Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí126 - 135další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá"
Brůnová, Lada ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
(abstrakt) V bakalářské práci Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá" se věnuji sociálnímu marketingu, a to konkrétní sociální kampani občanského sdružení Asistence o.s. a jejím jednotlivým aspektům s ohledem na české neziskové prostředí. Velkou část věnuji komunikačnímu mixu, jehož správné sestavení může neziskové organizaci ušetřit peníze, s jejichž nedostatkem často bojuje. V závěru práce jsem se pokusila projekt zhodnotit zejména po komunikační stránce a nastínit, jak by mohla být komunikace vylepšena a jakými cestami by se měla Asistence o.s. vydat do budoucna.
Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010
Vaicová, Ivana ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
V době, kdy jsou i státem financovaná muzea a galerie nuceny zodpovědně hospodařit se svěřenými financemi, generovat vlastní zisk a získávat prostředky na provoz i z jiných než veřejných zdrojů, stává se marketingová komunikace důležitým nástrojem oslovování jak návštěvníků, tak i sponzorů a dalších potenciálních podporovatelů. Je pochopitelné, že u soukromých organizací, pro něž představují granty ze státní sféry jen relativně malé procento celkového rozpočtu, je marketingová činnost ještě mnohem důležitější. Bakalářská práce "Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010" charakterizuje centrum DOX, jakožto největší českou soukromou galerii, pojednává o jeho činnosti, analyzuje konkurenci, cílové skupiny a zejména jeho komunikační prostředky, nejpodstatnější body potom shrnuje stručnou SWOT analýzou. Přínos práce tkví zejména v konfrontaci teorie muzejního marketingu z převážně cizojazyčné odborné literatury a marketingové praxe realizované českou institucí centra DOX. Jádro práce tvoří analýza centrem DOX využívaných součástí komunikačního mixu za sledované období, segmentace cílových skupin a identifikace konkurence.
Marketingová komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010
Kubešová, Eliška ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Marketingová komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010 analyzuje komunikaci strany KDU-ČSL před těmito volbami. Práce rozebírá v první části stranu jakožto značku, její pozici na politické scéně, její voličskou obec, program, působení a další atributy. Další část je věnována nejen předvolební kampani, ale také veškeré ostatní komunikaci v předvolebním období; tato kapitola je rozdělena podle rozličných komunikačních kanálů. Následuje zhodnocení komunikace a možné důvody, proč KDU-ČSL nebyla v příslušných volbách úspěšná. Práce také obsahuje doporučení, která by v budoucnu mohla pomoci k lepšímu volebnímu výsledku a k návratu do Poslanecké sněmovny, včetně návrhů na vhodná komunikační témata.
Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany François Hollanda
Selingerová, Magdaléna ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce Prezidentské volby ve Francii 2012: Kampaň kandidáta Socialistické strany Françoise Hollanda je analýzou volební kampaně vítězného kandidáta a současného francouzského prezidenta. Cílem práce je podat komplexní obraz o vedení prezidentské volební kampaně ve Francii na příkladu kandidáta Socialistické strany a vysvětlit, proč byla jeho strategie úspěšná. Práce se zabývá kontextuálním rozborem francouzského prostředí a jeho vlivem na volební proces. Zkoumá, jakým způsobem se do prezidentských voleb promítá regulace politické komunikace, konzumace politických aktualit v médiích nebo typologie voličů. Popisuje výchozí situaci před volbami, porovnává ji s předchozím volebním rokem 2007 a charakterizuje kandidáty jednotlivých politických stran. Jádro práce je soustředěno okolo osobnosti Françoise Hollanda, jeho profilu, image a zacílení na jednotlivé voličské segmenty. Dotýká se také okolností vstupu do kampaně a významu socialistických primárek pro oficiální kampaň. Samotný rozbor kampaně zahrnuje výběr komunikačních kanálů, popisuje časový horizont kampaně a charakterizuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které zvolil organizační tým. Věnuje se podrobněji analýze volebního programu, designu kampaně, kontaktním prostředkům, mobilizaci lokálních aktivistů, public relations,...
Brand building - budování značky : výklad pojmu
Hrsina, Jan ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
The bachelor thesis, called "Brand Building: The Explanation of the Term" examines the definitions and different opinions on the subject of Brand Building. This bachelor thesis consists of two main parts. The first part is theoretical, and it is focused on the description and explication of terms and categorizations, concerning the subject of brands and brand management and their roles in marketing and commercial communication. It is divided into chapters which deal with brand as a special term, with the position of brand in the subdivision of marketing and management, with the function of brand and with the elements of brands. The second part is analytical, it applies the theoretical basis into standard practice. It shows the differences between opinions. The text analyzes and compares the aforementioned theory and tries to find out if there is a general consensus of opinions on the topic and to point out the differences. The hypothesis presupposing that there exists a general consensus of opinions on Brand Building is false. The thesis comes to a conclusion that there is a conflict of views between expert authors both in particular and in paradigm. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Nike jako ikonická značka v letech 2001 až 2005
Houzarová, Zuzana ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
This thesis closely looks at the phenomenon of iconic brands. The behaviour of iconic brands in general and explanation of their success on the market can be applied on the example of Nike - producer of sports goods and the leader in this product category on the global market. For the purpose of this thesis, selected elements of Nike's iconic behaviour arc demonstrated on TV spots. The criteria for TV spot selection was their success at the International advertising festival in Cannes. In the theoretical part, the concept of iconic brands is explained - cultural icons are exemplary symbols that people accept as a shorthand to represent important ideas. A brief description of the history ofNike from it's beginnings to today follows. In the next chapter I analyse the corporate design of Nike as it appears in TV spots and the way in which the brand deals with it. In this chapter I concentrate on the shape of the logo, the name of the brand, typography, slogan and logo colour. It turns out that the basic building block ofNike's corporate design is the logo (swoosh), whereas the unity of the rest of the elements of the corporate design arc not preserved and are constantly changing. A large part of the thesis is devoted to the story - identity myth that Nike offers its consumers. This myth is based on the belief...
Barevná symbolika v marketingové komunikaci v aplikaci na předvolební kampaň k parlamentním volbám v červnu 2006
Veselá, Vendula ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hubálek, Slavomil (oponent)
The bachelor's thesis concentrates on defining colour influence on the political parties' campaign for 2006 general election in the Czech Republic. We considered only fi ve major parties - The Czec h Social Democratic Party, The Christian and Democratic Union. Czechoslovak People' s Party, The Communist Party of Bohemia and Moravia, The Civic Democratic Party and The Green Party. The opening part of this thesis deals with the history of colour context, colour associations and psychic influence on man. In the theoretical part it is suggested which marketing tools does the political communication use and then the thesis has a detailed look on advertisement with a handsight of colour. The main stress is put on the political poster, important part of the political mass communication. We also studied the web presentations, which has become part of the campaigns and have more and more inn uence on the voters. The last chapter dea ls with the political spectrumand steady colour associations. Colour can be very influential means of communication. which is easy to remember. It also has other benefits, as it has psychological infl uence on a person, thanks to our own experience with the colour. These experiences have often common features. which make the communication easier. The political parties discussed chose...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí126 - 135další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 DOLANSKÝ, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.