Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí pro marketing pro malé a střední firmy
Neradová, Jaroslava ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Tato práce je soustředěna především na marketing v prostředí sociálních sítí a internetu. Je zde popsáno, jak by měli firmy pri vytváření marketingu na sociálních sítích postupovat a jakými pravidly SMO (optimalizace pro sociální média) by se měli řídit. V teoretické části se seznámíme co to vlastně sociální sítě jsou, kdy a za jakých podmínek vznikly a nechybí ani přehled těch nejznámějších, které jsou i blíže specifikovány. Nejvíce se zaměřuji na sociální síť Facebook, který je zřejmě nejpopulárnější a také pro marketing hojně využívaný. Praktická část zahrnuje představení marketingových postupů firmy, kterou jsem si vybrala jako praktický příklad společnosti využívající tuto strategii. Po té následuje analýza jejich současné situace a následné nastínění optimálního řešení pro webové stránky a využití sociální sítě.
Internetový marketing prostřednictvím socálních sítí a PPC
Koubek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Tato práce ukazuje, jaké jsou nástroje internetového marketingu, v jakém rozsahu jsou schopny firmě tyto nástroje vypomoct a pro jaké z nich se rozhodnout. V úvodní teoretické části popisuje současné nástroje internetového marketingu, typy internetových reklamních kampaní a sociálních sítí. Poté následuje praktická stěžejní část této práce. V ní se věnuji konkrétnímu řešení internetové prezentace malého podniku. Popisuji volbu PPC systémů a tvorbu reklamních sestav v těchto systémech. Dále ukazuji jejich optimalizaci a výsledky této optimalizace. Popisuji možnosti sociálních sítí a konkrétní provedení firemní prezentace prostřednictvím sítě Facebook.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí v logistice
Vrba, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je zmapovat nejvýznamnější současné sociální sítě z hlediska České republiky a zhodnotit, zda jsou využitelné pro internetový marketing podniků poskytujících logistické služby. Práce se zaměřuje na internetový marketing, rozdělení sociálních sítí a zhodnocení jejich komerčních možností. Autor přikládá vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým hodnotí aktuální využití sociálních sítí v logistických podnicích a vytváří doporučení jak na sociálních sítích postupovat.
Možnosti efektivního využití sociálních sítí pro MSP
Král, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V teoretické části jsou rozebrány nástroje sociální sítě Facebook, které je možno využít k marketingovému účelu, jejich přednosti a zápory. V rámci analytické části je analyzován outdoorový segment a v něm současné využití sociálních sítí jako marketingové nástroje. Dále je zhodnocena efektivita a přínosnost současného využití. V poslední praktické části jsou navrženy a realizovány vhodné nástroje sociální sítě Facebook, které společnosti NorthFinder poslouží k marketingovým účelům a zjištění zpětné vazby od uživatelů. Dále jsou v této části zanalyzovány výstupy z Facebookové stránky a možnost využití těchto údajů pro budoucí rozvoj.
Využití metod Competitive Intelligence pro MSP
Holba, Jakub ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti RILD, s.r.o.. Obchodní činností společnosti je výroba a distribuce užitkového skla. Cílem této diplomové práce je získat informace o sklářském průmyslu, analyzovat chod společnosti, najít její silné a slabé stánky, identifikovat příležitosti a hrozby, analyzovat makrookolí a mikrookolí podniku, v neposlední řadě sestavení seznamu doporučení pro vedení společnosti. Informace byly čerpány z interních zdrojů společnosti (účetních závěrek, rozvah, ceníků atd.), základní literatury a internetu. Získané informace pomohou společnosti rozhodujícím způsobem ovlivnit chod firmy vzhledem k plánované expanzi do Maďarska a přijmout nová opatření.
Návrh webových stránek malé stavební firmy
Konáš, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření webových stránek pro malou stavební firmu a navržení marketingového auditu v rozsahu možností firmy. Některé metody se implementují v rámci tvorby webu a některé budou sloužit jako podklady pro další možné kroky do budoucna. Teoretická část práce pojednává o postupu při tvorbě webových prezentací malé organizace a je zaměřena na pravidla a metodiky, které by měly být dodrženy za účelem vytvoření kvalitních webových stránek. Dále je zde popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a následně pro samotné návštěvníky. Po teoretické části následuje část praktická, která díky získaným znalostem a vlastním zkušenostem autora popisuje tvorbu webové prezentace pro firmu Promonasta na základě provedených analýz a navržení optimální marketingové strategie. Hlavním cílem práce je snaha zlepšit dosavadní "špatnou" pozici firmy na Internetu, a tím jí přilákat potencionální zákazníky.
