Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 222 záznamů.  začátekpředchozí97 - 106dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
VZTAH MEZI NÁJEMNÝM A CENOU POZEMKU V CENOVÉ MAPĚ
Kubíček, Josef ; Abraham, Karel (oponent) ; Puchýř, Bohumil (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Disertační práce se zaměřuje na aktuálnost problémů, v souvislosti s nájemným z pozemku a cenovou mapou stavebních pozemků, které jsou v praxi řešeny. Zabývá se přehledem vývoje nájemného a cenových map v České republice a zahraničí. Základním předpokladem disertační práce je získat veškeré údaje o vztahu mezi nájemným a obvyklou (tržní, obecnou) cenou pozemku v cenové mapě v České republice. Tato oblast, vztah nájemného a ceny pozemku, není doposud zcela prozkoumána. Nedostupnost těchto dat může mít za následek zpochybňování znaleckých posudků např. při soudním řízení. Závěry disertační práce uvádějí, jak na sobě závisí nájemné z pozemku s cenou uvedenou v cenové mapě stavebních pozemků. Tento procentuální vztak jsem určil jak pro jednotlivá města (Praha, Brno, Olomouc), tak pro celou Českou republiku jako celek.
Nákladový model životního cyklu bytového domu
Galatíková, Milada ; Bradáč, Albert (oponent) ; Comorek,, Martin (oponent) ; Heralová,, Renáta Schneiderová (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Disertační práce Nákladový model životního cyklu bytového domu zahrnuje proces modelování od jeho definování v teoretické úrovni až po jeho testování pro praktické využití, měření jeho chyby a vypovídací schopnosti. Cílem je sestavit model pro simulace cen bytových domů ve fázi jejich pořízení a následně pro simulaci nákladů životního cyklu při předem definovaných podmínkách. Metodou pro tvorbu modelu bude stanovení vhodného reprezentanta, nastavení vstupních parametrů a definování podmínek za jakých bude fungovat. Posledním krokem bude otestovat vytvořený model a zjistit jeho chyby. Sestavení modelu bude vycházet z matematicko – statistických metod. Další výzkumnou metodou bude vytvoření několika případových studií, které budou nákladový model dále upravovat a rozšiřovat jeho využitelnost.
Vliv zatížení nákladních vozidel na jejich dosažitelné zpomalení
Jirásková, Iveta ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou brzdění nákladních vozidel při jejich různém zatížení. Teoretická část vymezuje konstrukci nákladních vozidel, brzdy nákladních vozidel, průběh brzdění a faktory, které brzdění ovlivňují, brzdné zpomalení a legislativní požadavky na brzdy nákladních vozidel. Praktická část popisuje průběh experimentálního měření, použité přístroje, místo měření, atmosférické podmínky a použitá nákladní vozidla. V závěru práce jsou na základě experimentálního měření vyhodnoceny získané hodnoty brzdného zpomalení nákladních vozidel.
Vliv huštění pneumatik na jízdní vlastnosti osobního vozidla
Pelán, Radim ; Bradáč, Albert (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komplexním posouzením vlivů huštění pneumatik na jízdní dynamiku, stabilitu a komfort. Na začátku práce je vymezena teorie z oblasti jízdní dynamiky, stability, provedení a huštění pneumatik. Praktická část je nejdříve věnována výzkumu znalostí řidičů ohledně správného huštění pneumatik. Další částí je měření a vyhodnocení vlivů huštění pneumatik na jízdní vlastnosti a komfort jízdy a jejich vzájemné porovnání. V závěru jsou vlivy stručně shrnuty a opatřeny doporučeními pro řidiče i znaleckou činnost.
Vliv uložení nákladu na bezpečnost jízdy nákladního vozidla
Novotný, Michal ; Krepl, Miloslav (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je prozkoumat problematiku vlivu uložení nákladu na bezpečnost jízdy nákladního vozidla. Na základě praktických zkušeností s vážením nákladních vozidel a kontrolou upevňování nákladů bylo mou snahou v této práci shrnout legislativní podmínky pro provoz nákladních vozidel z hlediska jejich zatížení, vážení a uložení nákladu. V první části jsem se zabýval vypracováním ucelené metodiky uložení a zabezpečení nákladů na nákladních vozidlech. Uvedl jsem různé metody ukládání a zajišťování nákladů a jejich výpočtů. Jádrem druhé části práce je praktická metodika kontrolního vážení nákladních vozidel na pozemních komunikacích. Zde jsem zohlednil současný způsob a postup při kontrolním vážení a měření nákladních vozidel. U mnou zkušebně zvážených nákladních automobilů různých typů jsem si ověřil, že pro bezpečné uložení nákladu je klíčové určení polohy těžiště vozidla. Tento problém podrobně řeším v poslední části diplomové práce.
