Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu společnosti Comtessa
Djukič, Irina ; Říha, David (vedoucí práce) ; Janda, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix společnosti Comtessa, českého řetězce nabízející dámské ošacení a navrhnout taková doporučení, která umožní společnosti být na relevantním trhu více konkurenceschopná. Veškerá data použitá v praktické části jsou poskytnuta přímo vedením společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zabývám marketingovým mixem z teoretického hlediska a zasazuji ho do kontextu módy. Druhá, praktická část se zabývá jednak analýzou trhu z hlediska makroprostředí (PEST analýza) a mikroprostředí (Porterova analýza 5 sil) a jednak SWOT analýzou na základě individuálního hloubkového rozhovoru s vedoucími. Poslední stěžejní část tvoří sama analýza marketingového mixu, kde je detailně zpracován každý prvek a s ohledem na předchozí analýzy vytvořena relevantní doporučení.
Základní fond středověkých rukopisů v cisterciáckém klášteře ve Vyšším Brodě
Říha, David Michal ; Kubík, Viktor (vedoucí práce) ; Ottová, Michaela (oponent)
Résumé Ve své práci jsem si dal za úkol revizi katalogu Doc. Antonína Friedla, který napsal pro výstavu iluminovaných rukopisů vyšebrodských. Výstava proběhla v roce 1965 v Českých Budějovicích. Také jsem zjistit v jakém stavu rukopisy jsou, jak je o ně postaráno. Zmíněný katalog mnou byl rozšířen o rukopisy kaligraficky zdobené. S laskavým svolením bratří cisterciáků z Vyššího Brodu mi to bylo umožněno a mohl jsem pracovat s rukopisy, které katalog obsahuje i s rukopisy jež jsem do katalogu zařadil. Středem mého zájmu je Vyšebrodská gigantická bible (sig. CLV - CLVIX). Výzdoba těl iniciál v Gigantické bibli využívá z části aditivní konstrukce z románské tradice a z části gotické uzavřené formy s orámovanou výzdobou vnějších polí včetně motivu kazetového rámu. Ve vnitřních polích jsou velmi často monstra utvářena dle pozdně románských schémat, avšak oproti tomu barevná škála je založená na kontrastu podle gotických vzorů. Celkově lze výzdobu Bible shrnout do motivického repertoáru kolísajícího mezi přejímanými ohlasy francouzských gotických rukopisů spojovaných s pozdně románskou tradicí středoevropské knižní malby končícího 13. století. U některých vyšebrodských svazků, zvláště pak u třetího svazku Vyšebrodské gigantické bible (CLVII), jak již upozornil A. Friedl, můžeme sledovat sled práce ve skriptoriu a...
Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archtypu
Pajerová, Hedvika ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je určit klíčové znaky použité v konkrétní kampani společnosti Staropramen a na základě jejich působení na vybrané zástupce cílové skupiny tohoto podniku určit, v duchu kterého z archetypů tato kampaň komunikuje. Analyzovanou kampaní je komunikace společnosti realizovaná v průběhu roku 2014 při příležitosti oslav 145. výročí založení pivovaru na pražském Smíchově. Kampaň analyzuji pomocí kvalitativního marketingového výzkumu, metodou focus group založenou na zkoumání asociací. Zvláštní důraz je v práci kladen na význam archetypálního základu komunikace jako silného nástroje brand buildingu. Závěrem práce je určení archetypu, v duchu kterého v tomto případě společnost komunikuje. Tím je zástupce skupiny Žádný člověk není ostrov s názvem Jeden z nás. Práce je součástí komplexního sémiotického výzkumu značky Staropramen a její komunikace.
Green marketing and its impact on consumer behaviour
Gajdoš, Michal ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu green marketingu, a jak tento druh marketingu ovlivňuje chování spotřebitelů. Detailně popisuje co je green marketing a jeho součásti, a také popisuje negativní stránku green marketingu - greenwashing. Dále se zabývá tématem společenské odpovědnosti podniků a nakonec spotřebnímu chování lidí. V praktické části práce byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazníku, jehož cílem bylo zjistit povědomí lidí z generace Y o green marketingu. Jak vnímají tito spotřebitelé ekologicky přátelské produkty na trhu a vliv green marketingu na jejich nákupní rozhodování.
