|
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
|
|
Návrh komunikační kampaně na polyfunkční komplex RiOS
Fridrichová, Dita
Fridrichová, D. Návrh komunikační kampaně na polyfunkční komplex Rios. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně na seniorské by-ty, které vzniknou v polyfunkčním komplexu RiOS, který se začne stavět v roce 2025 v centru Brna. Na základě analýzy vnitřního prostředí, PESTE analýzy a SWOT analýzy budou vyhodnoceny vhodné propagační nástroje. Pomocí dotazní-kového šetření bude definován segment, na který komunikace cílí. Výstupem bude návrh forem komunikace a reklamních sdělení, kalkulace nákladů realizace a časový harmonogram kampaně.
|
|
Role komunikační strategie v neziskovém sektoru
Hlavatá, Aneta ; Vránová, Miriam (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Nové organizace občanské společnosti jsou ty, u kterých došlo nejčastěji ke komercionalizaci. Salamon (2005) hovoří o komercionalizaci v případě, že jsou organizace motivovány nabízet služby a produkty výhradně za účelem zisku. Komercionalizace prezentuje jako pronikání tržních principů, kultury a uvažování do neziskového sektoru. K tomuto jevu u OOS dochází za účelem získání finanční nezávislosti a legitimizace. Na druhé straně Centrum pro výzkum veřejného mínění (2019) uveřejnilo zprávu, ve které bylo zjištěno, že se neziskové organizace ocitají na spodních místech v rámci výzkumu důvěryhodnosti ve vybraných institucích. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem mají OOS úspěšně komunikovat své aktivity ke svým stakeholderům za účelem posílení důvěryhodnosti vně, získání finanční nezávislosti a posílení firemní kultury. Výsledky výzkumného šetření, které zahrnovaly dotazníkové šetření, nevtíravé techniky a polostrukturované rozhovory, ukazují, že role komunikační strategie je ve vybrané NNO signifikantní. NNO každoročně strategii vypracovává i vyhodnocuje a zahrnuje do ní celý svůj organizační tým. Výsledky práce také poukázaly na prvky komercionalizace, které v organizaci lze spatřit. Procesy nastavené ve vybrané NNO jsou za účelem budování nejen dobrého jména u veřejnosti, což...
|
|
Efektivita komunikační kampaně PumaONE tour
Komárková, Monika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Efektivita komunikační kampaně PumaOne tour Cíle: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení pro rozvoj komunikační kampaně PumaFuture tour pro rok 2018, a to prostřednictvím vyhodnocení efektivity komunikační kampaně PumaOne tour 2017. PumaFuture tour je navazující akcí na PumaOne tour 2017. Metody: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúč astně ného pozorování a metodou analýzy dokumentů . Sbě r dat probíhal pomocí polo-strukturovaného rozhovoru s pracovnicí marketingového oddě lení společ nosti Puma Č R. Výsledky: V závě ru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikač ní kampaně , vyhodnocení její výsledné efektivity a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiň ovanými návrhy byla především změna rozložení nákladů pro firmu Puma a obchodního partnera, která umožní investovat více finančních prostředků do hodnotnějších cen, atraktivnějších aktivit a mediálních nosičů. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, efektivita, kvalitativní výzkum, Puma
|
|
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
|
|
Efektivita komunikační kampaně PumaONE tour
Komárková, Monika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Efektivita komunikační kampaně PumaOne tour Cíle: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení pro rozvoj komunikační kampaně PumaFuture tour pro rok 2018, a to prostřednictvím vyhodnocení efektivity komunikační kampaně PumaOne tour 2017. PumaFuture tour je navazující akcí na PumaOne tour 2017. Metody: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúč astně ného pozorování a metodou analýzy dokumentů . Sbě r dat probíhal pomocí polo-strukturovaného rozhovoru s pracovnicí marketingového oddě lení společ nosti Puma Č R. Výsledky: V závě ru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikač ní kampaně , vyhodnocení její výsledné efektivity a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiň ovanými návrhy byla především změna rozložení nákladů pro firmu Puma a obchodního partnera, která umožní investovat více finančních prostředků do hodnotnějších cen, atraktivnějších aktivit a mediálních nosičů. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, efektivita, kvalitativní výzkum, Puma
|
|
Návrh komunikační strategie společnosti Euro Frigo Praha
Feldová, Kristýna ; Král, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Návrh komunikační strategie společnosti Euro Frigo Praha má za cíl navrhnout komunikační kampaň přesně na míru potřebám a finančním možnostem vybrané společnosti. Společost Euro Frigo Praha, která na český trh dováží ryby a mořské plody, dosud nerozvíjela žádné rozsáhlé marketingové aktivity. Tato práce ma za cíl dokázat, že i malá česká firma s velmi omezeným rozpočtem, může realizovat efektivní komunikační kampaň, při volbě vhodného marketingového sdělení a komunikačního mixu.
|
|
Aplikace projektového řízení při tvorbě komunikační kampaně e-shopu
Bártíková, Ivana ; Borovička, Adam (vedoucí práce) ; Melechovský, Jan (oponent)
Metody projektového řízení se dají využít v mnoha oborech lidské činnosti. V této diplomové práci jsou aplikovány na tvorbu komunikační kampaně e-shopu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy projektového managementu a představeny etapy životního cyklu projektu. Hlavní náplní teoretické části je etapa plánování projektu se zaměřením na časovou analýzu a analýzy zdrojů, nákladů a rizika. Popsané metody a analýzy jsou v praktické části aplikovány na reálný projekt, tj. komunikační kampaň nově vzniklého e-shopu Motovidlo.cz, který nabízí různé produkty s potiskem. Závěrečná část práce pojednává o úspěšnosti projektu, naplnění cílů a doporučeních pro realizační tým projektu.
|
|
Kampaň České televize o digitalizaci vysílání v letech 2008-2010
Urban, Bohumil ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou kampaň k digitalizaci televizního vysílání v České republice. Jedná se o deskriptivní analýzu nekomerční (přesněji -netradiční) marketingové kampaně. Bakalářská práce se zabývá důvody vedoucími k technologické změně- digitalizaci. Její ambicí je se vysvětlit proč a jak je televizní diváky nutné informovat. Práce se zaměřuje na individuální komponenty celorepublikové kampaně a popisuje jejich průběh. Pečlivěji pak vybírá Prahu jako exemplum marketingových aktivit. Hodnotí grafické zpracování loga a práci s ním jako s nástrojem nekomerční komunikace. V neposlední řadě se pak zabývá rozpočtem a jeho efektivním využitím v rámci marketingové kampaně. Hlavními informačními zdroji jsou tiskové zprávy vydávané NKO ( národní koordinační skupinou) a knihy citované v závěru bakalářské práce.
|
|
Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague
Hrubcová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Marketingová komunikace běžeckého závodu We Run Prague Cíle: Cílem této práce je popis a vyhodnocení dosavadních a navržení nových a efektivních prvků marketingové komunikace běžeckého závodu We Run Prague. Metody: V diplomové práci jsou využité metody popisné analýzy, rozbor a vyhodnocení interních dokumentů a dat společnosti Nike, a kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů. Výsledky: Na základě výsledků z jednotlivých analýz a kvalitativních výsledků jsem zjistila, že k dosažení předem stanovených cílů a k oslovení cílové skupiny by se marketingová komunikace závodu We Run Prague měla v budoucnu zaměřit především na využití online komunikace a event marketingu. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, kvalitativní výzkum, Nike
|