Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Emulátor herní konzole Playstation 1 s vyšším renderovacím rozlišením
Stupka, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zvýšením vizuální věrnosti v emulaci systému PlayStation 1 zavedením pokročilých vykreslovacích technik pro výstup ve vyšším rozlišení. Studie začíná důkladnou analýzou původní hardwarové architektury a identifikací komponent ovlivňujících grafický výstup. Výzkum se zaměřuje na vývoj vlastního emulátoru a zabývá se problémy spojenými se zvýšením rozlišení grafiky při zachování kompatibility se stávajícím herním softwarem. Výsledky poskytují cenné poznatky pro nadšence retro her a výzkumné pracovníky a ukazují úspěšnou implementaci emulátoru PlayStation 1 s vyšším rozlišením vykreslování pro zachování odkazu klasických her.
Sídliště a jejich autorská reflexe
Cibulková, Kristýna ; Francová, Sylva (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Sídliště a jejich autorská reflexe ABSTRAKT Samotné sídliště a jeho vývoj představuje fascinující téma, které zahrnuje širokou škálu aspektů od urbanistiky a architektury po sociální a kulturní fenomény. Ústředním tématem diplomové práce je prostředí panelových sídlišť a jejich reflexe do autorské a didaktické části. V teoretické části se práce věnuje myšlence vzniku, realizaci a vývoji sídlišť v oblasti hlavního města Prahy. Zaměřuje se na vztahy sídliště s dalšími prvky města a studuje je v sociologických, politických i geografických kontextech. Zabývá se tématem samotného místa, jeho charakterem a jeho zaznamenáváním. Hledá souvislosti tématu v umění, architektuře a urbanismu a interpretuje je do didaktické a praktické části. Didaktická část vychází z poznatků získaných v teoretické části a navrhuje jejich využití v hodinách výtvarné výchovy. Pomocí mentálních map zkoumá prostředí sídlišť z pohledu žáků základní školy. Motivuje je k aktivnímu zkoumání prostředí, ve kterém žijí, a nabízí různé aktivity, které mají podporovat jejich zájem a porozumění tématu. V praktické části představuji téma sídlišť v mém subjektivním vnímání především s pomocí mentálních map. Výstup tvoří kresba, série grafik a frotáží doplněné fotografickou dokumentací. KLÍČOVÁ SLOVA sídliště, architektura, veřejný prostor, Praha,...
Měření výkonnosti grafického akcelerátoru
Vanek, Juraj ; Drábek, Vladimír (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Námetom mojej práce je meranie výkonnosti grafického akcelerátoru pri zobrazovaní 3D scén. Zameriava sa na otestovanie výkonu akcelerátoru z každého uhla pohľadu pri výkonovo kritických operáciách v 3D grafike. Pojednáva o problematike implementácie jednotlivých meraní, ich vplyve na celkovom výsledku a vyhodnotení meraní. Konečným výstupom aplikácie je skóre, podľa ktorého je možné usúdiť, aký výkon podáva akcelerátor v porovnaní s ostatnými. Na toto porovnanie slúži on-line databáza výsledkov.
Měření výkonnosti grafického akcelerátoru
Vanek, Juraj ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech a funkcích moderních grafických akcelerátorů a měření jejich výkonu pod rozhraním OpenGL. Využívají se při tom rozšířené algoritmy na zobrazování scény v reálném čase. Zaměřuje se na otestování každé části grafického řetězce akcelerátoru podobně, jako na měření rychlosti zobrazení pokročilých efektů a teoretickou rychlost obecných výpočtů pomocí grafického procesoru. Toto testování je realizováno pomocí více sérií testů a jejich následném vyhodnocení. Výsledná aplikace umožňuje nastavovat parametry testů a jejím výstupem je skóre, podle kterého je možné srovnávat výkon akcelerátoru s ostatními.
Analýza příležitosti a proveditelnosti nového internetového portálu včetně realizace
Kuklínek, David ; Ing.Lukáš Mezera (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Hlavním záměrem práce je vytvořit analýzu proveditelnosti a programové řešení specifického inzerčního portálu. Analýza proveditelnosti pak zejména zkoumá konkurenci, potenciální uživatelé, finanční analýzu projektu a prognózu budoucího vývoje. Realizační část pak obsahuje samotné programové řešení a jeho implementaci. Výstupy diplomové práce slouží jako základ pro rozvíjející se projekt Flatsharing.
Generování informační grafiky pro živé přenosy
Krejčík, Marek ; Starka, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit program pro generování statické i dynamické grafiky pro použití v živém vysílání elektronických sportů. Program měl být schopen vytvořit statickou grafiku pro jednotlivé zápasy a také generovat dynamickou grafiku na základě odpovědí získávaných ze serverů společnosti Riot Games v průběhu živě hrané hry. Také by měl být schopen odesílat získanou grafiku do střihového zařízení bez použití klíčování.
Vizuální řeč ovladačů a sdělovačů obráběcích strojů v Československu z let 1947-1990
Fridrichová, Eva ; Hulák, Jiří (oponent) ; Jelenčík, Branislav (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Tato dizertační práce se zabývá vývojem provozní grafiky na ovládacích panelech obráběcích strojů Továren obráběcích strojů z let 1947–1990. Cílem je popis geneze grafiky ovladačů a sdělovačů obráběcích strojů a jejich zařazení do kontextu vývoje provozní grafiky, dále také zjištění vlivu designu na oblast provozní grafiky. Tato oblast dosud nebyla podrobena bližšímu zkoumání a z hlediska ucelení historických aspektů české provozní grafiky je přínosem do budoucna.
Nanášení fotonů na hierarchii obrazových vzorků
Kiss, Marcel ; Starka, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá technikami globálneho osvetľovania scény. V teoretickej časti rozoberá rôzne techniky globálnej iluminácie, pričom je sústredená na osvetľovanie v reálnom čase pomocou rôznych optimalizačných metód. Zameraná je na techniku nanášania fotónov s hierarchiou zhlukovaných obrazových vzoriek. Hlavnou časťou je analýza, implementácia a meranie zameranej techniky.
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Jaké možnosti postupu řešení pro vytvoření funkční aplikace jsou dostupné a popis existujících řešení.  Konečné vytvoření point cloudového webového prohlížeče pomocí JavascriptAPI WebGPU.
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 3D počítačové grafiky
Morávek, Jan ; Mokrý, Ondřej (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá počítačovou 3D grafikou a implementací výukových aplikací v jazyce JavaScript. Mezi probírané oblasti práce patří transformace objektů, Beziérovy pláty a role kamery ve scéně. V práci je popsán teoretický základ těchto oblastí a následně se práce věnuje vytvořeným výukovým aplikacím. Práce obsahuje detailní popis fungování a implementace vytvořených aplikací. V závěru práce jsou zmíněna možná rozšíření těchto aplikací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.