Žádný přesný výsledek pro Beran,, Jan nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Beran Jan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Napájecí zdroj pro měřicí a komunikační subsystém transformátoru proudu
Beran, Tomáš ; Král, Jan (oponent) ; Kubíček, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zdroje pro měřící a komunikační část přístroje, který bude analyzovat průběhy proudů na vedení vysokého napětí. Zdroj se skládá z proudového transformátoru, řídící elektroniky a akumulačních prvků. Práce nejprve analyzuje průběhy proudů na vedení vysokého napětí, aby bylo možné určit vstupní data pro výběr proudového transformátoru. Dále bude rozebrán princip těchto transformátorů, stejně jako možnosti volby akumulačních prvků a budou určeny výkonové požadavky na zdroj. V další části práce bude následovat shrnutí teoretických poznatků a jejich aplikace do návrhu zapojení. Následně rozebere vybrané zapojení včetně funkčnosti jednotlivých bloků, případně navrhne dodatečné úpravy pro zlepšení vlastností zdroje pro toto použití. Poté bude následovat návrh plošného spoje. V poslední části dojde k zadání výroby plošného spoje včetně jejího osazení. Poté bude zdroj oživen a ověřena jeho funkčnost laboratorním měřením se simulací reálných pracovních podmínek na vedení vysokého napětí. Dojde také ke stanovení parametrů zdroje, mezi hlavními je výkon, účinnost apod. Na závěr dojde k analýze vlivu na měřenou soustavu.
Návrh EGR výměníku pro recirkulaci výfukových plynů
Bazala, Jiří ; Vančura, Jan (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nové konstrukční řešení EGR výměníku ve formě CAD modelu, jeho CFD simulaci, vyvození patřičných závěrů, a také porovnání dvou vývojových typů tohoto výměníku.
Inteligentní řízení domácnosti
Fučík, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce shrnuje problematiku inteligentních domácností, popisuje používané standardy a některá dostupná komerční řešení. Je proveden návrh cenově dostupného a snadno použitelného systému chytré domácnosti, který může být ovládán přes internet, využívá genetického algoritmu pro optimalizaci regulace vytápění a jeho centrálním výpočetním prvkem je levné vestavěné zařízení s nízkou spotřebou. V práci je funkčnost systému ověřena na praktické aplikaci regulace vytápění v domě. Na základě statistik naměřených dat je ukázána účinnost systému pro úsporu energií.
Visipedia - Embedding-driven Visual Feature Extraction and Learning
Jakeš, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Multidimensional embedding is a powerful method of representing similarity measures among objects without the need for their explicit categorization. It has been increasingly used in recent years to annotate objects making an important part of the Visipedia project and its related work. This work explores the possibilities of learning from embedding-annotated images using their visual attributes and develops methods of predicting embedding coordinates for previously unseen images. It studies the relevant feature extraction and learning algorithms and describes the whole process of design and development of such a system using common machine learning approaches. The system is tested and evaluated with two different datasets and the performed experiments present the first results for a task of its kind.
Jednoválcové motory kategorie enduro
Svoboda, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na popis konstrukce, která je typická pro motor enduro motocyklu a popi-suje jeho hlavní části. Další náplní práce je shrnutí informací o vybraných typech enduro motocyklů a jejich pohonných jednotkách. Výkon každého motocyklu je zobrazen výstupním grafem z dynamometru. Dále jsou popsány servisní intervaly vybraných motocyklů, které odpovídají dosahovaným výkonům. Motory enduro motocyklů byly porovnány s motory motokrosových motocyklů
Ovládání počítače gesty
Chaloupka, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci jednoduchého rozhraní pro rozpoznávání gest rukou. Rozhraní slouží jako rozšíření aktuálních ovládacích prvků. Pro segmentaci gest je použit model barvy kůže, pro rozpoznání gest význačné body ruky (dlaň, prsty, konečky prstů). Navržené rozhraní je použito pro ovládání jednoduchého prohlížeče fotografií. Výsledná aplikace je schopna základních gest pro změnu velikost, rotaci, ukazování a kliknutí.
Rekonstrukce chatu v onlinových hrách
Beran, Pavel ; Pluskal, Jan (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace.
Zabezpečená síť založená na zařízeních firmy CISCO
Wagner, Zdeněk ; Beran, Jan (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
V práci je řešena problematika Virtuálních privátních sítí (VPN) na současných i starších protokolech a uvedené různé možnosti jejich využití. Mezi nejzajímavější by mohly patřit části věnované různým způsobům využití VPN technologie, protokolu IPSec, IOS SSLVPN a RSA serveru s HW tokenem pro zajištění dvoufaktorové autentizace uživatele.
Inovativní uživatelské rozhraní pro smartphone
Utěkal, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o inovativním uživatelském rozhraní pro operační systém Symbian S60 páté generace. Popisuje proces vývoje novátorského ovládání mobilního telefonu. Začíná nastíněním problematiky a pokračuje k tvorbě návrhu od dílčích myšlenek až ke konečné podobě ovládacího prvku, jehož účelem je zjednodušit a zefektivnit práci s přístrojem. Poté se zabývá realizací v programovacím jazyce Symbian C++ a testováním na skupině uživatelů. Celé téma pak uzavírá zamyšlení nad budoucím rozvojem projektu a jeho případným dalším využitím.
3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices
Švehla, Ján ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
This bachelor thesis is aimed at the problems and issues which are encountered over development of application for mobile devices using augmented reality. As a developed application was chosen a simple tower-defense game. This thesis will guide the reader through general topics and issues of augmented reality, its usage and possibilities with mobile devices and actual design and implementation of developed application. Results of this work can be used for development of mobile games or general purpose augmented reality applications.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.