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky
Lukašovská, Renáta ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Vít (oponent) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Práce je zaměřena na návrh procesů a služeb ECM, o které je rozšířen referenční model řízení podnikové informatiky katedry informačních technologií VŠE v Praze. Na strategické, taktické a operativní úrovni řízení jsou definovány procesy a služby ECM a k nim příslušné parametry a metriky s tím, že je respektována platná legislativa a požadavky systémů řízení jakosti. V aplikační části práce jsou uvedeny výstupy z ověření modelu řízení ECM v praxi a výsledky průzkumu zaměřeného na zjištění stavu implementace aplikací ECM v organizacích působících na českém trhu.
Linking mechanisms for component-based Services and IT Governance
Müller, Carsten ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Hujňák, Petr (oponent)
Abstract Academic support in IT Governance focuses static viewpoints on IT Governance. IT Governance in a global context has to cater for intensive competition, cultural diversity, and various fluctuating economic conditions. A static model of IT Governance and organisation cannot adequately address these issues. A major goal of this Dissertation is to develop a Framework for component-based IT Governance using dynamic Linkage Mechanisms to allow the determination of an optimum (resource-) flow. Linkage Mechanisms are dynamic arrangements and IT Governance Service Value Channels between IT Governance Components in the IT Governance Domain and allow communication between them. The (resource-) flow is based on transactions. These dynamic networks of relationships allow for greater flexibility and agility in acquiring, combining and deploying required IT Resources and IT assets. In this new research approach methods of the Object-oriented Modelling and Operations Research are applied to IT Governance disciplines. The result of this Dissertation is a generic, model-based, reusable and expandable 'building block' for the component-based design of an IT Governance Domain. This building block is composed of process oriented models, structured processes, strategies for optimisation and application use cases. It is shown how the architecture for the performance of a concrete IT Governance Domain is instrumented and in this way a component-based IT Governance is performed. Possible addressees of the results of this Dissertation are following: - ITG architects and (software-) developers who would like to implement the components, services or a platform for component-based ITG; - ITG managers or Chief Information Officers (CIO) who would like to construct a better understanding for requirements and relationships in the context ITG; - Auditors who would like to control and audit the conformity of an ITG Domain against a generic requirements catalogue; - Authors of Standards and Best Practice-Frameworks in the ITG area as-well-as scientists who are working with related research questions in the context ITG.
Analýza vybraných procesů studentského spolku
Petrásek, Matěj ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu vybraných procesů studentského spolku Všehrd. V druhé kapitole, která následuje po úvodu, teoretická část shrnuje základní pojmosloví a dává i neškolenému čtenáři možnost se v problematice zorientovat. Součástí jsou i zobecněné zásady a postup při procesním modelování, který je upraven pro případ nedostatku podkladů pro model současné reality. Třetí kapitola práce je věnována především analýze současnosti a budoucnosti spolku, z které pak procesní model vychází. V čtvrté stěžejní kapitole jsou již zpracovány samotné procesní modely -- základní, hierarchický a jednotlivých klíčových procesů. V páté kapitole je pojednáno o SW nástrojích pro podporu navržených procesů. Šestá kapitola je věnována verifikaci výsledků procesní analýzy za pomocí interview s členy spolku a v sedmé kapitole je využitelnost navržených procesů zkonfrontována v obdobné studentské organizaci -- AIESEC ČZU. Účelem práce je představit možnosti procesní analýzy studentským organizacím a položit základy pro implementaci vybraných procesů a případnou budoucí komplexní procesní analýzu spolku Všehrd.
Možnosti využití Competitive Intelligence v exekutivních IS
Horáková, Markéta ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Exekutivní informační systémy, někdy též nazývané Business Intelligence (BI) systémy, jsou dnes implementovány již ve většině podniků. Trendem posledních let je zaměření těchto systémů na Corporate Performance Management (CPM), při kterém jsou využívány speciální procesy, metodiky a metriky sloužící pro měření a řízení podnikové výkonnosti. Diplomová práce zkoumá, jak se v těchto systémech mohou uplatnit principy a nástroje Competitive Intelligence (CI), což je další disciplína užitečná pro strategické řízení podniku. V teoretické části práce jsou stručně popsány principy BI, CPM a CI. Hlavním cílem je analyzovat, zda lze rozšířit možnosti exekutivních informačních systémů pomocí principů a technologií Competitive Intelligence. Tato část je založena zejména na práci s odbornou literaturou a dalšími relevantními zdroji. Praktická část pak zkoumá tuto problematiku na konkrétním systému Business Navigation System (BNS). Cílem je analyzovat BNS z hlediska využití Competitive Intelligence a navrhnout další funkcionalitu směřující do této oblasti. Přínosem práce v teoretické oblasti je zamyšlení nad tím, zda je možné využívat v exekutivních informačních systémech také principy CI. Praktickým přínosem je potom zhodnocení systému BNS z tohoto pohledu a návrh, jakým způsobem zahrnout technologie CI do některých modulů tohoto systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   začátekpředchozí116 - 125dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.