Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Sebepropagace a propagace umělecké tvorby studentů AVU a UMPRUM
Šašková, Sarah ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sebepropagací a propagací vlastní umělecké tvorby vybraných studentů Akademie výtvarných umění (AVU) a Vysoké školy uměleckoprůmyslové (UMPRUM). Cílem práce je zjistit, jak dotázaní studenti umění přistupují k sebepropagaci, co je pro ně v rámci ní nejdůležitější, zdali v rámci ní narazili na nějaká úskalí, co pro ně znamená umělecký úspěch a jestli vnímají potřebu sebepropagace pro zajištění svého budoucího úspěchu v oboru. Teoretická část popisuje studijní obory AVU a UMPRUM a jejich komunikační kanály, které využívají i k propagaci umělecké tvorby svých studentů. Zabývá se také definováním art marketingu a osobního brandingu (zejm. v kontextu umění) a charakteristikou jejich principů, přínosů a případných úskalí. Praktická část práce zodpovídá výzkumné otázky pomocí kvalitativní metodologie polostrukturovaných individuálních rozhovorů a kvantitativní metodologie doplňkového dotazníkového šetření. Výsledky práce naznačují, že dotázaní studenti vnímají umělecký úspěch a důležitost marketingu a osobního brandingu pro jeho zajištění poměrně různorodě. Celkově si jsou vědomi důležitosti sebepropagace, ale jejich přístupy k ní se výrazně liší. Zatímco někteří z nich se již aktivně snaží budovat svůj osobní brand a využívají k sebepropagaci moderní komunikační kanály,...
Gender Equality, Biathlon and Media: An Analysis of Media Production
Gerth, Lisa ; Numerato, Dino (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Účast žen ve sportu se ve srovnání s muži významně nižší. Je to především proto, že po mnoho staletí bylo ženám sportování zakázáno. Dnes se ženy mohou účastnit mnoha sportů a významných akcí, jako jsou Olympijské hry. Přesto ve sportu převládá mužská hegemonie, která se projevuje zejména v mediálním pokrytí. Biatlon představuje sportovní disciplínu, ve které postavení žen a mužů působí rovnocenně. Jak ženy, tak muži uskutečňují závody Světového poháru na stejných místech. Výzkum byl proveden kvalitativními rozhovory se sportovními novináři a sportovci a analyzován pomocí zakotvené teorie. Z analýzy dat vyplývá, že novináři se otázkou genderové rovnosti v biatlonovém zpravodajství nezabývají. Informují především o sportovních úspěších sportovců bez ohledu na gender. To také znamená, že se téměř nezabývají tématy specifickými pro ženy. Dotazovaní novináři jsou ve své práci genderově slepí. Dochází spíše k marginalizaci rovnosti mužů a žen. Zejména sportovkyně a novinářky poukazují na to, že biatlonový sport a mediální produkce o něm se může z hlediska genderové rovnosti dále zlepšovat.
Koncertní fotografie a fotografie hudby v komunikaci českých kapel na sociálních sítích
Flídrová, Šárka ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Turek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá využitím koncertních a hudebních fotografií k sebeprezentaci českých kapel na čím dál tím populárnější sociální síti Instagram. Práce se tak věnuje třem oblíbeným oblastem, kterými jsou fotografie a vizualita, hudba a propagace na sociálních sítích. Práce se věnuje historickému vývoji koncertní fotografie a jejích předchůdců, krátce představí nejdůležitější osobnosti, jež koncertní fotografii formovaly, jako byl například Jim Marshall nebo Annie Leibovitz, ale věnovat se bude i současným trendům v oblasti zachycování hudby pomocí fotografie. Pro lepší porozumění interpretaci výsledků praktické části se práce věnuje rovněž vývoji Instagramu od jeho počátku až do současnosti, jeho funkčním prvkům a specifikům jeho využití pro vlastní prezentaci. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní vybrané české kapely, konkrétně kapely Kryštof, Mandrage a Chinaski, a způsoby jejich komunikace na Instagramu, především vytyčuje oblasti v nichž se kapely liší a v nichž si jsou jejich způsoby komunikace naopak podobné. Největší důraz v této části práce klade na význam sebeprezentace jednotlivých interpretů a na odezvu recipientů jejich sdělení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.