Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz Josepha Goebbelse v českém tisku mezi lety 1933 a 1945
Houzarová, Zuzana ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Suk, Pavel (oponent)
Diplomová práce Mediální obraz Josepha Goebbelse v českém tisku mezi lety 1933 a 1945 se zabývá způsobem, jakým je v mediálních obsazích konstruována osobnost Josepha Goebbelse. Text seznamuje se základními koncepty mediálních studií, jakými jsou ideologie, hegemonie, diskurz, stereotypizace a moc. K tématu konstrukce mediálního obrazu předkládaný text přistupuje s důrazem na kontext historických událostí a aktuálního rozložení politické moci v konkrétních obdobích demokratické a totalitní společnosti, které měly pro fungování médií zřejmé důsledky. Historický kontext konstrukce mediálního obrazu Josepha Goebbelse je pro jeho interpretaci a pochopení vývoje klíčový. Text rozkrývá strukturu mediálního obrazu Josepha Goebbelse jako celku konstruovaného mezi lety 1933 a 1945 v českém tisku a poté poukazuje na rozdíly v přístupu k osobě Josepha Goebbelse ze strany jednotlivých deníků v určených časových úsecích.
Nike jako ikonická značka v letech 2001 až 2005
Houzarová, Zuzana ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
This thesis closely looks at the phenomenon of iconic brands. The behaviour of iconic brands in general and explanation of their success on the market can be applied on the example of Nike - producer of sports goods and the leader in this product category on the global market. For the purpose of this thesis, selected elements of Nike's iconic behaviour arc demonstrated on TV spots. The criteria for TV spot selection was their success at the International advertising festival in Cannes. In the theoretical part, the concept of iconic brands is explained - cultural icons are exemplary symbols that people accept as a shorthand to represent important ideas. A brief description of the history ofNike from it's beginnings to today follows. In the next chapter I analyse the corporate design of Nike as it appears in TV spots and the way in which the brand deals with it. In this chapter I concentrate on the shape of the logo, the name of the brand, typography, slogan and logo colour. It turns out that the basic building block ofNike's corporate design is the logo (swoosh), whereas the unity of the rest of the elements of the corporate design arc not preserved and are constantly changing. A large part of the thesis is devoted to the story - identity myth that Nike offers its consumers. This myth is based on the belief...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.