Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 123 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvod manželství a finanční situace neúplné rodiny jako sociální událost
Polková, Ivana ; Krahulcová, Beáta (vedoucí práce) ; Žáčková, Hana (oponent)
Diplomová práce definuje problematiku rozvodovosti manželství a především finanční situaci neúplné rodiny. Práce se zaměřuje na právní úpravu problematiky rozvodu. Také definuje způsoby, které nabízí legislativa České republiky ke zlepšení finanční situace neúplné rodiny. Současně práce seznamuje s vybranými přístupy, které mohou sociální pracovníci využít v práci s jednotlivcem, rodinou či skupinou. Empirické šetření práce je zaměřeno na popis postupů sociálních pracovníků a to ve vzorových příkladech. Empirickým šetřením byly získané informace ohledně vytíženosti sociálních pracovníků státního i nestátního sektoru. Také v rámci získaných údajů ze vzorového souboru byly získány údaje o využívání mezioborové spolupráce v řešení potřeb neúplných rodin.
Komunikace mezi rodinou a školou
Kadeřábková, Ivana ; Žáčková, Hana (vedoucí práce) ; Cimrmannová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce poukazuje na problematiku komunikace mezi školou a rodinou a snaží se nejen o teoretické vytyčení komunikace, ale hlavně o zjištění stavu komunikace mezi rodinou a školou na konkrétním pracovišti. Cílem teoretické části bylo objasnění pojmu výchova s důrazem na výchovnou činnost ve škole, dále rodina jakožto neopomenutelná součást výchovy a důležitý komunikační partner v ohledu k žákovi. Je zde rozebrána současná koncepce školy a zmíněny klíčové kompetence, které se váží k problematice komunikace. Zvláštní kapitola je věnována žákovi a specifikům jeho osobnosti v období dospívání. Dále je v teoretické části věnována zvláštní kapitola učiteli jako jednomu z důležitých partnerů v komunikaci mezi školou a rodinou. Poslední kapitola teoretické části je věnována komunikaci. V praktické části diplomové práce je zjišťováno, jaký je názor na komunikaci v dané škole, a to jak ze strany žáků, tak ze strany rodiny. Byly vyřčeny předpoklady ohledně stavu a potřeb způsobu komunikace mezi školou a rodinou. Toto bylo zjištěno metodou kvantitativního průzkumu. V závěru jsou zhodnoceny jeho výsledky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 123 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Žáčková, Hana
3 Žáčková, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.