Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formulace podnikové strategie
Šímová, Tereza ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je formulovat alternativy podnikové strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše na zvolené téma. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé metody analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Na závěr je provedena syntéza získaných poznatků v zjednodušené SWOT matici a jsou vyvozeny možné alternativy podnikové strategie. Společnosti je doporučeno zaměřit se na zlepšení slabých stránek za pomoci využití silných stránek podniku a využití příležitostí plynoucích z vnějšího prostředí.
Marketingový mix
Fatrdlová, Adéla ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu firmy HET, zanalyzování jednotlivých nástrojů a následné navržení jejich zlepšení. Tato práce je složena ze dvou částí, a to z literární rešerše a vlastního řešení, pod které spadá podkapitola návrhů a doporučení. V první části jsou obsaženy základní pojmy spojené s marketingem a marketingovým mixem se zaměřením na čtyři základní nástroje. V druhé části je stručně charakterizována firma HET, dále jsou zde rozebrány dílčí části marketingového mixu daného podniku a také marketingové mikroprostředí, ve kterém se firma pohybuje. Na základě sesbíraných informací jsou provedeny potřebné analýzy a poté jsou navrženy případné návrhy a doporučení, které by mohly napomoci k efektivnějšímu působení marketingového mixu.
Marketingový mix
Kukaňová, Tamara ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá Marketingovým mixem vybraného podniku. Je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teoretická část začíná definicí marketingu a charakteristikou služeb, následuje rozdělení marketingového mixu 7P. Praktická část se zaměřuje na zhodnocení dílčích částí Marketingového mixu vybraného podniku. Důležitou součástí praktické části je průzkum spokojenosti klientů s marketingovým mixem společnosti. Další součástí bakalářské práce je zhodnocení direct marketingové kampaně a porovnání dvou komunikací ve dvou různých obdobích. V závěru praktické části je uvedeno shrnutí dílčích částí marketingového mixu a na jeho základě jsou zde navržena opatření na jeho zlepšení.
Analýza marketingového mixu
Bartoš, Jaroslav ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Bakalářská práce definuje v teoretické části pojem marketingový mix a popisuje jeho jednotlivé nástroje. V praktické části je představena společnost INTERSNACK a.s., která je jedním z největších výrobců slaných pochutin v České republice. V další části jsou zhodnoceny jednotlivé nástroje marketingového mixu výrobku Bohemia Chips, který je vyráběn společností INTERSNACK a.s. Ke zjištění aktuálního postavení výrobku na trhu a preferencí spotřebitelů je použito dotazníkové šetření, které dále zkoumá část nástrojů marketingového mixu výrobku, jako je cena a propagace. Dále je bakalářská práce věnována návrhu na zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu výrobku Bohemia Chips.
Online marketing zvolené společnosti
Jelínková, Lenka ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce je souhrn marketingových nástrojů vybraného subjektu, který působí na trhu ve výrobě a prodeji plastových odlitků. Následně je sestaven plán online marketingových aktivit. První část práce je zaměřena na teoretická východiska. Pomocí komparace a deskripce odborné literatury jsou definovány stěžejní pojmy. Ty tvoří nezbytný základ také pro tvorbu části praktické. Teoretická část vysvětluje marketing a s ním spojený marketingový mix a jeho složky, detailněji je popsána marketingová komunikace, strategické řízení a nástroje internetového marketingu. Druhá část práce, část praktická, byla sepsána za použití dalších zdrojů. Všechny podklady posloužily k vytvoření plánu u zvolené společnosti. Plán je vytvořen za pomoci popisu současného stavu a cílů, kterých by společnost chtěla dosáhnout skrze vybrané strategie a nástroje online marketingu. V části práce nazvané výsledky a doporučení jsou rozepsané návrhy, plynoucí z praktické části, ke kterým se dospělo při analýze, pozorování a sestavování plánu. Navazuje na ně závěr, který je celkovým shrnutím rozebírané problematiky. Bakalářská práce je vytvořena za účelem, aby navržený plán bylo možné aplikovat v nejbližších měsících.
