Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 207 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Okolnosti vedoucí k odchodu mládeže z vybraného hokejového klubu
Rybář, Lukáš ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Okolnosti vedoucí k odchodu mládeže z vybraného hokejového klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit hlavní příčiny, jež vedly k odchodu hráčů z vybraného hokejového klubu. Případová studie se zaměřuje na všechny hráče, kteří ve věku 15 až 20 let klub v posledních pěti letech opustili. Metody: V rámci této práce byla využita kombinace kvantitativní a kvalitativní metody. Konkrétně byly pro získání dat využity elektronické dotazníky a polostrukturované rozhovory. Jednotlivé otázky byly vytvořeny na základě existujících studií, které se touto problematikou zabývají, a také odborných rad vedoucího práce. Výsledky: Hlavním důvodem pro odchod hráčů z klubu bylo nedostačující technické zázemí. Nejméně důležitými důvody byla vážná zranění, znemožňující pokračování ve sportovní činnosti a zájem o jiný sport. Z deseti nejdůležitějších důvodů je šest intrapersonálních, dva interpersonální a dva strukturální. Klíčová slova: Sportovní prostředí, práce s mládeží, organizovaný sport, motivace, financování sportu, sportovní účast
Strategie rozvoje sportovního klubu BK Klatovy, z.s.
Křiváčková, Tereza ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie rozvoje sportovního klubu BK Klatovy, z.s. Cíle: Cílem této bakalářské práce je navrhnout soustavu cílů v časové posloupnosti z hlediska sportovních, ekonomických a společenských oblastí pro maloměstský basketbalový klub BK Klatovy, z.s. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního výzkumu. Primárně došlo k analýze dokumentů, které klub pro účely tohoto výzkumu poskytl, dalším krokem bylo provedení polostrukturovaných rozhovorů s vybranými členy klubu. Analýzy, které byly v této bakalářské práci použity, jsou PEST analýza pro zmapování makroprostředí a analýza vnitřních zdrojů klubu, pro zmapování interního fungování klubu. Výsledky: Z provedených analýz vyplynulo, na co by se klub měl zaměřit. Největším problémem je v klubu nedostatek zkušených trenérů a celková horší komunikace a atmosféra. Nedostatky má klub i v propagaci a využívání inovací v technologickém směru. Výhodu naopak představuje vlastnictví haly, které klubu umožňuje provozovat vedlejší hospodářskou činnost a správné využívání dotačních programů. Klubu byly navrženy kroky, vytvořené v časové posloupnosti, které by při řádném plnění mohly pomoci ke zlepšení situace. Klíčová slova: strategické plánování, PEST analýza, strategické cíle, interní analýza, basketbalový klub, spolek
Herní systém české squashové extraligy
Vorlíček, Ondřej ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Herní systém české squashové extraligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout úpravy herního systému české squashové extraligy. Návrhy by měly přinést zlepšení organizace, zatraktivnění soutěže a zvýšení spokojenosti samotných hráčů se soutěží. Metody: Pro sběr primárních dat v této práci byla využita metoda elektronického dotazování. Konkrétně se jednalo o metodu CAWI neboli Computer Assisted Web Interviewing. K měření názorů respondentů v dotazníku byla využita pětibodová Likertova škála. Druhou z metod byla analýza dokumentů, která zkoumala sekundární data v podobě pravidel soutěží a dokumentů vydaných Českou asociací squashe. Výsledky: Popularita squashe v České republice klesá, i přestože český squash získal v posledních letech řadu úspěchů na mezinárodní úrovni. Nejvyšší česká squashová soutěž není atraktivní. Pomocí výzkumu v této práci bylo zjištěno, že samotní hráči nejsou spokojení s aktuálním herním systémem české squashové extraligy. Naopak nultý ročník Smíšené ligy testovaný v sezóně 2022/23 se jim líbil a má potenciál stát se v budoucnu hlavní českou squashovou soutěží. Z výsledků výzkumu bylo vytvořeno několik návrhů, které by české extralize mohly pomoci k dosažení vyšší atraktivity a spokojenosti u hráčů. Klíčová slova: sport, organizace soutěže, formát...
