|
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Hojecká, Hana ; Souček, Ladislav (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce v teoretické části obsahuje základní a zároveň nejdůležitější informace z vybraných dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a komunikační mix. Práce zahrnuje analýzu komunikačního mixu společnosti HELLA stínící technika, s. r. o., dotazníkový průzkum v této oblasti a návrhy řešení v jednotlivých oblastech komunikačního mixu, které přispějí ke zdokonalení komunikačního mixu společnosti.
|
|
Spokojenost zákazníků autokempu Brodský
Kejklíčková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků autokempu Brodský Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků autokempu Brodský s jeho zázemím, nabídkou a poskytováním služeb pomocí marketingového výzkumu. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů během dvou letních měsíců (červenec, srpen). Výsledky: Výsledky budou sloužit ke zhodnocení spokojenosti zákazníků a z nich plynoucích doporučení pro zlepšení kvality služeb. Klíčová slova:Marketing, marketingový výzkum, zákazník, služby, spokojenost zákazníků, kemping
|
|
Význam a využití fiktivních nákupů
BOUZKOVÁ, Renata
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím metody fiktivních nákupů zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané prodejní jednotce. Cílem je identifikovat nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Pro práci byl zvolen obchodní dům PRIOR v Českých Budějovicích. Celkem bylo provedeno 24 fiktivních nákupů, které byly realizovány v měsících říjen, listopad a prosinec 2017.
|
|
Spokojenost zákazníků autokempu Brodský
Kejklíčková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků autokempu Brodský Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků autokempu Brodský s jeho zázemím, nabídkou a poskytováním služeb pomocí marketingového výzkumu. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů během dvou letních měsíců (červenec, srpen). Výsledky: Výsledky budou sloužit ke zhodnocení spokojenosti zákazníků a z nich plynoucích doporučení pro zlepšení kvality služeb. Klíčová slova:Marketing, marketingový výzkum, zákazník, služby, spokojenost zákazníků, kemping
|
|
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Hojecká, Hana ; Souček, Ladislav (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce v teoretické části obsahuje základní a zároveň nejdůležitější informace z vybraných dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a komunikační mix. Práce zahrnuje analýzu komunikačního mixu společnosti HELLA stínící technika, s. r. o., dotazníkový průzkum v této oblasti a návrhy řešení v jednotlivých oblastech komunikačního mixu, které přispějí ke zdokonalení komunikačního mixu společnosti.
|
|
Marketingová strategie RunCzech
Janhuba, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií běžeckého seriálu RunCzech a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů organizátora závodů a jejich účastníků. Cílem této diplomové práce je zhodnocení dosavadních aktivit v rámci běžeckého seriálu. Práce je rozdělena do šesti dílčích kapitol: Teoretické vymezení marketingu, sportovní marketing, maraton jako sport, marketingová strategie RunCzech, vlastní výzkum a vyhodnocení výzkumu. První část se věnuje charakteristice základních pojmů marketingu, které jsou pro práci nezbytné. Druhá vysvětlí propojení sportu a ekonomie. Třetí kapitola se zabývá vývojem maratonu až do současnosti a ve čtvrtém oddílu dochází k aplikaci nabytých vědomostí na zkoumanou běžeckou ligu RunCzech. Pátá a šestá část se zaměřuje na vysvětlení metodiky a samotné provedení marketingového výzkumu, na který naváže jeho vyhodnocení. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingových aktivit běžeckého seriálu RunCzech.
|
|
Hodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnách
BOLECH, Václav
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením poskytovaných služeb ve vybraných maloobchodech. V úvodní teoretické části této diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se kvality služeb, spokojenosti zákazníka se službami, hodnocení služeb, pracovníků a maloobchodu. Dále pak marketingový výzkum, mystery shopping a také jsou specifikovány různé pohledy odlišných autorů na danou problematiku. Teoretická část plynule přechází do praktické části, ve které je využito teoretických poznatků k aplikaci na konkrétní podnik. Jsou hodnoceny maloobchodní prodejny zabývajícím se prodejem náramkových hodinek. Hodnocení je provedeno pomocí metody mystery shopping a je rozděleno na 4 samostatných kategorií. Po vyhodnocení jsou stanoveny závěry, návrhy a doporučení pro vybranou společnost. V neposlední řadě jsou potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy.
|
|
Analýza konkurenceschopnosti vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti firmy VOLF kancelářské potřeby, s.r.o., která působí na trhu školních a kancelářských potřeb, a na analýzu spokojenosti současných zákazníků této firmy. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cílů práce, náleží Porterův model pěti sil, analýza konkurence, analýza zdrojů podniku, SWOT analýza, dotazníkové šetření a řízený rozhovor.
|
|
Kvalita produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.
Čermáková, Alena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kvalitou produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.. Spokojenost zákazníků byla zjišťována formou dotazování. Z důvodu získání přesnějších informací byl průzkum rozdělen na dvě samostatné části. První se týkala zákazníků internetového obchodu a dotazník pro ně byl vytvořen tak, aby zjistil jejich spokojenost s procesem nákupu u společnosti a s kvalitou zakoupených produktů. Druhá část průzkumu byla zaměřena na hlavní činnost společnosti a tou je velkoobchod. Dotazník pro odběratele, kteří u společnosti nakupují, byl zaměřen na zjišťování spokojenosti s prezentačními akcemi, komunikací s dodavatelem a průběhem reklamačního procesu. Po sběru dat následovalo jejich vyhodnocení a byly navrženy změny do budoucnosti, které by měly zaručit větší spokojenost zákazníků společnosti Prosport Praha s.r.o..
|
|
Spokojenost spotřebitelů s kvalitou sportovní sálové obuvi
Jonášová, Lenka ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá spokojeností spotřebitelek s jejich volejbalovou obuví. Obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na obecný náhled na předmětnou problematiku, její stěžejní oddíly tvoří bloky pojednávající o kvalitě a popisu technologií tří největších výrobců (Adidas, Asics, Mizuno) aplikovaných na volejbalovou obuv. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost spotřebitelek, jehož výsledky byly následně podrobeny analýze.
|