení. Dílčím cílem je analýza pojistných produktů od komerčních pojišťoven a zjištění povědomí o možnosti sportovního pojištění mezi veřejností. Metody: Byl proveden sekundární výzkum - sběr dat z webových stránek pojišťoven a od pojišťovacích makléřů a jejich analýza a primární výzkum - písemné a internetové dotazování. Výsledky: Analýzou pojišťoven byly srovnány nabídky pro jeden modelový příklad. Ukázalo se, že se tyto nabídky liší jak kvalitou, tak i cenou. Z dotazníkového výzkumu bylo zjištěno, že zdaleka ne všichni sportovci jsou pojištěni a přitom většina jejich úrazů pochází ze sportovní aktivity. Na základě výzkumu byla stanovena doporučení pro sportovce i pojišťovny. Klíčová slova: Sport, sportovec, životní pojištění, úrazové pojištění, pojistný trh, riziko, sportovní úraz, prevence úrazů
Popularita e-sportu u pražské mládeže
Inneman, Martin ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí pražské mládeže, aby bylo možné si o současném stavu e-sportu u mládeže vytvořit celkový názor. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Kvůli nedostatku sekundárních data musela být získána data primární. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazování. Použitý dotazník byl vytvořen speciálně pro účely této práce. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily, že pražská mládež má o e-sportu poměrně rozsáhlé znalosti a že část z ní se mu dokonce věnuje, ať už aktivně jako hráči či pasivně jako diváci. Dále bylo zjištěno, že si myslí, že by e-sport získal větší pozornost, kdyby dostával více prostoru v médiích. Klíčová slova: marketingový výzkum, počítačové hry, dotazování
Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově
Holánek, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost zákazníků Pulse Fitness v Benešově a odhalit hlavní příčiny, které úroveň spokojenosti zákazníků Pulse Fitness snižují. Zjištěné výsledky přitom budou podkladem k navržení opatření, jejichž implementace v Pulse Fitness by měla přispět ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti. Dílčím cílem je přizpůsobení metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka do prostředí fitness. Metody: V práci je využita metodika Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Ke sběru primárních dat přitom bylo využito elektronického dotazování. Výsledky: Výsledné hodnoty Evropského indexu spokojenosti zákazníka poukazují na fakt, že zákazníci Pulse Fitness jsou s poskytovanými službami nadprůměrně spokojeni. Přesto existuje celá řada faktorů, jejichž optimalizací by se měl management Pulse Fitness zabývat, a k jejichž zlepšení byla navržena konkrétní doporučení. Klíčová slova: Evropský index spokojenosti zákazníka (ECSI), spokojenost zákazníka, fitness služby
Návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008-2013
Holánek, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013 a určit a zhodnotit faktory, které její návštěvnost ovlivňují. Dále na základě získaných výsledků navrhnout určitá opatření, která by vedla k růstu návštěvnosti Gambrinus ligy. Metody: V práci byla použita především metoda statistické analýzy. Ta byla využita při analyzování atraktivity Gambrinus ligy a její návštěvnosti v závislosti na vybraných faktorech. Výsledky: Došlo ke zhodnocení a zanalyzování návštěvnosti Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013. Byly určeny důležité divácké faktory a byl posouzen jejich vliv na návštěvnost. Byla zjištěna silná závislost mezi návštěvností a atraktivitou týmu. Na základě získaných výsledků pak byla navrhnuta různá opatření, která by vedla k růstu návštěvnosti v krátkodobém i dlouhodobém časovém horizontu. Klíčová slova: sport, fotbal, atraktivita, diváci, fanoušci

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Holánek, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.