Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,663 záznamů.  začátekpředchozí1703 - 1712dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování image politika na příkladu Karla Schwarzenberga
Hlaváčková, Anna ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Budování image politika na příkladu Karla Schwarzenberga" pojednává o problematice vytváření politické image na příkladu konkrétního českého politika. Karel Schwarzenberg je v současné době jedním z nejpopulárnějších politiků a jeho strana TOP 09 dosáhla ve volbách do Poslanecké sněmovny, místních zastupitelstev a Senátu výborných výsledků. Práce pojednává o procesu budování jeho politické pozice a na jeho příkladu ukazuje, jak lze vytvářet a upravovat obraz politika v očích veřejnosti. Cílem této práce je popsat, jak se vyvíjí image politika, jaké lze použít nástroje na její vylepšování a zkoumat faktory, které popularitu politika ovlivňují. V teoretické části jsou zpracovány různé aspekty budování politické image, a to aspekt politického marketingu, politické psychologie a role médií v budování image. Dále je v práci popsán život Karla Schwarzenberga a vliv jeho životních zkušeností na politické působení v České republice. Na příkladu několika vybraných volebních kampaní je popsán proces vytváření jeho politické image. Analýza volebních kampaní se týká voleb do Senátu Parlamentu ČR v roce 2004, původně plánovaných voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2009 a voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010. Dále práce obsahuje analýzu působení Karla Schwarzenberga ve...
Propagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010
Špánová, Kateřina ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Marketingově-komunikační aktivity mezi Japonskem a Českou republikou jsou tématem, kterému se ani přes poměrně významné česko-japonské ekonomické vztahy dodnes nedostalo hlubší analýzy. Tato práce se proto věnuje popisu stavu komunikace s cílem představit japonskou kulturu v ČR v celém jejím spektru. Práce rovněž předkládá popis obou kultur a jejich detailní srovnání, aby tak napomohla pochopení komunikace Japonska a ČR a jejích specifik. Vzájemné vztahy Japonska a ČR mají dlouhou historii sahající až k první světové válce a v závislosti na politických změnách s menšími přerušeními vždy existovaly. Po vzniku ČSFR (později ČR) byla znovuobnovena Česko-japonská společnost a vzniklo Kulturní a informační centrum Velvyslanectví Japonska v Praze - dvě organizace s rozdílným pozadím a podobným cílem: napomáhat vztahům mezi oběma zeměmi a pomáhat českému publiku poznat japonskou kulturu jak v jejích klasických, tak populárně kulturních formách. Tyto dvě organizace jsou v práci podrobeny podrobné analýze a následovně je předloženo několik tipů a připomínek k budoucímu rozvoji jejich komunikace, které by mohly pomoci její větší efektivitě.
Marketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10
Hrabáková, Alexandra ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, která se dlouhodobě drží na prvním místě v oblíbenosti a spotřebě na českém pivním trhu. Úvodní část práce ukazuje historický vývoj, který přispěl k vybudování silných základů značky postavených na pevných hodnotách a postupné rozvíjení marketingových aktivit. Představuje Gambrinus v rámci portfolia Plzeňského Prazdroje a ukazuje jeho vymezení vůči ostatním značkám, a to zejména na srovnání cílových skupin. Jádro práce seznamuje se spotřebitelskými soutěžemi, které proběhly během vymezených dvou let. Ukazuje jejich princip, výhry a mediální kampaně, které je doprovázely. Lehce nastiňuje jejich silné a slabé stránky a poukazuje na fakt, že ve své podstatě, jsou všechny tyto soutěže stejné. Samotný závěr práce vyhodnocuje jednotlivé soutěže a poukazuje, kterým směrem by se Gambrinus měl vydat, zejména pak, co by na svých soutěžích měl zlepšit. Největší chybou shledává komunikaci na sociálních sítích, která během těchto kampaní nebyla příliš dobrá, a proto navrhuje způsob, jakým tento problém vyřešit. Celá práce ukazuje, že přes veškeré nedokonalosti kampaní, je nejdůležitější názor...
Stimulace těžce postižených osob s využitím terapeutického konceptu bazální stimulace
Kaplanová, Jana ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Strnadová, Iva (oponent)
Bakalářská práce by měla čtenáře seznámit s konceptem bazální stimulace a s problematikou lidí s těžkým postižením. Praktická část práce bude zpracovávat výsledky dotazníkového šetření v Základní škole Sluneční v Hostinném. Toto šetření se bude zaměřovat na odbornou připravenost respondentů pro práci s konceptem bazální stimulace a na aplikaci tohoto konceptu do vzdělávacího procesu lidí s těžkým postižením. Cílem mé práce je představit koncept bazální stimulace jako velice účinnou terapeutickou metodu použitelnou pro práci s lidmi s těžkým postižením a toto ověřit dotazníkovým šetřením.
Současné pověsti, jejich šíření v informační společnosti a vliv na společnost
Čebiš, Jan ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Čadil, Jan (oponent)
Bakalářská práce popisuje šíření současných pověstí ve společnosti. V první kapitole autor analyzuje teoretickou část komunikace, tedy modely, motivy a druhy komunikace v reálném světě a kyberprostoru. V další části je stručně popsána teorie a historie folkloru a vývoj výzkumu současných legend ve světě i v Čechách. V poslední kapitole pak autor rozpracovává hlavní téma práce, vztah současných legend a informačního pracovníka. Ukazuje, kde se může informační pracovník setkat se současnými legendami, jaké jsou jejich znaky a charakterové rysy a jak se dají snadno identifikovat. V samotném závěru jsou pak ukázány techniky, které umožní informačnímu pracovníkovi zlepšit komunikaci, zejména argumentaci a přesvědčování, v souvislosti se současnými legendami.
Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010
Masarčíková, Jana ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010 je analýza komunikačních aktivit statutárního města Mladé Boleslavi a to jak ve vztahu k obyvatelům, tedy v rámci města, tak ve vztahu ke svému okolí, tedy jak se snaží přispět k rozvoji turistického ruchu. Cílem bylo zjistit, zda město využívá nějakou kompaktní marketingovou strategii, a pokud ano, nakolik je efektivní. Rovněž také objasnit problematiku spolupráce města a automobilky Škoda Auto a.s., která je významným faktorem ovlivňujícím běžný život místních, ale jenž má i nepopiratelný dopad na turismus v destinaci. Dále pak právě na základě analýzy současné situace, dosud používaných propagačních materiálů a využití jednotlivých komunikačních kanálů odhalit chyby a navrhnout doporučení pro možnou efektivnější budoucí komunikační strategii Mladé Boleslavi, jakožto destinace cestovního ruchu, a živého a přátelského místa k bydlení.
Vintage fashion in Czech Republic
Hochmuthová, Terézia ; Holeček, Tomáš (vedoucí práce) ; Kotík, Michal (oponent)
Práca sa zameriava na súčasný fenomén používania starého oblečenia pod názvom "vintage". Interpretácia je založená na koncepcii módy Gillesa Lipovetskeho (vintage ako módny jav) a semiologickom výklade módneho systému podľa Rolanda Barthesa (vintage ako módny znak). Módny jav vintage sa vyznačuje prítomnosťou dvoch charakteristických kultúrnych hodnôt modernity. Hodnota ľudskej individuality je v rámci neho realizovaná prostredníctvom spojenia konformizmu s individualizmom, hodnota zmeny príklonom k oblečeniu používanom v minulosti. Fenomén vznikol na konci 20. storočia v krajinách západnej Európy a Spojených štátov amerických, odkiaľ sa v súčasnosti rozširuje do Českej republiky. V miestnom kontexte nadobúda podobu módneho znaku, tvoreného a distribuovaného na verejnosti prostredníctvom masmédií a odevných firiem. V rámci módneho diskurzu dochádza k jeho legitimizácii, v dôsledku čoho sa stáva kolektívne zdieľaným významom. V tejto podobe odráža vybrané charakteristiky spoločnosti.
Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010
Grundmanová, Lenka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se věnuje problematice módního marketingu, konkrétně marketingové komunikaci značek Versace a Zara v letech 2009-2010. Versace a Zara reprezentují oděvní společnosti ze dvou diametrálně odlišných oblastí oděvního průmyslu - v prvním případě jde o značku prodávající luxusní zboží, oděvy a doplňky nejvyšší kvality a cenové kategorie, v druhém případě o společnost typickou masovou produkcí a prodejem a s cenami spíše na dolní konci nabídky. V první polovině práce se věnuji značkám samotným - jejich historii, vývoji a především současné situaci na světovém a českém trhu a dále jejich cílovým skupinám, které jsem se pokusila co nejpřesněji vymezit. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaký mají rozdíly v charakteru značek, jejich ekonomickém postavení a cílových skupinách vliv na způsoby marketingové komunikace. Porovnávala jsem všechny komunikační kanály od klasické reklamy až po korporátní kulturu, vždy jednak v kontextu příslušného oblasti průmyslu a jednak s ohledem na specifika zkoumané značky. Studie vychází z globální komunikace značek a dále sleduje míru odchýlení komunikace značek na českém trhu a její případná specifika. Kromě závěrečného srovnání komunikace značek Versace a Zara jsem se pokusila vyvodit i obecné závěry aplikovatelné pro marketingovou komunikaci v módním...
Průzkumy trhu a veřejného mínění v České republice jako druh komunikační zpětné vazby
Svobodová, Eliška ; Slámová, Hana (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o průzkumu trhu a veřejného mínění v České republice se zaměřením na masmédia. Představuje průzkum jako vhodnou zpětnou vazbu pro použití v masové komunikaci a v masmédiích. První část práce vymezuje některé základní termíny ohledně masové komunikace a médií, další část se zabývá stručnou historií průzkumů v České republice a v bývalém Československu, následující část vysvětluje určité metodiky a postupy, které se v průzkumu používají. Další část práce pak podává seznam nejhlavnějších agentur působících v oblasti průzkumu trhu a veřejného mínění v České republice, v závěru je v práci ukázána etika výzkumů a zásahy státu, zákonů a norem do průzkumu. [Autorský abstrakt].
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Formánková, Martina ; Pokorná, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny Cíle: Zhodnotit stávající podobu webové stránky a navrhnout její vylepšení pro zvýšení účinnosti marketingové komunikace jejím prostřednictvím. Metody: Obsahová analýza, komparace Výsledky: Provedena zevrubná analýza internetových stránek, rozebrány nedostatky stávající podoby po stránce obsahové i formální a navrženy úpravy a vylepšení. Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,663 záznamů.   začátekpředchozí1703 - 1712dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.