Analýza konkurence lyžařských škol
Šillarová, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Analýza konkurence lyžařských škol Cíle: Hlavním cílem práce je provést komparaci dvou nejsilnějších lyžařských škol v určité oblasti v ČR, čehož se dosáhne zanalyzováním vnitřního prostředí obou vybraných lyžařských škol. Marketingový výzkum je prováděn metodou hloubkového interview s manažery jednotlivých lyžařských škol. Na základě marketingového výzkumu jsou lyžařské školy porovnávány. Výsledek práce usnadňuje rozhodování uživatelů a zaměstnanců a navrhuje manažerům doporučení zohledňující tyto výsledky. Metody: V práci je použita metoda kvalitativního výzkumu. Pro kvalitativní výzkum je stěžejní metodou hloubkové interview s manažery lyžařských škol, které jsou doplněny analýzou dokumentů. Na základě získaných informací je sestrojen McKinsey model 7S, který pomáhá k identifikaci silných a slabých stránek. Tyto faktory jsou vyhodnoceny pomocí matice IFE. V závěru práce je provedena komparace vnitřního prostředí podniků. Výsledky: Výsledkem práce je vnitřní analýza dvou lyžařských škol v určité oblasti v České republice. Z tohoto rozboru vyplývají specifické silné a slabé stránky obou podniků, které jsou dále zhodnoceny a taktéž použity ke komparaci podnikového interního prostředí. Z výsledku vyplývá, že postavení organizace závisí na úhlu pohledu, kterým se na něj nahlíží - zda z pohledu...
Podnikatelský záměr pro pořádání fotbalového kempu pro děti
Martinec, Vojtěch ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Autor:Vojtěch Martinec Název: Podnikatelský záměr pro pořádání fotbalového kempu pro děti Cíl: Hlavním cílem práce je vytvořit podnikatelský záměr, který bude v kontextu s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí sloužit jako základ pro vznik nové podnikatelé strategie Broumovské fotbalové školičky. Metody: V této práci jsou využity metody kvalitativního výzkumu, které zahrnují rešerši literatury týkající se tvorby podnikatelského záměru a analýzy podniku. Pro získání dostatečného množství dat bylo provedeno několik analýz. Byla použita popisná analýza dokumentů a marketingového mixu, finanční analýza a PEST analýza. Informace z těchto analýz byly shrnuty a hodnoceny pomocí SWOT analýzy. Na základě výstupů z těchto analýz byla sestavena doporučení pro úpravu strategie. Výsledky: Výsledkem práce jsou navržená doporučení, které by mohla vést ke zvýšení počtu zákazníků. Dalším doporučením jsou návrhy, které pomůžou navýšit dosahované příjmy z vlastní činnosti. Klíčová slova: volnočasové aktivity, volný čas, děti, sportovní kempy, podnikatelský plán, finanční plán
Ochota zákazníků vybraného fitness centra navštěvovat skupinové lekce
Svobodová, Aneta ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Ochota zákazníků vybraného fitness centra navštěvovat skupinové lekce Cíle: Diplomová práce "Ochota zákazníků vybraného fitness centra navštěvovat skupinové lekce" je ve své konečné podobě užitečným zdrojem informací, rozšiřující znalosti managementu Domyno Fitness o svých zákaznících a jejich motivaci fitness centrum navštěvovat. Cílem práce je získání informací o ochotě zákazníků navštěvovat skupinové lekce, které může manažerka skupinových lekcí v Domyno Fitness dále využít a zahrnout do svých plánů ke zlepšování současné situace. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování ochoty zákazníků navštěvovat skupinové lekce byl použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování metodou CAPI. Výzkumným souborem jsou zákazníci Domyna Fitness starší 18 let. Výběrovým souborem jsou pak zákazníci, kteří fitness centrum navštívili v době probíhajícího výzkumu a byli ochotni se jej zúčastnit. Odpovědi na jednotlivé otázky dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě analýzy grafů jsou vypracovány závěry a doporučení pro tuto společnost. Výsledky: Výsledky zkoumání ukázaly, že má fitness centrum především věrné zákazníky, kteří jej navštěvují již mnoho let. Tito zákazníci jsou téměř se všemi aspekty, na které se dotazník tázal,...