Osobní branding a jeho role v networkingu
Maralík, David ; Říha, David (vedoucí práce) ; Matznerová, Dagmar (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou důležitosti osobních sítí, networkingu pro oblast podnikání. Práce přináší pohled na roli osobního brandingu a jeho roli v networkingu. V rámci práce byly popsány pohledy na networking kvalitativním výzkumem, kde byly změřeny výsledky obchodů a počty získaných kontaktů a doporučení. Kvalitativní část výzkumu se zabývala dalšími přínosy networkingu, práce se sítí osobních kontaktů a výsledky práce s osobním brandem. Cíle jsou pak naplněny a popsány v jednotlivých kapitolách.
Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011
Peruth, Milan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dudová, Ilona (oponent)
Tato bakalářská práce nejprve teoreticky charakterizuje pojem politického marketingu a přibližuje marketingový mix v politickém marketingu. Dále se zaměřuje na subjekty na politickém trhu a popisuje volební systém komunálních voleb. V praktické části poté přibližuje komunální volby v roce 2014 ve městě Rakovník a analyzuje marketingovou strategii hnutí ANO 2011. Cílem analýzy je zhodnotit úspěšnost hnutí ANO 2011 v těchto komunálních volbách a nalézt doporučení, která by vedla k lepšímu volebnímu výsledku.
Analysis and design of marketing communication for tourist destination - village Vinné and its surroundings
Marcin, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Makeľ, Marián (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu, komunikační strategie a jednotlivých aktivit obce Vinné souvísejících s cestovním ruchem. Součástí analýzy je také SWOT analýza a dotazníkové šetření. Jejím hlavním cílen je na základě zjištění navrhnout doporučení pro zlepšení a komunikační strategii obce s konkrétními taktikami, která by byla aplikovatelná okamžitě, tedy od června 2016. Součástí doporučení je i harmonogram jejich zavedení a návrh vizuální identity obce a sloganu. Jelikož atrakce obce mohou zaujmout všechny věkové kategorie, cílem práce je taktéž identifikovat rozdíly chování při výběru a plánování dovolené u lidí do a nad 30 let a doporučit čas a formu jejich oslovení marketingovou komunikací.
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Duben, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Schapiro, Katarina Emma (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou osobního brandu a jeho významem na začátku profesní kariéry. V teoretické rovině vymezuje pojem značka, na jehož základě dále analyzuje osobní brand včetně jeho jednotlivých prvků spolu s charakteristikou osobního brandingu a komunikačního mixu ve vztahu k osobnímu brandu. Tyto poznatky jsou dále implementovány a využívány v praktické rovině této práce. Výzkum provedený dotazníkovým šetřením vede k naplnění hlavního cíle práce, jenž spočívá v zjištění, jaký je význam osobního brandu pro vysokoškolské studenty a absolventy. Praktické návrhy a doporučení dále vychází z analýzy výsledků provedeného výzkumu a charakteristiky jednotlivých pojmů, přičemž se tak propojuje teoretická a praktická rovina.
New trends in marketing communication
Sedlák, Radko ; Říha, David (vedoucí práce) ; Křivonožka, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následné zhodnocení nových trendů v marketingové komunikaci, které nám pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a zjistit, jak jsou vnímány skupinou mladých lidí s rozdílnými zájmy a zálibami. Konkrétně se tato práce zaměřuje na digitální marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, které se budou porovnávat s tradičními způsoby marketingové komunikace. Pod pojmem tradiční jsou myšleny média jako například tisk, reklama v televizi a rádiu, které již v této době nepřinášejí takový velký užitek a pomalu ztrácejí na své síle. Pro empirickou část je zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového průzkumu. Výzkumným souborem jsou hlavně studenti prvního a druhého ročníku bakalářského studia. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu.
Integration of marketing and sales departments in the company
Mészárosová, Karin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Richter, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se zaobírá tématem Integrace marketingového a obchodního oddělení v podniku. Jejími hlavními cíli je představit možnosti, jak propojit tyto dvě oddělení v společnosti a to, jaké výhody toto propojení může přinést. Teoretická část práce se věnuje definování a vymezení hlavních cílů v marketingu a obchodě a tomu, jaké jsou rozdíly a průniky mezi nimi. Praktická část zkoumá metodou kvalitativního výzkumu aktuální vztahy, spolupráci a jednotlivé cíle obou oddělení v pěti konkrétních společnostech. Výzkum byl dělaný prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů s manažery obchodních a marketingových oddělení. Hlavním přínosem této práce je zjistit, jak tyto oddělení skutečně spolupracují a jestli by propojení těchto oddělení bylo přínosné pro zlepšení spolupráce mezi odděleními.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 ŘÍHA, David Michal
2 Říha, Daniel
6 Říha, David
3 Říha, David Michal
3 Říha, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.