Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza společnosti STAKOPLAST cz, spol. s r.o.
Sokolová, Hana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kašpar, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je provést strategickou analýzu společnosti STAKOPLAST cz, spol. s r. o. a na základě poznatků z externí a interní analýzy navrhnout adekvátní strategii budoucího vývoje podniku.
Strategie podniku
Polcarová, Martina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Provést externí a interní analýzu a na základě těchto analýz zpracovat strategii budoucího vývoje podniku.
Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.
ALDORF, Martin
Cílem bakalářské práce bylo zjistit současný stav využívání marketingu v rámci podnikové prodejny pomocí různých analytických metod. Jak se zajímá podniková prodejna o zákazníky, nakolik se jim snaží vyhovět a přizpůsobit služby. Práce se věnuje také pohledu z druhé strany, z pohledu zákazníků - jak jsou spokojeni s podnikovou prodejnou a co by na ní změnili.
Strategické řízení v období ekonomické krize
LOMSKÝ, Tomáš
Cílem mé diplomové práce je prostřednictvím metod a postupů strategického řízení určit negativní dopady hospodářské krize na konkrétní firmu. Na základě výsledků jednotlivých analýz pak stanovit rizika a strategické alternativy, které by vedly k odstranění či ke zmírnění dopadů jednotlivých rizik. Ke splnění tohoto cíle jsem analyzoval společnost prostřednictvím vybraných metod strategického řízení. Ve své práci jsem vyučil následující metody: STEP analýzu, Porterův model, model stupně turbulence, finanční analýzu, analýza exponovanosti podniku, SWOT analýzu a metodu scénářů.
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
HRADECKÁ, Jitka
Cílem mé bakalářské práce je provedení vhodných strategických analýz ve vybraném podniku, prostřednictvím kterých bude možno zhodnotit současný stav, a na základě těchto analýz navrhnout strategii, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti daného podniku.
Metody strategického řízení
LOMSKÝ, Tomáš
Cílem bakalářské práce je pomocí vybraných metod analyzovat vnější prostředí, vnitřní prostředí, určit silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení dané organizace. Tyto výsledky zpracovat, analyzovat, provést vyhodnocení a navrhnout vhodnou strategii. Abych daný cíl naplnil, musel jsem podnik analyzovat prostřednictvím vybraných metod strategického řízení. Ve své práci jsem použil následující analýzy: STEP analýza, Porterův model, Model stupně turbulence, Analýza exponovanosti podniku a SWOT analýza.
Strategie podnikatelského subjektu (vybrané problémy)
Kulíšková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu a návrh na zlepšení produktové a cenové strategie debetních karet ČSOB. První kapitola je věnována problematice marketingové strategie, zde je přiblížena přípravná fáze této strategie, produktová a také cenová strategie. Druhá kapitola pojednává o strategické analýze a zabývá se podrobně externí a interní analýzou. Třetí kapitola čtenářům nastiňuje tematiku bankovního systému. Čtvrtá kapitola se zabývá externí analýzou pro debetní karty ČSOB. Pátá kapitola si všímá produktové a cenové strategie debetních karet ČSOB. Nabídka debetních karet ČSOB je pro analýzu rozčleněna do segmentů. Následně je komparována s nabídkou dvou nejvýznamnějších konkurenčních bank. Na základě zjištěných poznatků jsou pak navrženy změny v produktové a cenové politice Československé obchodní banky.
Strategická analýza podniku
Chalašová, Olga ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Klečacká, Helena (oponent)
Strategická analýza firmy, externí a interní analýza, její aplikace na podnik, navržení řešení, které by vedlo ke zlepšení pozice firmy na trhu.
Strategická analýza podniku
Moša, Jan ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kupková, Dana (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo provést strategickou analýzu společnosti ZTS Jindřichův Hradec, s. r. o. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy strategického managementu a metody strategické analýzy. V praktické části jsem na danou firmu aplikoval externí a interní analýzu. Dále jsem sestavil SWOT analýzu, ze které jsem formuloval strategii, kterou by společnost měla v budoucnu realizovat.
Strategická analýza podniku
Uhrinková, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trčka, Michal (oponent)
Téma této diplomové práce vychází z konkrétního zadání a potřeb majitele firmy (tzn. na základě požadavku z praxe). Cílem práce je provedení strategické analýzy podniku Rybářství Nové Hrady s. r. o., s využitím externí a interní analýzy. Především se zaměřím na zpracování srovnávací analýzy, porovnám finanční ukazatele podniku Rybářství Nové Hrady s. r. o. se sesterskou společností Rybářství Kardašova Řečice s. r. o. Hlavní důraz dávám vypovídací schopnosti jednotlivých poměrových ukazatelů a zjištění příčin jejich hodnot. Na základě získaných informací analyzuji, jak si firmy stojí vůči sobě navzájem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.