Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix taneční školy
Opluštil, Filip ; Vaverka, Ludvík (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix taneční školy. Zabývá se komunikačními nástroji, které podnik využívá a jejich vylepšením. Obsahem je i vytvoření nových moderních a netradičních komunikačních nástrojů. Hlavním přínosem této bakalářské práce pro taneční školu po její možné aplikaci do praxe by mělo být dostání se do podvědomí více lidí a z toho využívat případné výhody.
Komunikační mix firmy Danza Brno o.s.
Jančová, Kateřina ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou firmou využívány, a které nejsou. Obsahuje návrhy na vylepšení již používaných metod komunikace se zákazníkem a navrhuje možné další postupy a metody, jak tuto komunikaci zlepšit.
Komunikační mix internetového obchodu
Vala, Marek ; MBA, Ondřej Marek, (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ve kterém budou odhaleny a shrnuty nedostatky a jejich následná korekce. Cílem je navrhnout výhodnější a efektivnější řešení pro internetový obchod na základě dotazníkového šetření budou aplikovány do praxe.
Komunikační mix společnosti
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
Návrh komunikačního mixu společnosti Autopark Brno a.s.
Šmerek, Jakub ; Horký, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá především komunikačním mixem společnosti Autopark Brno a. s., jejímž hlavním zájmem je prodej automobilů značky KIA. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je uvedena teorie týkající se části marketingové komunikace, o který se opírá téma práce. Další část obsahuje informace týkající se marketingové komunikace firmy, SWOT analýzu a popis jednotlivých složek komunikačního mixu. V poslední části je navržena propagace podniku a jednotlivých produktů. Tento návrh slouží pro posílení povědomí o Autoparku Brno a. s. a zvýšení prodejů osobních automobilů Kia.
Stimulační nástroje v personálním řízení výrobního podniku
Navrátilová, Ludmila ; Korcinová, Vendula (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stimulačními nástroji ve velké výrobní firmě, kterými lze účinně ovlivňovat zaměstnance. První část je zaměřena na teoretickou a metodickou oblast, popisuje význam personalistiky a řízení lidských zdrojů, ovlivňování zaměstnanců v pracovním procesu a efektivní komunikaci. Část druhá vystihuje současný stav personálního managementu, motivace a komunikačních nástrojů ve firmě. Ve třetí části se nachází vlastní analýza, která byla provedena pomocí dotazníkového šetření, prezentuje výsledky průzkumu. Čtvrtá část uvádí možná řešení pro problematiku stimulace a komunikace s pracovníky.
Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář
Netolická, Petra ; Rosenberg, Jan (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Pivovaru Rychtář, a.s., zhodnocení situace a následný návrh nového komunikačního mixu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku pivovaru, SWOT analýzu, současný komunikační mix pivovaru a je obohacena o výsledky dotazníkového průzkumu, jenž nastíní, jak je značka vnímána konzumenty alkoholických nápojů. V poslední části práce je navržen nový komunikační mix, jenž by měl vést k zlepšení současné situace.
The Influence of National Culture to the Perception of Advertising and Marketing
Brziaková, Zuzana ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the influence of cultural aspects to marketing and advertising of the company. It involves the analysis of marketing mix of the company IKEA Česká republika s.r.o., with an emphasis on the overall perception of its marketing by domestic and also foreign customers. It focuses on the differences between Czech and Spanish culture. It contains proposal for improvement of the marketing communication which will help to reduce barriers of multicultural communication.
Environmentální projekt a jeho uplatnění v mateřské škole
Navrátilová, Ludmila ; Jančaříková, Kateřina (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Tématem mé diplomové práce je "Environmentální projekt a jeho uplatnění v mateřské škole". Celá práce je členěna na tři části. V první, teoretické pasáži popisuji projekt a jeho důležité části. Také se zaměřuji na environmentální výchovu, její stručnou charakteristiku a začlenění do Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V této části práce vycházím z odborné literatury. Další, praktický úsek je zaměřen na seznámení dětí s přírodou. Pomocí her, obrázkových materiálů a především pozorováním si děti vytvořily povědomí o přírodním prostředí. Všechny aktivity jsem směřovala tak, aby byly v souladu s věkem a individuálními možnostmi dětí. Poslední kapitolou je výzkumná část. Tento úsek mapuje strach v přírodě u dětí předškolního věku. V závěrečném vyhodnocení přinesla řadu zajímavých poznatků.
Environmentální projekt a jeho uplatnění v mateřské škole
Navrátilová, Ludmila ; Jančaříková, Kateřina (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Tématem mé diplomové práce je "Environmentální projekt a jeho uplatnění v mateřské škole". Celá práce je členěna na tři části. V první, teoretické pasáži popisuji projekt a jeho důležité části. Také se zaměřuji na environmentální výchovu, její stručnou charakteristiku a začlenění do Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V této části práce vycházím z odborné literatury. Další, praktický úsek je zaměřen na seznámení dětí s přírodou. Pomocí her, obrázkových materiálů a především pozorováním si děti vytvořily povědomí o přírodním prostředí. Všechny aktivity jsem směřovala tak, aby byly v souladu s věkem a individuálními možnostmi dětí. Poslední kapitolou je výzkumná část. Tento úsek mapuje strach v přírodě u dětí předškolního věku. V závěrečném vyhodnocení přinesla řadu zajímavých poznatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 Navrátilová, Lenka
2 Navrátilová, Leona
3 Navrátilová, Lucia
16 Navrátilová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.