| |
|
Návrh optimalizace internetové prezentace
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak optimalizovat a redesignovat internetovou prezentaci malé firmy, začlenit ji do jednotné prezentace a vytvořit firemní identitu pro malou společnost. V této bakalářské práci je popsáno použití klíčových technologií, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce.
|
|
Využití rostlinných bioindikátorů při sledování kontaminace životního prostředí
Koláček, Tomáš ; Vávrová, Milada (oponent) ; Čáslavský, Josef (vedoucí práce)
Kontaminace životního prostředí může být sledována jednak analytickými nástroji, ale také rozličnými druhy bioindikátorů, které poskytují relevantní informaci o účincích toxických látek a jejich směsí na organizmy in situ. Cílem práce je podat ucelený přehled rostlinných bioindikátorů a biomonitorů vhodných pro sledování perzistentních organických polutantů (POPs) v přírodních ekosystémech. Pro skupiny organických polutantů jako jsou PCBs, PCDDs/Fs, PBDEs, PAHs, PFCs a OCPs je vypracována literární rešerše zahrnující přehled druhů jehličnanů, krytosemenných rostlin (včetně kulturních plodin), mechů a lišejníků, které mohou být efektivně využity pro monitoring. V práci jsou uvedené příklady analýz vzorků jehličí, kůry a tkání mechů a lišejníků při jejich použití jako biomonitorů. Rovněž je uveden přehled rostlin pro sledování fytotoxicity a genotoxicity pomocí abortivity pylových zrn a příklad online bioindikace, jakožto možnosti nespecifické bioindikace.
|
|
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kratochvílová, Martina ; Koláček, Tomás (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Marketingové procesy ve stavebnictví se zabývá marketingovými procesy ve společnosti STAVBA krbů s.r.o. Součástí práce je analýza současné situace a návrh marketingového plánu. Obě tyto části vycházejí ze zpracovaného teoretického základu a jsou praktickou aplikací marketingových procesů ve stavebnictví. Při zpracování byl kladen důraz na maximalizaci pozitivního efektu při implementaci plánu a změn v marketingových procesech firmy.
|
|
Marketingová strategie společnosti
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce na základě vypracovaných analýz.
|