Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Celoživotní vzdělávání dospělých s mentálním postižením
Horáčková, Markéta ; Šiška, Jan (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání dospělých s mentálním postižením. Cílem diplomové práce je zjištění "jaký přínos má celoživotní vzdělávání pro dospělé s mentálním postižením". V práci je vymezena problematika mentální retardace. Popsán je systém edukce osob s mentálním postižením. Další kapitoly jsou pak věnovány celoživotnímu učení pro všechny a kvalitě života osob s mentálním postižením. V další části práce představuji Studio Oáza a jejich činnost. V této instituci realizuji výzkumné šetření prostřednictvím rozhovorů s dospělými klienty s mentálním postižením. Ke zjištění cíle diplomové práce jsem zvolila dvě výzkumné otázky: 1) Z jakého důvodu navštěvují klienti kurzy Studia Oáza a jaký přínos pro ně mají tyto kurzy? 2) Jaké prožívají pocity ve společnosti lidí a v kurzech ve Studiu Oáza?
Historie a současnost Základní školy Jaroslava Ježka v kontextu výuky českého jazyka
Horáčková, Markéta ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce pod názvem "Historie a současnost Základní školy Jaroslava Ježka v kontextu výuky českého jazyka" se zabývá počátky výchovy a výuky dětí se zrakovým postižením v Soukromém ústavu pro slepé děti a na oči choré. Dále popisuje současná specifika a zásady výuky zrakově postižených dětí na Základní škole Jaroslava Ježka. Diplomová práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola pojednává o historii výchovy a výuky zrakově postižených dětí v českých zemích. Druhá kapitola shrnuje zásady a specifika výuky a vyzdvihuje důležitost hmatu a kompenzačních pomůcek při výuce. Třetí kapitola sleduje vliv četby a mluveného slova na děti se zrakovým postižením. Čtvrtá kapitola pojednává o současné koncepci výuky českého jazyka. Pátá kapitola se věnuje soutěžím a kulturním akcím, kterých se děti na Základní škole Jaroslava Ježka účastní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Historie a současnost ZŠ Jaroslava Ježka v kontextu výuky českého jazyka
Horáčková, Markéta ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Prouzová-Květoňová, Regina (oponent)
Bakalářská práce pod názvem "Historie a současnost ZŠ Jaroslava Ježka v kontextu výuky českého jazyka" se zabývá počátky výchovy a výuky zrakově postižených dětí v Soukromém ústavu pro slepé děti a na oči choré a dále popisuje současná specifika a zásady výuky zrakově postižených dětí na ZŠ Jaroslava Ježka. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o historii výchovy a výuky zrakově postižených dětí v Českých zemích. Druhá kapitola shrnuje zásady a specifika výuky a vyzdvihuje důležitost hmatu a kompenzačních pomůcek při výuce. Třetí kapitola sleduje vliv četby a mluveného slova na děti se zrakovým postižením. Čtvrtá kapitola se věnuje průběhu hodiny českého jazyka na ZŠ Jaroslava Ježka, soutěžím a kulturním akcím, kterých se děti účastní.
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Horáčková, Markéta ; Joura, Ivo (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Návrh obytného souboru je situován na ulici Pastviny v Brně- Komíně. Funkční náplní celého území je bydlení. Jedná se o okraj města, kde dochází k prolínání městského a vesnického charakteru bydlení. Navrženy jsou řadové domy, bytové domy a rodinné vily. Plně je využita orientace vůči světovým stranám a konfigurace terénu. Nově je navržena místní jednosměrná komunikace funkční třídy D, podskupiny D1, procházející skrze zadané území.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 HORÁČKOVÁ, Martina
1 Horáčková, Marcela
1 Horáčková, Marie
2 Horáčková, Martina
3 Horáčková, Michaela
2 Horáčková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.