Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Standard ředitele školy jako prostředek celoživotního vzdělávání a hodnocení ředitelů škol zřizovatelem
Návratová, Lenka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: STANDARD ŘEDITELE ŠKOLY JAKO PROSTŘEDEK CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ A HODNOCENÍ ŘEDITELŮ ŠKOL ZŘIZOVATELEM AUTOR: Ing. et Bc. Lenka Návratová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRAKT: Diplomová práce se zaměřuje na současné postavení ředitele školy, jeho role, funkce a kompetence. Cílem diplomové práce je zjištění názorové hladiny respondentů na potřeb u zavedení standardu ředitelské profese a jeho vlivu na kvalitu řízení školy s možným dopadem na celkovou úroveň vzdělávání v ČR. Diplomová práce zároveň předkládá analýzu úrovně znalostí ve vybraných oblastech manažerských kompetencí a posoudit jejich důležitost pro řídící práci ředitele jako východisko k nastavení standardu a kariéry ředitele školy. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky školského managementu. Seznamuje nás s přípravou a obsazováním manažerských pracovníků ve školství a s tvorbou kompetenčního modelu jako nástroje k výběru, rozvoji, hodnocení a k dalšímu vzdělávání ředitelů škol. Ve výzkumné části je proveden empirický výzkum realizovaný dotazníkovou metodou zaměřený na zmapování manažerských schopností a znalostí ředitelů škol a na potřebu nastavení standardu ředitele školy. Současně je provedena komparace vývoje úrovně vybraných manažerských znalostí ředitelů...
Standard ředitele školy jako prostředek celoživotního vzdělávání a hodnocení ředitelů škol zřizovatelem
Návratová, Lenka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: STANDARD ŘEDITELE ŠKOLY JAKO PROSTŘEDEK CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ A HODNOCENÍ ŘEDITELŮ ŠKOL ZŘIZOVATELEM AUTOR: Ing. et Bc. Lenka Návratová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Václav Trojan, Ph.D. ABSTRAKT: Diplomová práce se zaměřuje na současné postavení ředitele školy, jeho role, funkce a kompetence. Cílem diplomové práce je zjištění názorové hladiny respondentů na potřeb u zavedení standardu ředitelské profese a jeho vlivu na kvalitu řízení školy s možným dopadem na celkovou úroveň vzdělávání v ČR. Diplomová práce zároveň předkládá analýzu úrovně znalostí ve vybraných oblastech manažerských kompetencí a posoudit jejich důležitost pro řídící práci ředitele jako východisko k nastavení standardu a kariéry ředitele školy. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky školského managementu. Seznamuje nás s přípravou a obsazováním manažerských pracovníků ve školství a s tvorbou kompetenčního modelu jako nástroje k výběru, rozvoji, hodnocení a k dalšímu vzdělávání ředitelů škol. Ve výzkumné části je proveden empirický výzkum realizovaný dotazníkovou metodou zaměřený na zmapování manažerských schopností a znalostí ředitelů škol a na potřebu nastavení standardu ředitele školy. Současně je provedena komparace vývoje úrovně vybraných manažerských znalostí ředitelů...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.