Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klamavá reklama a rozbor efektu na její příjemce
Barvínek, Jakub ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Havránek, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá klamavou reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce popisuje klamavou reklamu jako součást skutkové podstaty nekalé soutěže, její definici, právní vymezení, psychologii reklamy a prostředky sloužící k ovlivnění rozhodování spotřebitelů. V praktické části jsou identifikovány konkrétní případy klamání v reklamě a je zde uvedena jejich demonstrace na příkladech. Následující kapitoly praktické části obsahují vyhodnocení dotazníkového průzkumu s cílem zjistit povědomí spotřebitelů o klamavé reklamě, jejich manipulovatelnost a vztah k reklamě. Závěr shrnuje dosažení cílů práce, navrhuje další možnosti zkoumání této problematiky a vystihuje přínos práce.
Právní a etické aspekty reklamy se zaměřením na uplatnění nadsázky.
Beťák, Radovan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá reklamou a její regulací pomocí zákonných norem i prostřednictvím etické samoregulace reklamního odvětví. Cílem práce je vymezení prostoru, který je nadsázce a reklamnímu přehánění dán v rámci zákonných předpisů a etických pravidel samoregulace, a na základě vybraných rozhodnutí Rady pro reklamu a judikátů českých soudů vytvoření doporučení k užívání nadsázky v reklamě. Jako východisko pro analýzu omezení, která ovlivňují aplikaci reklamní nadsázky, je použit rozbor právního a samoregulačního rámce reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.