Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zavedení in-line bruslení do škol
Hodicová, Lenka ; Hájek, Jeroným (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Teoretická část diplomové práce je řešena na základě uplatnění hned několika metod. Jedná se především o metody vyhledávání a porovnávání údajů, které se týkají vývoje in-line bruslení, přehledu druhů in-line bruslí a nejvhodnějších doplňků a údajů o správném fyzickém vývoji dítěte. Materiál byl získáván převážně studiem odborné literatury a tištěných pramenů a internetových zdrojů. V teoretické části byly též užity metody analýzy, syntézy, srovnávání, zobecňování a konkretizace, indukce a dedukce.
Klasifikace předmětu tělesná výchova na 2. stupni základní školy
Fučík, Petr ; Hájek, Jeroným (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Klasifikace je zatím nejrozšířenější formou školního hodnocení a je spjata s historickým vývojem českého školství. Jako problém jsem si vytkl, zda současná situace společnosti vyžaduje změnu přístupu ke klasifikace předmětu tělesná výchova, nebo zda je stávající systém klasifikace tělesné výchovy vyhovující a naplňuje požadavky odborníků, žáků a rodičů. Cílem mé diplomové práce bylo konfrontovat přístupy v praxi ke klasifikaci předmětu tělesná výchova s názory učitelů, žáků, rodičů a veřejnosti a na základě výsledků navrhnout doporučení pro objektivizaci nebo jiné řešení. V takto stanoveném cíli se odráží výše uvedený problém a z tohoto cíle vzešly úkoly, na základě jejichž analýzy jsem stanovil hypotézy. Cíl se mi podařilo splnit na základě výzkumu. Výsledky výzkumu jsou uvedeny ve výzkumné části této diplomové práce.
Pohybové a sportovní hry ve volnočasové náplni denního režimu dětí staršího věku ve vybranném regionu
Kinzel, Petr ; Hájek, Jeroným (oponent) ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce)
V diplomové práci jsem popsal strukturu trávení volného času dětí v regionu východních Čech. Sportovní kroužek navštěvuje pravidelně 64,4% dětí, kteří se zúčastnily šetření. Z toho 44,2% připadá na sportovní hry. Ve 20,2% uváděly děti kroužek "jiný" a třetí v pořadí s 16,4% je kroužek hudební. Sportovní kroužky mají tedy největší vliv na volnočasovou aktivitu dětí staršího školního věku Uvedl jsem vztah mezi zájmem o sportovní hry a věkem žáků. A to u dětí mladšího a staršího školního věku. Při statistickém testu se jednoznačně prokázala závislost mezi věkem žáků a zájmem o sportovní hry. Větší zájem o sportovní hry mají žáci staršího školního věku. Zjišťoval jsem informovanost dětí a jejich rodičů o nabídce sportovních a pohybových her ve zvolené oblasti východních Čech. V míře informovanosti dopadly lépe děti. Celkově bylo povědomí o možnostech trávit volný čas formou sportovních a pohybových her menší, než jsem očekával.
Vliv sportovní vybavenosti školy na tělesnou zdatnost žáků
Pilař, Tomáš ; Hájek, Jeroným (vedoucí práce) ; Růžička, Ladislav (oponent)
Cíl této práce je zjistit za pomoci standardizovaných motorických testů tělesnou zdatnost žáků na vybraných základních školách a porovnat výsledky respondentů mezi školami, které mají různý stupeň vybavenosti. Tyto školy budou rozděleny podle sportovní vybavenosti na špatně, dobře a výborně vybavené, přičemž faktory určující míru vybavenosti jsou obsaženy v hodnotící škále. Dále je také cílem porovnat výsledky tělesné zdatnosti respondentů vzhledem k normě pro ČR. - Dílčím cílem je též zjištění míry pohybové aktivity žáků mimo školní docházku a zájmu o zavedení jedné hodiny tělesné výchovy v týdnu navíc. Tyto informace získám vyhodnocením sestaveného dotazníku.
Úskalí při tvorbě školního vzdělávacího programu pro tělesnou výchovu na 2. stupni základní školy
Tomková, Petra ; Hájek, Jeroným (vedoucí práce) ; Růžička, Ladislav (oponent)
Pro mou diplomovou práci volím problematiku týkající se tvorby školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, konkrétně školního vzdělávacího programu pro tělesnou výchovu na 2. stupni základní školy. Jedná se o téma velmi aktuální, jelikož od 1.9. 2007 musí všechny základní školy v České republice podle nového vzdělávacího programu, tedy rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání, začít vyučovat v 1. a 6. ročníku. S jeho zavedením přicházejí mnohé připomínky ze strany pedagogických pracovníků. Odkrývají se pozitiva i negativa tohoto nového závazného dokumentu. Prostřednictvím výzkumu bych chtěla zjistit, jaká pozitiva shledávají pedagogičtí pracovníci v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, s jakými překážkami se potýkali při tvorbě školního vzdělávacího programu a jaké změny by uvítali v rámcovém vzdělávacím programu (rozdíl mezi školním vzdělávacím programem a rámcovým vzdělávacím programem bude vysvětlen v kap. 4). Zahájení výuky podle rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání na českých školách současně odstartovalo bouřlivou diskuzi o správnosti nastavených pravidel (tedy rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělávání) jak na úrovni odborné tak i laické. Tato diplomová práce by proto mohla posloužit laické (členové školských rad z řad rodičů) i...
Tréninkový program pro začátečníka kondiční kulturistiky ve věku 15-18 let
Tůma, Martin ; Hájek, Jeroným (oponent) ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tréninkovým plánem kondiční kulturistiky pro začátečníka ve věku 15 - 18 let. Práce se dělí na teoretickou část zabývající se obecnými informacemi o fitness tréninku a na část praktickou, ve které se předchozí poznatky aplikovaly na konkrétního cvičence.
Fotbalové dovednosti v tělesné výchově dívek na 1. stupni základní školy
Samoelová, Jana ; Hájek, Jeroným (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá fotbalovou dívky mladšího školního prvopočátků věku. Seznamuje přípravou čtenáře na základních školách pro s realizací návrhu na zkvalitnění fotbalových dovedností spolu s pohybovými dovednostmi a hrami ve školní výuce dívek 1.- 4. dovednostech a hrách v třídy. začátcích Pomáhá učitelům k lepší orientaci v pohybových fotbalové výuky na základních školách bez rozšířené výuky fotbalu. Cílem této diplomové práce je vypracování návrhu na zkvalitnění základních fotbalových dovedností spolu s pohybovými dovednostmi a hrami v tělesné výchově dívek 1. - 4. tříd na prvním stupni ZŠ, který lze využít jako pomůcku pro učitele. Práce odborně posuzuje zkvalitnění základních pohybových a fotbalových dovedností v tělesné výchově dívek v přípravné fázi na prvním stupni ZŠ pro 1. - 4. třídy.
Základní tělesná zdatnost studentů UK PedF v Praze. Porovnání s výzkumem v letech 2006/2007.
Matyášová, Hana ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Hájek, Jeroným (oponent)
Cílem diplomové práce Je zjistit úroveň tělesné zdatnosti studentů Pedagogické fakulty UK v Praze a porovnat ji se stejným výzkumem, který proběhl v roce 2006-7. Tělesnou zdatnost studentů PedF UK v Praze v roce 2009 jsem testovala podle testové baterie Unifittest (6 - 60), která byla použita i při testování studentů PedF UK v roce 2006-7. Testováním analyzuji, zda se tělesná zdatnost studentů PedF UK v Praze v roce 2009 zhoršila či zlepšila oproti výsledkům testování studentů PedF UK z roku 2006-7. Na základě výsledků testování v roce 2009 porovnávám průměrné výsledky a zjišťuji, zda studenti s aprobací tělesná výchova v roce 2009 dosahují lepších průměrných výsledků než studenti bez aprobace tělesná výchova v roce 2009. Dále ve své práci zjišťuji postoj studentů PedF UK v Praze (v roce 2009) ke své tělesná zdatnosti a zda by navštěvovali nový předmět, který by se zabýval monitorováním a zlepšením tělesné zdatnosti. K tomuto jsem použila již vypracovaný dotazník z roku 2006. Výsledky dotazníku z let 2006 a 2009 porovnávám a vyhodnocuji, zda studenti volili podobné odpovědi. Výsledky práce ukazují, že průměrná úroveň tělesné zdatnosti se u většiny studentů PedF UK v Praze v roce 2009 zhoršila oproti stavu v roce 2006-7. Při detailnějším zkoumání jsem zjistila, že míra zhoršení tělesné zdatnosti je...
Klasifikace tělesné výchovy na 1. stupni základní školy
Kubátová, Markéta ; Kuhnová, Věra (oponent) ; Hájek, Jeroným (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním klasifikace tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ. Cílem této práce je vytvořit doporučení pro nastavení hodnotícího systému pro předmět tělesná výchova na 1. stupni ZŠ. Teoretická část vymezuje pojem hodnocení a klasifikace, hloubkově zkoumá různé aspekty hodnocení a mapuje současné zahraniční trendy v této problematice. Praktická část se zaměřuje na vnímání hodnocení žáky, učiteli a rodiči s cílem formulovat doporučení pro vhodnou formu hodnocení předmětu tělesná výchova na 1. stupni ZŠ. Výzkum byl realizován průřezovou metodou dotazníku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
53 HÁJEK, Jan
23 HÁJEK, Jiří
10 Hájek, Jakub
53 Hájek, Jan
2 Hájek, Jaromír
14 Hájek, Jaroslav
1 Hájek, Jindřich
23 Hájek, Jiří
1 Hájek, Jonáš
7 Hájek, Josef
1 Hájek, Jáchym
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.