Marketing firmy v prostředí sociálních sítí
Korolus, Dominik ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aktuálními trendy internetového marketingu. Popisuje marketingové možnosti internetu obecně, převážně však na sociálních sítích. Vysvětluje pojmy marketing a marketingový mix a uvádí přehled nejužívanějších a nejvhodnějších sociálních sítí v České republice i ve světě. V praktické části této práce je analyzován současný stav dvou firem: LPG-Auto s.r.o. a internetové obchodu Slusnyhadry.cz a to především na sociálních sítích. Ze zjištěných informací jsou poté navrženy vhodné marketingové nástroje a kampaň pro získání lepšího postavení na těchto sítích.
Finanční analýza společnosti
Ilyk, Šimon ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce Finanční analýza podniku je analýza a následné zhodnocení finanční situace podniku Kama spol, s. r. o.. Práce je rozdělená na dvě části. V první části je stanoven teoretický základ, ze kterého vychází praktická část práce. Nejprve je popsána podstata finanční analýzy, následuje popis uživatelů a zdrojů informací, ze kterých finanční analýza čerpá data. Na závěr první části jsou popsány užité metody finanční analýzy. Druhá, neboli praktická část, je započata představením analyzovaného podniku, jsou zde uvedeny základní informace a předměty její činnosti. Dále jsou aplikovány popsané metody z první části práce, které čerpají data z účetních výkazů. Aplikovanými metodami jsou absolutní ukazatele, poměrové ukazatele a soustavy ukazatelů. Na závěr práce je uvedeno shrnutí výsledků a doporučení managementu podniku, která by mohla vést ke zlepšení stávající finanční situace.
Rozdílnosti implementace PPC kampaní v Kazachstánu v komparaci s Českou republikou
Akhmetzhanova, Adina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Práce analyzuje rozdílnosti a specifiku implementace PPC reklamy na internetu v rámci České republiky a Kazachstánu. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu Kazachstánu ve srovnání se specifikou reklamy v České republice. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Posuzovány budou geografické výhody a možnosti, budou získány důležité statistiky a osobně zpracovávány průhledné grafy. Systémy, které budou popsány jsou AdWords, Sklik, a Direct.Yandex. Tyto nástroje jsou vybrány, protože jsou nejvyužívanější na českém a kazašském trhu a mají potenciál pokrýt inzerci po celém světě. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením konkrétních specifik uvedených států.
Kritické faktory implementace LEAN Managementu
Bíško, Petr ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Celá práce se zabývá problematikou implementace vybraných prvků štíhlé výroby ve středně velkém výrobním podniku. Cílem práce je nalézt kritické faktory implementace, pomocí nichž dokáže podnik změnu lépe řídit. V první fázi se práce zabývá literární rešerší nejen zvolené problematiky, ale poskytuje i základní informace o celkovém konceptu štíhlé výroby pro lepší pochopení souvislostí. Ve druhé praktické části je popsána implementace vybraných prvků štíhlé výroby ve středně velkém výrobním podniku, která zachycuje jak pohled zdola tzn. od vedoucích a výrobních pracovníků ve výrobě, tak i pohled shora od garanta změny tzn. osoby, která měla celou dobu implementaci na starosti a byla pověřena přímo vedením společnosti. V praktické části byla zvolena forma polostrukturovaného rozhovoru k získání pohledu zdola a pohled shora pak získané informace z rozhovorů rozebíral a doplňoval o svůj pohled. Na konci práce byly na základě praktické části identifikovány kritické faktory implementace podpořené teoretickou částí.
Bytový dům
Poláková, Jana ; Havířová, Zdeňka (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace stavby bytového domu obsahující všechny náležitosti dle platných předpisů a norem. Bytový dům je umístěn ve svažitém terénu na pozemcích 553/14, 553/15, 553/16 a 553/17 v katastrálním území Nemošice. Stavba má tři nadzemní podlaží obsahující celkem 11 bytových jednotek a jedno podzemní podlaží, které je částečně pod terénem, kde se nachází 6 jednotlivých garáží a sklepní prostory. Obvodové zdivo nadzemních podlaží je z keramických tvárnic, podzemní podlaží z betonových tvarovek. Zdivo je opatřeno kontaktním zateplovacím systémem. Stropy jsou z předpjatých stropních panelů, střecha plochá jednoplášťová.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
17 POLÁKOVÁ, Jana
6 Poláková, Jaroslava
1 Poláková, Jolana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.