Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Počítačem podporovaná výuka fyziky
JIROUT, Jiří
Bakalářská práce "Počítačem podporovaná výuka fyziky" popisuje využití počítače a moderní didaktické techniky ve vyučování. Teoretická část popisuje názornost ve vyučování a informační a komunikační technologie při výuce fyziky. Dále je zde popsána didaktická analýza vybraného tematického celku Měření délky a následně navrženy elektronické doplňky pro výuku vybraného učiva. Těžištěm praktické části je vytvoření materiálů pro domácí přípravu a zkoušení žáků. Následně je zjišťováno, jak žáci hodnotí využívání moderní didaktické techniky přímo ve vyučovacích hodinách a domácí přípravě.
Interaktivní stolek ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ
SCHWARZOVÁ, Lucie
Hlavním cílem diplomové práce je zprostředkování informací týkajících se interaktivních stolků ve výuce českého jazyka na prvním stupni základních škol a zpracování metodické opory pro výuku. Diplomová práce obsahuje část teoretickou, která zahrnuje první tři kapitoly, a část praktickou, která se skládá ze dvou kapitol. V teoretické části autorka nejprve seznamuje čtenáře s interaktivitou, technickým a historickým vývojem interaktivních stolků a jejich zaváděním do výuky. Druhá kapitola přináší poznatky o výuce pomocí interaktivního stolku, požadavky na učitele a prezentaci výhod a nevýhod výuky s využitím stolku, a to jak z pohledu učitelů, tak z pohledu žáků. Třetí kapitola představuje hlavní zdroje dat výukových materiálů. Praktická část práce je založena na tvorbě metodické opory pro učitele, která poskytuje podrobný návod pro práci s interaktivním stolkem SMART Table. Předmětem čtvrté kapitoly je práce s interaktivním stolkem SMART Table, nastavení stolku a práce s aktivitami. V páté kapitole je popsána práce s počítačovým programem SMART Table Toolkit, jeho instalace, nastavení, úprava aktivit a jejich využití ve výuce.
Vyučovací metody a jejich aplikace v podmínkách středního odborného školství.
HOSPODÁŘSKÝ, Miroslav Václav
Tato práce se zaměřuje na rozbor a využití vyučovacích metod, včetně pojetí a třídění výukových cílů a problematiky motivace. Cílem práce je popis základních vyučovacích metod, příslušné materiální didaktické techniky a učebních pomůcek používaných na střední odborné škole při výuce elektrotechnických předmětů. V předkládané práci jsou rozebrány cíle a kompetence výuky elektrotechniky a dále popsána konstrukce výukových modulů a učebních úloh v předmětu elektrotechnická měření pro třetí a čtvrtý ročník oboru 26-41-M/01 Elektrotechnika.
Využití didaktické techniky ve vyučovacím procesu
Čižinská, Markéta ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Holečková, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky didaktické techniky. Cílem je popsat současné trendy v jejich využívání a zjistit jakou didaktickou techniku mají učitelé při výuce ekonomických předmětů k dispozici a jaké prostředky opravdu využívají. V teoretické části se zabývám vývojem didaktické techniky, popisuji nejběžnější prostředky didaktické techniky, výhody a nevýhody práce s nimi. Další podkapitola je zaměřena na nejmodernější prostředky didaktické techniky, především na interaktivní tabuli. Zmíněn je také projekt Vzdělání21, který se věnuje zapojení moderních didaktických prostředků do základních škol. Empirická část je zaměřena na didaktickou techniku na obchodních akademiích v Praze. Pomocí dotazníku zjišťuji, jak jsou školy vybaveny, jaké prostředky didaktické techniky učitelé využívají a pak u nich analyzuji jak často a v jaké části hodiny jsou používány. Učitelé odpovídali i na otázky, jaká technika je nejefektivnější z různých hledisek. Zajímám se také o vzdělávání učitelů v oblasti didaktické techniky formou školení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.