Název: Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.
Překlad názvu: The usage of marketing in the company Kostelecké uzeniny a.s.
Autoři: ALDORF, Martin
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; podniková prodejna; spokojenost; SWOT analýza; vnitřní analýzy; vnější analýzy; zákazníci; company store; customers; external analysis; internal analysis; marketing research; satisfaction; SWOT analysis
Citace: ALDORF, Martin. Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15831

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51125


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet