Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí105 - 114další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice
Pelikán, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice Cíle: Hlavním cílem bylo získání informací o využívání reklamních ploch v halách v nejvyšších házenká ských sout žích v eské republice a sestavení reklamní koncepce haly TJ Sokola Praha Vršovice na základ zjišt ných dat. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu, konkrétn pozorování, analýza dokument a rozhovor. Výsledky: Výsledky opakovaného výzkumu ukázaly posun ve využívání reklamních ploch v házenká ských halách. Získaná data byla porovnána s možnostmi vybrané haly. Výstupem byl návrh reklamní koncepce odpovídající možnostem haly a finan ním možnostem oddílu. Klí ová slova: házená, sportovní hala, reklama, sportovní reklama, reklamní koncepce,
Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem
Vaculíková, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Belovski, Sasho (oponent)
Název: Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem Vedoucí práce: Mgr. William Crossan PhD Cíle: Cílem práce je identifikovat motivace firem pro uzavírání partnerství s Českým olympijským týmem. Dále pak zjistit, jakých cílů chtějí tímto partnerstvím dosáhnout a jaká důležitost je jednotlivým cílům přikládána. Výsledky následně porovnat se studiemi na podobné téma provedenými v minulosti. Část práce je věnována rozboru marketingu Českého olympijského výboru (ČOV) a názoru partnerů na Olympijský park Soči-Letná 2014. Metody: Kvalitativní výzkum prostřednictvím polo-strukturovaných interview s kompetentními představiteli partnerských firem a marketingovým ředitelem ČOV. Podrobné studium výzkumů podobného zaměření. Škálovací formulář pro ohodnocení důležitosti cílů partnerů předkládaný při interview. Výsledky: Hlavní motivací pro vstup do partnerství je spojení se silnou, unikátní značkou a využití možnosti přenesení pozitivního vnímání olympijských atributů na partnery. Nejdůležitějšími cíli jsou zvýšení hodnoty značky a vylepšení image. Dalším velmi důležitým cílem je společensky odpovědné chování, na který má nejspíše vliv veřejně prospěšný charakter sponzorovaného subjektu. Pro polovinu dotázaných je významný jeho vliv na motivaci zaměstnanců a visibilitu značky v médiích....
Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk
Marčeková, Kristína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Dopady činnosti corporate identity na image klubu ČEZ Basketball Nymburk. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jak diváci pražských domácích zápasů vnímají jednotlivé prvky corporate identity klubu ČEZ Basketball Nymburk, následně zanalyzovat celkovou image klubu v očích těchto diváků a v neposlední řadě pomocí dotazníkového šetření zjistit problematické oblasti sloužící jako podnět k návrhům a doporučením. Metody: K získání informací byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření zajišťující větší počet respondentů. Respondenti byli dotazováni písemně a elektronicky. Důležitým zdrojem informací byla také neformální interview vedená s managementem klubu a diváky. K interpretaci získaných dat byly kromě grafů použity statistické funkce aritmetický průměr, medián, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že fanoušci vnímají image klubu ČEZ Basketball Nymburk spíše pozitivně. Vykrystalizovaly však některé problematické oblasti v jednotlivých prvcích corporate identity, kde by management klubu mohl realizovat změny vedoucí k posílení identity a kladného vnímání klubu. Klíčová slova: marketingový výzkum, dotazníkové šetření, firemní identita, firemní image, basketbalový klub
Sportovní PR eventy - Fotbalová exhibice - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team legends
Verner, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Sportovní eventy na podporu veřejných vztahů dnes organizace často využívají jako formu sdělení svým cílovým trhům. Podoba těchto eventů nabírá různých směrů. Cílem této práce je vytvořit návrh projektu představující sportovní event na podporu PR (public relations). Projekt je postaven na základě teoretických postupů vycházejících z odborné literatury věnující se projektovému, sportovnímu a event managementu. Obsahem navrženého projektu jsou základní kroky, kterými se snažím ukázat, jakým způsobem je možné navrhnout koncept eventu. Klíčová slova Sportovní event, event management, projekt, projektový management, public relations, cíle, poselství
Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů
Kozlová, Natálie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Hodnocení efektivity vynaložených prostředků na reklamu během sportovních přenosů Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat prostředky vynaložené na reklamu do sportovních přenosů vysílaných ČT sport s jejich sledovaností. K porovnání poslouží koeficient, který vznikne na základě podílu konkrétní sledovanosti sportovního přenosu a k tomu příslušné ceny za reklamu pomocí metody Cost per Thousand. Metody: Analýza sekundárních dat České televize a internetového portálu Mediaguru. Především užití získaných interních sekundárních dat k vyhodnocení efektivity vložených prostředků do televizní reklamy v rámci zvolených sportovních událostí. Těmi jsou tři zvolené akce - Mistrovství světa ve fotbale 2014, Mistrovství světa v alpském lyžování 2015 a Tipsport extraliga 2013/2014. Efektivita je vyhodnocena na základě stěžejní metody pro tuto práci, kterou je metoda Cost per Thousand. Výsledky: Porovnání vynaložených finančních prostředků na oslovení tisíce diváků pro danou sportovní událost a určení nejefektivnější události, konkrétně její části. Z hlediska investovaných prostředků vyšlo nejlépe MS v alpském lyžování, konkrétně pak mužská superkombinace, naopak nejhůře dopadla základní část Tipsport extraligy. Klíčová slova: reklama, sportovní přenos, alpské lyžování, televizní sledovanost,...
