Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Juřicová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Dnešní děti jsou oslovovány reklamami na každém kroku. Ukazuje se totiž, že děti jsou atraktivní cílová skupina, díky tomu, že jsou schopny ovlivnit své rodiče k nákupu jimi preferovaných značek a výrobků. Tato práce se soustřední na analýzu vlivu dětí na rozhodování o nákupech u jejich rodičů. Skládá se z pěti částí. První tři části jsou teoretické. Úvodní kapitola je zaměřena na kupní rozhodovací proces jednotlivce a vlivy, které na něj působí. Druhá část popisuje rodinu jako specifickou spotřební jednotku, která formuje spotřební chování jednotlivce. Závěrečná teoretická část se soustředí na dítě jako specifického spotřebitele a zákazníka. V praktické části byl realizován výzkum za účelem zjištění, do jaké míry ovlivňují děti své rodiče při nákupech. Na závěr byly formulovány rady a doporučení pro úspěšnou dětskou reklamu.
Vliv mezikulturních rozdílů na obchodní jednání a podnikání českých subjektů na trhu Polska
Juřicová, Martina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
V první kapitole je popsáno Polsko, jeho geografie, počet obyvatel, jazyk, měna, politické uspořádání a stručná historie Polska. Druhá kapitola se zabývá analýzou jednotlivých sektorů polského hospodářství a zahraničním obchodem Polska. Ve třetí kapitole se zabývám rozdíly mezi Čechy a Poláky, snažím se charakterizovat Poláky podle kulturních dimenzí G. Hofstedeho a F. Trompenaarse. Na základě těchto informací pak formuluji základy polské obchodní etikety. Závěrečná kapitola je věnována česko-polské spolupráci. Popisuji zde postup založení podniku v Polsku a polské právní formy podnikání. Také jsem v této kapitole analyzovala zahraniční obchod mezi Českem a Polskem.

Viz též: podobná jména autorů
1 JUŘICOVÁ, Michaela
4 Juřicová, Magdaléna
2 Juřicová, Markéta
2 Juřicová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.