Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 93 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přehled vývoje létajících automobilů
Kosír, Samuel ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem létajících automobilů. V první částí je popsán jejich design. Tato část je poté rozčleněna na kapitoly o technických požadavcích, možnostech vzletu a přistání, pilotovacích režimech, pohonech, typech hnacích systémů a přechodu mezi režimem letu a jízdy. V druhé části je v chronologickém sledu podrobně rozepsán vývoj létajících automobilů. Třetí část je věnována legislativním otázkám a regulacím týkajících se létajících automobilů.
Porovnání provozních, technických a ekonomických parametrů vlečných letounů.
Slováček, Jan ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je porovnat parametry vlečných letounů na základě analýzy provozních, technických a ekonomických parametrů. Obsahuje rozbor jednotlivých parametrů a popis vlastností letounů z pohledu využití pro vlečení. Výsledkem této práce je vyhodnocení nejvhodnějšího letounu pro účel vlekání.
Modifikace letounu RAPID 200 pro vlekání
Seďa, Ondřej ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem modifikace letounu RAPID 200 (Skyleader 200) pro vlekání při dodržení maximální vzletové hmotnosti 450 kg. Obsahuje návrh úpravy konstrukce, hmotnostní rozbor těchto úprav a kontrolu centráží. Práce dále obsahuje návrh zástavby pohonné jednotky sestávající z motoru M 132 a vrtule V 541.2, vlečného zařízení a přistávacího zařízení, výpočet zatížení pohonné jednotky a vlečného zařízení a výpočet základních výkonů. V neposlední řadě je součástí práce zhodnocení ekonomie provozu, stanovení provozních charakteristik a použití letounu pro speciální účely.
Making a new aircraft flight manual for the "Pulsar" aircraft (OM-XYP)
Bertok, Tibor ; Šošovička, Róbert (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of the bachelor`s thesis is to make a new aircraft flight manual for the "Pulsar" aircraft (OM-XYP). Introduction describes Pulsar aircraft from technical and legislative side and there are reasons for creating the new aircraft manual. The core of the thesis is the new flight manual.
Návratový CubeSat
Kopecký, Matěj ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Zikmund, Pavel (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se zabývá analýzou návratu miniaturního CubeSat satelitu z nižší oběžné dráhy. V úvodní části vysvětluje problematiku návratového procesu, jaká tělesa se typicky používají a možnosti jejich ochrany před odporem atmosféry. Práce se také zaměřuje na skupinu zmíněných CubeSat satelitů a definuje je podle obecných požadavků. Za pomocí získaných poznatků z úvodní části byl sestaven teoretický úvod k předběžné analýze návratu CubeSat satelitu, který následuje vzorový výpočet. Zde je vysvětleno, jak se CubeSat při sestupu atmosférou pohybuje a jaké parametry musí splňovat, aby bylo možné návrat uskutečnit.
Vývoj a vlastnosti bezocasých letadel
Prokop, Vít ; Vaněk, František (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce na téma Vývoj a vlastnosti bezocasých letadel je rozdělena na dvě části. V první části se bude zabývat otázkami řiditelnosti a stability letadel. Druhá část potom bude obsahovat přehled významnějších typů bezocasých kluzáků a porovnání jejich letových vlastností.
Vyhodnocení technicko-ekonomických parametrů letounů pro výcvik pilotů PPL(A)
Hloucal, Aleš ; Imriš, Pavel (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je na základě rozborů statistiky a vlastní analýzy stanovit nejvhodnější typ výcvikového letounu pro základní výcvik pilotů PPL(A). Tedy vyhodnotit požadavky předpisu JAR-FCL 1 na vhodný výcvikový letoun pro základní výcvik pilotů pro získání průkazu způsobilosti PPL(A). Provést průzkum trhu, zpracovat a vyhodnotit podrobnější statistiku používaných typů v této kategorii letounů. Analýza by měla zahrnovat nejen technické aspekty, ale také ekonomické aspekty.
Padákové záchranné systémy lehkých sportovních letadel
Šorf, Oldřich ; Salga, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Tato doktorská práce popisuje padákové záchranné systémy pro malá letadla a zaměřuje se na jejich funkčnost v krajních oblastech obálky použitelnosti, zejména v malých výškách a při malých rychlostech letu (pádu). K rozšíření obálky použitelnosti záchranného systému do této oblasti byl zkonstruován inovativní dělitelný slider kruhového padáku, který za vysokých rychlostí funguje klasickým způsobem, ovšem za nízkých rychlostí se při vytahování padáku z kontejneru vrchlíku rozdělí a neomezuje tak rychlost jeho otevření. Konstrukční řešení tohoto slideru je předmětem nové přihlášky vynálezu „Zařízení pro regulaci rychlosti otevírání padáku“, podané u Úřadu průmyslového vlastnictví v Praze, dne 14.8.2014 pod číslem PV 2014-543. Doktorská práce dále obsahuje výpočetní princip otevírání kruhového padáku a konstrukční řešení dělitelného slideru. Pro ověření funkce dělitelného slideru byl vyroben model padáku a podroben sadě shozových zkoušek. Hlavním přínosem doktorské práce je rozšíření obálky použitelnosti záchranné soustavy do oblasti jejího statisticky nejčastějšího použití, tzn. do malých výšek a malých rychlostí letu (pádu).
Právní souvislosti nočních dopravních nehod s chodci
Daněk, Vladimír ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Právní souvislosti nočních dopravních nehod s chodci“ se zabývá interpretací právních rozhodnutí k dopravním nehodám, které byly způsobeny v noční době vozidlem, kde dalším účastníkem nehody byl chodec. Hlavním cílem této práce je pokusit se nalézt zaužívané hranice pro posuzování zavinění u srovnatelných nehodových situací v případech dopravních nehod vozidla a chodce za snížené viditelnosti s důrazem na posuzování ve vztahu k okolnostem případů z hlediska technického a právního a ve vztahu ke zdravotním následkům. Pokud se týká teoretické části, tak zde jsou provedeny právní výklady zákonů s důrazem na ty, jež se v rozhodnutích soudů opakovaně vyskytují. V analytické části bylo prostudováno a analyzováno přibližně 1530 soudních rozhodnutí, ze kterých bylo vybráno 56, které odpovídají požadavkům této práce, dále bylo vyhodnoceno 5 znaleckých posudků poskytnutých Ústavem soudního inženýrství Vysokého učení technického v Brně, u těchto případů na základě toho, že se podařilo zjistit hranici pro posuzování nehodových situací, bylo predikováno možné soudní rozhodnutí v kontextu s nalezenou zaužívanou hranicí rozhodování soudů na nevyšší úrovni soudní hierarchie.
Lidský faktor v leteckém provozu
Dostál, Tomáš ; Raudenský, Miroslav (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá nehodami způsobenými typickým selháním lidského faktoru. Z vybraných leteckých nehod jsou vyzdviženy chyby způsobené letovou posádkou, jejich návaznost, vzrůst, hlavní příčina a vznik letecké nehody. Analýza lidských chyb a vliv fáze letu jsou zobrazeny pomocí statistik. V závěrečné části jsou možná řešení snížení chyb a zlepšení bezpečnosti v letovém provozu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 93 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Daněk, Veronika
3 Daněk, Viktor
2 Daněk, Vilém
1 Daněk, Vojtěch
3 Daněk, Václav
1 Daněk, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.