Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Purchase decision-making process of consumers in the market of summer vacation
Soroková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu letních dovolených a zachycení aktuálních trendů v oblasti nákupu letní dovolené na českém trhu. První dvě kapitoly jsou věnovány základním definicím a přístupům, sloužícím k pochopení chování spotřebitele, popisu marketingového mixu cestovního ruchu a faktorů ovlivňujících nákupní rozhodování jedince. Následuje podrobnější rozbor jednotlivých fází kupního rozhodovacího procesu za pomoci sekundárních dat. Ve čtvrté kapitole je stručně popsán trh cestovního ruchu v ČR, jeho subjekty a přehled služeb cestovního ruchu. Závěr práce je věnován rozboru mnou realizovaného dotazníkového šetření a výstupu z něj. Za účelem přiblížení rozhodování jedince o nákupu letní dovolené jsou výsledky vlastního výzkumu podpořeny daty Market - Media - Lifestyle (MML). Shrnutí výsledků šetření a přehledné zobrazení procesu nákupu letní dovolené na základě dostupných dat uzavírá předposlední část. Poslední část práce tvoří její závěr.
Hledání konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení
Cao Bao, Trang ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá hledáním konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení. Cílem této práce je nalezení konkurenčních výhod řetězce rychlého občerstvení X, který je zaměřen na poskytnutí rychlého občerstvení na českém trhu, a prostřednictvím provedeného výzkumu nalézt případné nedostatky vnímané zákazníky a klíčové faktory napomáhající k jejich dlouhodobému zlepšení. Teoretická část je tvořena z pěti kapitol, začíná se kapitolou o marketingu služeb, následující kapitoly se zabývají kupním rozhodovacím procesem ve službách, trhem a tržní kategorií a konkurenční výhodou. Kapitola metodologie uzavírá pak celou teoretickou část. Praktická část obsahuje kapitoly zkoumající význam fast foodu ve světě a současného trendu trhu v ČR. Další části se zabývají charakteristikou tržní kategorie, analyzují konkurenci, charakterizují společnost X. Nejdůležitější kapitoly v této praktické části představují výsledky průzkumu, návrhy řešení a doporučení firmě.
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Juřicová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Dnešní děti jsou oslovovány reklamami na každém kroku. Ukazuje se totiž, že děti jsou atraktivní cílová skupina, díky tomu, že jsou schopny ovlivnit své rodiče k nákupu jimi preferovaných značek a výrobků. Tato práce se soustřední na analýzu vlivu dětí na rozhodování o nákupech u jejich rodičů. Skládá se z pěti částí. První tři části jsou teoretické. Úvodní kapitola je zaměřena na kupní rozhodovací proces jednotlivce a vlivy, které na něj působí. Druhá část popisuje rodinu jako specifickou spotřební jednotku, která formuje spotřební chování jednotlivce. Závěrečná teoretická část se soustředí na dítě jako specifického spotřebitele a zákazníka. V praktické části byl realizován výzkum za účelem zjištění, do jaké míry ovlivňují děti své rodiče při nákupech. Na závěr byly formulovány rady a doporučení pro úspěšnou dětskou reklamu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.