Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální činnosti na základní škole jako součást řízení lidských zdrojů
Kreisingerová, Milena ; Hamerníková, Dana (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Resumé: Závěrečná bakalářská práce zachycuje a hodnotí vybrané oblasti personální práce na základních školách. Rozpracovává obecné postupy práce s lidskými zdroji. Zaměřuje se přitom na specifika personální práce v základních školách. Prostřednictvím dotazníkového šetření mezi řediteli základních škol zjišťuje současný stav personálních činností v oblasti plánování potřeby lidských zdrojů s návazností na plán rozvoje školy, metody výběru a přijímání nových pracovníků, systém vzdělávání, rozvoje a pracovního hodnocení pedagogických pracovníků. Závěrečná práce má snahu poskytnout, na základě dotazníkového šetření a praktických zkušeností manažerů škol, jako výstup konkrétní metodická doporučení, která pomohou vedoucím pracovníkům ve školství vytvářet promyšlený systém práce s lidským potenciálem a za jeho přispění budovat školu jako učící se organizaci, která pružně reaguje na vývoj a změny podmínek okolního prostředí.
Mezinárodní spolupráce škol s ohledem na využitelnost programů Evropské unie
Plamitzerová, Jindra ; Cipínová, Jana (vedoucí práce) ; Hamerníková, Dana (oponent)
Závěrečná bakalářská práce je věnována aktivitám škol, které jsou směrovány do zahraničí. Mezinárodní spolupráce je v současnosti běžnou součástí činnosti moderní školy a aktivity, realizované v rámci mezinárodní spolupráce,- umožňují studentům i pedagogům včetně vedení školy získávat a vyměňovat si navzájem zkušenosti, prohlubovat jazykové znalosti a vedou k rozvoji klíčových kompetencí žáků. Svým rozsahem zasahují do celé řady vyučovaných předmětů a do celého života školy. Realizace zahraničních aktivit probíhá ve formě projektů a žákovských výměn, jež přispívají k rozvoji osobnosti žáků. Současně jsou spojeny s vysokým časovým a organizačním nasazením všech zúčastněných, převážně organizátorů z řad pedagogů, kteří k realizaci mezinárodní spolupráce dokáží efektivně využívat možnosti podpory evropských vzdělávacích programů a jiných institucí. Velký a rychlý rozvoj mezinárodních aktivit škol umožňují především moderní komunikační technologie, jež jsou účinným prostředkem komunikace a realizace projektů, jsou také jednou z cílových dovedností, k níž jsou činnosti směrovány.
Specifika personálního výběru pro obsazování manažerských (řídících) pozic ve školském systému České republiky v komparaci s personálním výběrem do řídících struktur mimo oblast školství
Strejcovská, Barbora ; Krutská, Dagmar (vedoucí práce) ; Hamerníková, Dana (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi výběrem a následnou alokací lidských zdrojů na manažerské posty v resortu školství versus komerční sféře. Práce vychází z dlouhodobého sledování popisovaných rozdílů a využívá základní poznatky z personální psychologie včetně moderních psychologických metod typologií osobnosti. V práci jsou použity výsledky elementárního empirického šetření osob z oblasti školského i neškolského, veřejnoprávního i soukromého sektoru, a to na základě výstupů osobnostního dotazníku MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Práce se snaží nejen o popsání základních rozdílů v obou přístupech, ale ve svém Závěru se pokouší o předložení elementárních až bazálních návrhů řešení coby součást probíhající změny školského systému v České republice, a to za využití inspirativních materiálů mimo jiné z tzv. Bílé knihy Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Praktické využití této práce je možné zejména v oblasti optimalizace využívání personálních zdrojů školského managementu, a to v přímé vazbě na školská zařízení zřizovaná Magistrátem hlavního města Prahy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.