Pasportizace stavebně-technického stavu rodinného domu v Hodoníně
Kadlčík, Radek ; Bradáč, Albert (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá řešením pasportizace stávajícího stavebně technického stavu a návrhu úprav rodinného domu v Hodoníně. Obsahem je teoretická část popisující poruchy zděných konstrukcí a další související témata. Dále vysvětlení problematiky pasportizace staveb, vypracování pasportu současného stavu rodinného domu v Hodoníně se zakreslením vad a poruch stavby. Následuje návrh oprav těchto vad a poruch, zvýšení stavebně technického standardu. Vypracování návrhu modernizace objektu. Sestavení položkového rozpočtu pro jednotlivé vady a poruchy.
Hodnocení specifických faktorů při oceňování zemědělských pozemků v podmínkách ČR
Hrubanová, Michaela ; Mikš, Lubomír (oponent) ; Weigel, Lubomír (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Disertační práce je zaměřena na zjištění a zhodnocení specifických faktorů, které ovlivňují cenu zemědělských pozemků. Je potřeba zmínit, že trh se zemědělskými pozemky zejména ornou půdou a trvalými travními porosty není v ČR plně rozvinut a tato oblast není zcela prozkoumána. V práci jsou popsány faktory na základě, kterých se investor při koupi těchto pozemků rozhoduje. Údaje potřebné k této práci byly získány z odborné literatury, realitních serverů, ze dvou anket, skutečně zrealizovaných prodejů atd. V závěrech této práce jsou všechny poznatky shrnuty a vyhodnoceny. Je zde uveden vývoj cen v letech 2014 - 2016 ze skutečně zrealizovaných prodejů v kraji Olomouckém, Jihomoravském, Moravskoslezském a kraji Vysočina. Výsledkem práce je návrh znaleckého standardu. Je potřeba si uvědomit, že především zemědělský pozemek je specifickým zbožím, neboť je nereprodukovatelný, nepřemístitelný a jejich nabídka je omezená.
Vliv neupevněného nákladu na jízdní stabilitu vozidla
Černý, Dominik ; Bradáč, Albert (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vliv neupevněného nákladu na jízdní stabilitu vybraných vozidel. Práce vyhodnocuje chování vozidel při vyhýbacím manévru během působení takového nákladu. Teoretická část se zabývá veškerými charakteristikami, kterými může být vliv nákladu ovlivněn. Praktická část zahrnuje postup měření, analýzu, porovnání výsledků a celkové vyhodnocení vlivu neupevněného nákladu na stabilitu vozidla.
Vybraná problematika pohybu elektricky poháněných osobních dopravních prostředků
Konečný, Dalibor ; Stáňa, Ivo (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Diplomová práce Vybraná problematika pohybu elektricky poháněných dopravních prostředků je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část se zabývá popisem elektrických kol, elektrokoloběžek a elektrických skateboardů. Dále také právní úpravou, tuningem a problematikou spojenou s těmito dopravními prostředky. Druhá část se věnuje současnému stavu poznání v této oblasti. Poslední část je věnována praktickému měření, konkrétně brzdění, akceleraci, rozjezdům do oblouků, průjezdům oblouky, příčnému přemístění a vychýlení se při ohlížení. Při měření bylo k dispozici 10 elektrokoloběžek, na kterých jelo 9 různých jezdců a 6 elektrokol, na kterých jelo 12 různých jezdců. V závěru práce je provedeno celkové vyhodnocení.
Vybraná problematika jízdy a chování motocyklistů
Sedláček, Jan ; Bradáč, Albert (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na brzdové systémy moderních motocyklů. Popisuje konstrukční náležitosti týkající se hlavně brzdových systémů, ABS, semi-aktivních podvozků, ale i systému kontroly stability MSC. Experimentální část se zabývá měřením, analýzou brzdných zpomalení motocyklů a vyhodnocením, mimo jiné, zda systém ABS zkracuje na suché vozovce brzdnou dráhu. K měření této problematiky bylo použito 9 motocyklů. Všechny testované modely disponovali systémem ABS nebo novějším systémem ABS se zabudovanou kontrolou stability MSC. Průběh brzdění byl analyzován z výchozích rychlostí 50 a 70 km/h do zastavení v přímém směru s použitím ABS a s deaktivovaným ABS. Výsledky byly graficky znázorněny a lze z nich získat informace o činnosti jezdce i samotném motocyklu. Byly vypočteny brzdné dráhy, MFDD, výchozí rychlosti. V práci je analyzován videozáznam brzdění a porovnán s naměřenými daty. Data mohou být použitelná pro analýzu dopravních nehod jednostopých vozidel.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 222 záznamů.   začátekpředchozí97 - 106dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.