Název:
Analýza marketingového mixu
Překlad názvu:
Analysis of marketing mix
Autoři:
Bartoš, Jaroslav ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce definuje v teoretické části pojem marketingový mix a popisuje jeho jednotlivé nástroje. V praktické části je představena společnost INTERSNACK a.s., která je jedním z největších výrobců slaných pochutin v České republice. V další části jsou zhodnoceny jednotlivé nástroje marketingového mixu výrobku Bohemia Chips, který je vyráběn společností INTERSNACK a.s. Ke zjištění aktuálního postavení výrobku na trhu a preferencí spotřebitelů je použito dotazníkové šetření, které dále zkoumá část nástrojů marketingového mixu výrobku, jako je cena a propagace. Dále je bakalářská práce věnována návrhu na zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu výrobku Bohemia Chips.Bachelor thesis defines term marketing mix and describes its components in the theoretical part. In the practical part is introduced the INTERSNACK a.s. comany, which is one of the biggest producers of savory snacks in the Czech Republic. The next part evaluates the components of the marketing mix of the Bohemia Chips product, which is prouced by the INTERSNACK a.s. company. For identifying current position of the product on the market and finding consumers preferences is used questionnaire inquiry, which further explores part of the marketing mix of the product, such as price and promotion. The thesis is also dedicated to improve the components of the Bohemia Chips marketing mix.
Klíčová slova:
distribuce; marketing; marketingový mix; místo; produkt; propagace; výrobek