|
Strategické řízení elektronického obchodu
Šoba, Jozef ; Musil, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se budu věnovat vytvoření modelu strategického řízení elektronického obchodu, který bude prospěšný jak pro začínající firmy, tak pro rozjeté podniky a obchodníky. Cíl mé bakalářské práce je zaměřen především na to, jaké prostředky jsou pro vytvoření elektronického obchodu nejvýhodnější.
|
| |
|
Model optimalizovaného elektronického obchodu
Valentová, Markéta ; Skořepa, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modelu optimalizovaného elektronického obchodu společnosti. Teoretická část práce objasňuje charakteristiky elektronického obchodu a elektronických tržišť a řeší právní aspekty důležité pro obchodování na internetu. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a analyzuje vybrané konkurenční e-shopy. Na základě teoretických poznatků a této analýzy je vytvořen návrh optimalizovaného e-shopu.
|
|
Strategické řízení elektronického obchodu
Šoba, Jozef ; Musil, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se budu věnovat vytvoření modelu strategického řízení elektronického obchodu, který bude prospěšný jak pro začínající firmy, tak pro rozjeté podniky a obchodníky. Cíl mé bakalářské práce je zaměřen především na to, jaké prostředky jsou pro vytvoření elektronického obchodu nejvýhodnější.
|
| |
|
Model optimalizovaného elektronického obchodu
Valentová, Markéta ; Skořepa, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modelu optimalizovaného elektronického obchodu společnosti. Teoretická část práce objasňuje charakteristiky elektronického obchodu a elektronických tržišť a řeší právní aspekty důležité pro obchodování na internetu. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a analyzuje vybrané konkurenční e-shopy. Na základě teoretických poznatků a této analýzy je vytvořen návrh optimalizovaného e-shopu.
|
|
Rozvoj modelu MBI v oblasti implementace a řízení elektronických nákupních systémů
Šušič, Luka ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Soukupová, Vladimíra (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí nákupu v podnicích. Konkrétně se zaměřuje na podporu nákupních procesů elektronickými nákupními systémy. V první části jsou na základě rešerše odborné literatury analyzovány a identifikovány klíčové faktory pro úspěšnou realizaci implementace a řízení elektronického nákupního systému. V druhé části probíhá srovnání případové studie ve společnosti Unipetrol Services s.r.o. a klíčových faktorů z teoretické části, kde jsou odvozeny a zobecněny nejlepší praktiky pro zavádění a řízení elektronických nákupních systémů. Hlavním přínosem a zároveň i výstupem práce je návrh rozšíření referenčního modelu MBI na základě zjištěných skutečností a poznatků z praxe v oblasti nákupu.
|
|
Project Management v E-business projektech
Houžvička, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Bakalářská práce navrhuje komplexní postup řízení e-business projektů. Celý tento proces, neboli životní cyklus projektu, začíná postupným rozšiřováním návrhu projektu (správném stanovení cílů, termínů, rozpočtu a výběru zdrojů). Poté se k tomu přidávají jednotlivé analýzy (trhu, databáze, procesů a architektury aplikace). Dále následuje procesní plán (výčtu úkolů a jejich delegace) a projektová implementace (popisuje vypracování na sebe navazující prácích a výběrem jejich řešitelů), na kterou úzce navazuje fáze testování (uživatelské, bezpečnostní a výkonové). Posledními fázemi jsou uzavírání a předávání projektu. Druhá část práce obsahuje seznam vybraných nástrojů, které umožňují efektivní řízení projektů. Tyto nástroje jsou rozděleny na dvě části komerční a nekomerční. U vybraných nástrojů jsou popsány postupy a metodiky pro jejich používání.
|
| |