Vliv pandemie COVID-19 na hospodaření vybraných klubů v extralize ledního hokeje
Ronovský, Adam ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Vliv pandemie COVID-19 na hospodaření vybraných klubů v extralize ledního hokeje. Cíl práce: Cílem této diplomové práce je vyhodnotit, jak ovlivnila pandemie COVID-19 hospodaření hokejových klubů HC Mountfield Hradec Králové a HC Sparta Praha. Metody: V práci je provedena deskripce vybraných hokejových klubů. Za pomoci nástrojů finanční analýzy je provedeno vyhodnocení ekonomických ukazatelů klubů a dále komparativní analýzou srovnání výsledků obou klubů. Využito bylo také metody hloubkového rozhovoru, polostrukturovaný rozhovor byl veden se zástupci obou vybraných klubů. Výsledky: Z uskutečněného průzkumu vyplývá, že pandemie COVID-19 měla přímý vliv na hospodaření obou klubů. Největší dopad měl příchod pandemie COVID-19 na příjmy a celkový hospodářský výsledek klubu, protože na utkáních nemohli být přítomni diváci, tím kluby přišly o příjmy z prodeje vstupného. Největší propad příjmů byl právě u příjmů z prodeje vstupenek, meziroční pokles v sezóně zasažené pandemií činil u HC Sparta Praha 76,03 %, což odpovídá částce 26,15 mil. Kč a u Mountfieldu HK 66,26 %, což je 12,35 mil. Kč. Podpora od sponzorů ve sledovaném období též klesla - HC Sparta Praha meziročně evidovala snížení příjmů z prodeje reklamy o 29,60 mil. Kč (21,3 %) a Mountfield HK o 6,68 mil. Kč (9,5 %). Kluby tak čelily výzvě...
Komunikace fitness centra FormFactory se zákazníky na pobočkách v Praze
Vybíralová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komunikace fitness centra Form Factory se zákazníky na pobočkách v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu na zlepšení komunikace fitness centra Form Factory na pobočkách. Pro vytvoření návrhu na zlepšení komunikace je třeba zjistit informace, jakým způsobem síť fitness center komunikuje se svými zákazníky na pobočkách a jak je tato komunikace vnímána zákazníky. Metody: V diplomové práci byla využita kvantitativní metoda získávání dat v podobě elektronického dotazování. Dotazníkové šetření bylo doplněno o metodu přímého pozorování. Výsledky: Byly zjištěny nedostatky v rámci komunikace poboček sítě Form Factory se zákazníky. Tyto nedostatky byly v rámci výsledkové části popsány a byl vytvořen návrh na jejich odstranění. Klíčová slova: služby, marketingová komunikace, fitness, dotazníkové šetření, pozorování
Postoj veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem.
Geisler, Karel ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Viplerová, Tereza (oponent)
Název: Postoj veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem. Cíle: Hlavním cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit postoj veřejnosti ve Dvoře Králové k výstavbě krytého bazénu. Metody: V této práci bylo využito na sběr a vyhodnocení dat postupů kvantitativního výzkumu. Pro dotazování byl použit dotazník vlastní konstrukce ke zjištění postojů veřejnosti k výstavbě krytého bazénu ve Dvoře Králové nad Labem. Výsledky: Na základě získaných dat se dostalo k závěru, že postoje veřejnosti k výstavbě jsou pozitivní a takové sportoviště by bylo vítáno. Zároveň byl projeven zájem o vybavení bazénu saunou, vířivkou a dětským bazénem. Klíčová slova: veřejné mínění, plavecký bazén, marketingový výzkum, sportovní infrastruktura
Motivace moderních gymnastek k vykonávání sportovní činnosti na úrovni výkonnostního sportu
Horová, Eliška ; Mudrák, Jiří (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Motivace moderních gymnastek k vykonávání sportovní činnosti na úrovni výkonnostního sportu Cíle: Cílem práce je zjistit, jaká je motivace ke sportu u moderních gymnastek na úrovni výkonnostního stupně v různých věkových kategoriích a jaké jsou vztahy mezi zaujetím a různými formami motivace. Na základě získaných výsledků vytvořit doporučení pro trenéry/ky. Metody: Výzkum byl proveden kvantitativní metodou pomocí online dotazníkového šetření. Výzkumu se účastnilo 91 moderních gymnastek ze západočeské oblasti převážně vykonávající sportovní činnost na výkonnostní úrovni. Dotazníková baterie byla rozdělena do čtyř částí dle dílčích dotazníků. První měřil zaujetí sportovkyně ve sportu pomocí dotazníku "Athlete Engagement Questionnaire". Druhý dotazník se zabýval týmovou kohezí pomocí "The Youth Sport Enviroment Questionare". Třetí dotazník zjišťoval jaké je motivační klima vytvářené trenérem na základě ,,Empowering and Disempowering Motivational Climate Questionnaire-Coach". Poslední dotazník v této části měřil orientaci na cíl pomocí ,,Perception of Succes Questionnaire". Výsledky: Výsledky ukazují významné vztahy mezi motivačními konstrukty a motivačním klimatem a sportovním zaujetím moderních gymnastek - účastnic studie. Dle výsledných hodnot mají nejvyšší vztah k zaujetí tyto aspekty:...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 207 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.