Sporting immigrants and their effect on sport growth and popularity in a culture: a case study in czech basketball
Crossan Jr., William Morea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent) ; Durdová, Irena (oponent)
SHRNUTÍ V ČEŠTINĚ Název: Sportovní imigranti a jejich vliv na rozvoj sportu a jeho popularity ve společnosti: studie českého basketbalu Klíčová slova: Migrace ve sportu, globalizace, figurativní teorie, basketbal Stanovení problému: Tato studie zkoumá vliv zahraničních sportovců na návštěvnost a rozvoj mladých hráčů v české basketbalové lize. Tato studie je popisná, dlouhodobě studující globalizaci ve sportu. Zkoumá využití zahraničních sportovců při zvyšování druhotné popularity sportu na nižší (tým, klub,entita) i vyšší úrovni (liga, federace, reprezentace). Cíl studie: Tato studie si dává za cíl hodnotit způsob využití zahraničních sportovců v české basketbalové lize jako základního kamene pro obchodní plány klubů a sportovní rozvoj. Je potřeba prozkoumat dlouhodobý rozvoj sportu jak z pohledu diváka a fanouška, tak i účastníka, a to z hlediska probíhající globalizace. Rostoucí znalosti těchto trendů v české basketbalové lize umožní nahlédnout na to, jaký efekt mají zahraniční sportovci na popularitu sportu i v jiných kulturách. Otázky výzkumu: 1. Jaká je korelace mezi účastí zahraničních sportovců v českém basketbalu a návštěvností diváků? 2. Jaká je korelace mezi účastí zahraničních sportovců v českých basketbalových týmech a početním růstem mládežnických týmů registrovaných k zápasům v rámci federace?...
Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky
Hubálek, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Nikodým, Jiří (oponent)
Název: Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky Cíle práce: Cílem práce je analýza práce klubů, působících v Mattoni NBL, s fanoušky. Práce zobrazuje marketing klubů, marketingový mix, propagaci, propagační akce a základnu fanoušků. Získaná data mezi sebou porovnává, analyzuje a následně se snaží vyvodit určité závěry, které by vedly ke zlepšení komunikace a prezentace klubů na veřejnosti a posléze ke zvýšení divácké návštěvnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, merchandising, charita, návštěvnost, vstupenky, fanoušek, basketbal
Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Hoskovec, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný marketingový mix klubu. Následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit a image klubu. Metody: Současný marketingový mix bude analyzován pomocí případové studie a SWOT analýzy, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, který zjistí postoje a názory fanoušků. Získané informace doplním o své vlastní poznatky. Poté se pokusím navrhnout doporučení ke zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod, budou vypracovány návrhy na zlepšení marketingového mixu. Ty budou předloženy vedení klubu a na nich poté bude, zda tyto návrhy zrealizují nebo ne. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubu
Porovnání vybraných minoritních sportů v ČR z hráčského, diváckého a manažerského hlediska
Heteš, Jan ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Porovnání vybraných minoritních sportů v ČR z hráčského, diváckého a manažerského hlediska Cíl: Cílem této práce je zanalyzovat současnou situaci u amerického fotbalu, frisbee a lakrosu v Praze a vytvořit návrhy na budoucí zlepšení. Metody: Použité metody zahrnovaly studium literatury, sběr informací, dotazník zkoumající motivaci hráčů a SWOT analýzu. Výzkum probíhal formou dotazníkových šetření mezi sportovci provozujícími dané sporty. Výsledky: Výzkum ukázal, že nejlepší vyhlídky čekají na frisbee, které těží z minimálních nároků na vybavení a místo. Americký fotbal a lakros se pravděpodobně nikdy masovými sporty nestanou, ale pomocí uvedených návrhů mohou svoji současnou pozici vylepšit. Klíčová slova: amatérský sport, americký fotbal, frisbee, lakros, SWOT analýza, motivace
Financování sportu v ČR s aplikací na cyklistické prostředí
Jandová, Markéta ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Thun, Lukáš (oponent)
Název: Financování sportu v ČR s aplikací na cyklistické prostředí Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení analýzy finančního hospodaření na Českém svazu cyklistiky s následným vyhodnocením získaných dat spolu s odhalením jeho nedostatků a přednesením návrhů na zlepšení jeho fungování. Metody: V diplomové práci byly použity metody kvalitativního charakteru, jedná se o metody popisné analýzy a rozhovoru. Využití popisné analýzy sloužilo k vyhodnocení odborné literatury k dané problematice, dále ke zpracování materiálů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy a interních podkladů Českého svazu cyklistiky. Stěžejní data byla pořízena neformálními rozhovory a tzv. rozhovory za pomoci návodu s předními funkcionáři cyklistického svazu. Výsledky: Práce popisuje systém financování sportu, zejména v jeho cyklistické sféře. Rozebírá působení svazu a redistribuci finančních prostředků. Závěrečná část obsahuje doporučení v podobě zřízení marketingového oddělení při sekretariátu svazu pro komunikaci se sponzory, správu soukromých finančních prostředků a zajištění zvýšení popularity cyklistického sportu. Klíčová slova: financování sportu, cyklistika, Český svaz cyklistiky

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí105 - 114další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.