Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Adaptace dětí s PAS v prostředí mateřské školy
FINKOVÁ, Iveta
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat, jakým způsobem, se děti s poruchou autistického spektra adaptují v různých situacích, jakým způsobem zvládají proces adaptace jako takový a zároveň nalezení možností, které pedagogům a rodičům mohou pomoci v průběhu další adaptace. Pro dosažení daného cíle jsem zvolila dvě metody, kterými je metoda pozorování a rozhovor s rodiči/pedagogy. Teoretická část bakalářské práce je rozdělena do 7 kapitol, ve kterých jsem uvedla informace, které jsem získala z knih a online zdrojů. V praktické části se nachází průběh z obou metod a také odpovědi na zvolené oblasti, které byly vytvořeny pro zpracování rozhovorů. Následně obsahuje závěr a shrnutí výsledků. Z výsledů vychází, že pro adaptaci je nejdůležitější individuální přístup, trpělivost, a hlavně komunikace mezi rodičem a pedagogem, protože díky tomu je pak mnohem snazší se dostat blíže k tomu dítěti, pochopit ho a následně vymyslet jaký přístup zvolit, aby výsledek a pokrok dítěte byl nejlepší. Zároveň je důležité na dítě během procesu adaptace nijak netlačit a nechat ho, aby si zvyklo a bylo spokojené, protože pokud na něj budeme od začátku klást nároky, tak to pro dítě může být stresující a poté si bude pojit docházení do mateřské školy s nepříjemným pocitem a bude z toho nešťastné.
Navíječ pryžových dopravníkových pásů
Richtr, Pavel ; Mlčoch, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout zařízení pro navíjení pryžových dopravníkových pásů o šířce 1830 mm do svitků o maximálním průměru 4500 mm.
Pásové dopravníky - speciální konstrukce
Hejl, Radek ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování přehledu výrobců pásových dopravníku a jejich jednotlivých komponentů spolu s objasněním funkcí a konstrukcí vybraných celků. Práce obsahuje základní rozdělení, přehled výrobců různých typů pásových dopravníků, schéma a popis jednotlivých části, rozbor dopravních pasů, bubnů, čističů pásu a dalších spolu s přehledem výrobců těchto komponentů. Dále obsahuje sestavný výkres vybraného celku.
Pásový podvozek lesního traktoru
Beránek, Jakub ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na použití různých typů pásových podvozků se snahou co nejvíce snížit tlak vozidla na lesní podrost při zachování požadovaných rychlostí stroje a tažné síly. Je provedeno rozdělení podvozků do jednotlivých kategorií a zhodnocení jejich vlastností. Dále je popsán proces nasazování pásů a způsob jejich napínání. Na závěr je provedeno koncepční řešení pásového podvozku.
Pásový dopravník
Hoferek, Tomáš ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá funkčním výpočtem pásového dopravníku a jeho následnou konstrukcí. Cílem práce je vytvoření výkresové dokumentace a rozbor přepravovaných materiálů. Dále se tato práce zabývá konstrukcí prvků, mezi nejdůležitější patří napínací zařízení a nosná konstrukce pásového dopravníku. Pro tento pásový dopravník byl vytvořen 3D model v programu Autodesk Inventor.
Korečkový elevátor pro dopravu obilí
Valouch, Radek ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem korečkového elevátoru pro dopravu obilí dle zadaných parametrů. V první kapitole je krátkou rešerší uvedena koncepce navrženého řešení. Další kapitoly jsou zaměřeny na funkční výpočet, návrh a kontrolu jednotlivých komponent zařízení. V samotném návrhu jsou zohledněny požadavky pro odstředivé vyprazdňování korečků a smíšený způsob plnění korečků. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Konstrukce mobilního pásového podvozku transportního stroje
Mareš, Michal ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
První část této bakalářské práce se zabývá rešerší pásových delta podvozků pro transportní stroje se čtyřmi pásovými jednotkami. Jejich výhodami, či nevýhodami a následným konstrukčním řešením. Druhou částí bakalářské práce je návrh vlastní konstrukce delta podvozku s nosností pěti tisíc kilogramů. Podvozek je koncipován jako modulární člen pro výměnný systém podvozků transportního stroje. Z koncepčního návrhu byla navrhnuta konstrukce, která byla ověřena základními pevnostními výpočty vybraných prvků. V programu Autodesk Inventor 2015 byl vytvořen detailní 3D model podvozku a následně provedena orientační pevnostní analýza nosného rámu modulu pásového podvozku. Z navrhnuté konstrukce je vytvořena vybraná výkresová dokumentace.
Dálková pásová doprava
Monsport, Jan ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Zeizinger, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem dálkové pásové dopravy pro přepravu drceného dolomitu dle zadaných parametrů. V prvních kapitolách je uveden popis pásové dopravy a jejího dělení. Následně jsou popsány jednotlivé části dálkové pásové dopravy a popsány vlastnosti přepravovaného materiálu. Dále se tato práce zabývá samotnými výpočty dle normy ČSN ISO 5048 a vlastním výběrem jednotlivých komponentů dálkové pásové dopravy.
Pásový vodorovný dopravník
Zeman, Petr ; Pokorný, Jan (oponent) ; Špička, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro zadaný materiál a dopravní výkon. Funkční výpočet je proveden dle normy ČSN ISO 5048, která stanovuje hlavní rozměry a návrh pohonu. Se znalostí předmětu pružnost- pevnost je vypočten pevnostní výpočet osy napínacího bubnu. Jednotlivé komponenty dopravníku jsou voleny z katalogů současných firem zabývajících se touto problematikou, jejichž zboží je dostupné v České republice
Výpočet tepelného pole rozvaděče UniGear 500R
Mokrý, Lukáš ; ABB, Drahomír Tůma, (oponent) ; Dohnal, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé práce je představení vysokonapěťového rozváděče typu UniGear 500R, spadajícího do rodiny rozváděčů UniGear. U pole typu 500R se zaměřím na problematiku oteplování jeho částí během provozu. Maximální hodnoty oteplení jsou dány normou a pro garanci bezpečného a spolehlivého provozu nesmí být překročeny, proto jsou oteplovací zkoušky nezbytným procesem při vývoji rozváděčů. Výpočet bude probíhat dvěma způsoby, a to klasickým výpočtem jednořadé tepelné sítě a numerickou simulací v programu Solidworks flow simulation. Kromě teoretického popisu rozváděče bude uveden i model, se kterým se bude pracovat a dále podstata obou metod, díky nimž lze výpočty a simulace realizovat. Posledním bodem bude měření daného typu rozváděče a tím pádem získání reálných dat. Cílem práce je pak porovnat měřené výsledky s výpočty a určit zda je možné simulovat zkoušky s odpovídající hodnotou a v některých případech tak nahradit reálnou zkoušku ve zkušebně, která stojí řádově desítky tisíc korun a spousty hodin příprav a měření. Práce je řešena v součinnosti s jednotkou EJF společnosti ABB s.r.o., jíž jsem zaměstnanec. Problematika tohoto typu je v této firmě neustále aktuální vzhledem k nepřetržitému vývoji a zlepšování jejich produktů. Práce tedy může být přínosem do této oblasti. Z ABB budou poskytnuty všechny potřebné materiály, především technické katalogy, 3D model pro výpočet a konečné hodnoty z měření. Fakulta vypracování mé práce podpoří především konzultacemi a návrhem provedení výpočtů. V závěru práce bude provedeno výsledné porovnání a zhodnocení dosažených výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.