Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
VÝVOJ PŘÍJMŮ SPORTOVNÍCH KLUBŮ V SOUVISLOSTI S PRŮBĚHEM HOSPODÁŘSKÉHO CYKLU
Jandová, Barbora ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Hřebík, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zda pokles hospodářského cyklu dopadl také na činnost sportovních klubů či nikoli. Prozkoumat, zda prostředí sportu je natolik specifické svými vlastnostmi, že je schopno lépe uspět v nepříznivém ekonomickém období než jiná odvětví. První část se zaměří a nastíní teoretická východiska na základě teorie firmy neoklasické a behaviorální. Práce přiblíží specifika sportovních firem (klubů), diverzifikaci jejich příjmů a analyzuje jaké postavení má sport ve státním rozpočtu a jak velký vliv má sportovní odvětví na výkonnost ekonomiky. Analytická část se bude věnovat vybraným sportovním klubům, kde na základě získaných informací rozebere změny ve struktuře příjmů a výdajů během několika posledních let a vyhodnotí, jak moc jsou sportovní kluby zasaženy poklesem hospodářského cyklu či nikoli.
Ekonomika sportovního klubu
Prorok, Josef ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Sportovní klub může být buď občanské sdružení založené za účelem podpory a rozvoje sportu, nebo obchodní společnost. Ekonomika sportovního klubu, jako veřejně prospěšné organizace, je odrazem vládní výdajové politiky a privátní ekonomiky daného sportovního klubu. Je to kombinace přerozdělení finančních prostředků ze státního rozpočtu na podporu sportu a tělovýchovy a příjmem finančních zdrojů z aktivní činnosti klubu. Sportovní klub je závislý na členské základně, podle které se státní finanční prostředky rozdělují. Členská základna má na ekonomiku sportovního klubu pozitivní vliv i z hlediska příjmů z členských příspěvků.
Ekonomika sportovního klubu FC Slovan Liberec
Kubelová, Dita ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení ekonomické situace fotbalového klubu FC Slovan Liberec, hrající od roku 1993 českou nejvyšší ligovou soutěž. Během teoretické části nastíním problematiku, kterou se v praktické části budu podrobněji zabývat. Vymezím základní pojmy, vztahy a vzorce, které následně aplikuji na konkrétní podnik. V praktické části se nejprve budu věnovat klasické finanční analýze, kde pomocí metod horizontální a vertikální analýzy prozkoumám aktiva a pasiva, následně se zaměřím na jednotlivé skupiny poměrových ukazatelů a získané výsledky vždy porovnám s vybranými prvoligovými kluby. V další části budu analyzovat poptávku spotřebitelů po produktu klubu - tzn. návštěvnost domácích zápasů. Prozkoumám, zda účast diváků je v nějakém vztahu s aktuální úspěšností klubu a zda den utkání ovlivňuje poptávku fanoušků po utkání. V konečné fázi bakalářské práce se pokusím navrhnout inovativní řešení, která by klubu pomohla k odstranění zjištěných problémů.
Ekonomika sportovního klubu SK Slavia Praha
Brejcha, Lukáš ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení ekonomické situace sportovního klubu SK Slavia Praha, který má v naší zemi dlouholetou tradici. Práce se skládá z úvodu, teoreticko - metodologické části a praktické části. V úvodu stručně popisuji kopanou v naší zemi. Poté v teoreticko -- metodologické části uvádím stručnou historii celku, jeho vlastnickou strukturu atd., a také popisuji metody, které použiji v praktické části. Praktická část se bude skládat z finanční analýzy, ekonomické analýzy klubu, budu se zde také zabývat poptávkou po produktu klubu a její závislotí na různých faktorech, dále zhodnotím, zda má SK Slavia Praha dostatečné ekonomické zázemí dle nových standardů UEFA (UEFA Club Licensing and Financial Fair Play Regulations). A na závěr se budu snažit zhodnotit, jak ovlivnila ekonomická krize klub SK Slavia Praha.
Ekonomika sportovního klubu SK Folimanka
Pachlová, Monika ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou ženského basketbalového klubu SK Folimanka. Popisuje strategické a marketingové plánování, financování klubu, způsob jeho organizování. V neposlední řadě zhodnocuje provedenou finanční analýzu. Cílem práce bylo v první řadě zjistit, jaký vliv na celkové fungování klubu mělo vyčlenění týmu ZVVZ USK Praha z původního celku SK Folimanka.
Ekonomika sportovního klubu FC Viktoria Plzeň
Bejček, Martin ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je konfrontovat ekonomiku fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň s novými finančními pravidly Evropské fotbalové asociace -- UEFA Club Licensing and Financial Fair Play Regulations. V úvodní části jsou rozebrána personální, administrativní, legislativní a finanční kritéria, které musí klub do budoucna splňovat. Praktická část poté analyzuje všechny tyto oblasti. Dále je zde zpracován profil fotbalového klubu. Tato část je založená na finanční analýze, která vychází z účetních výkazů klubu. Je zde zachycen vývoj hospodaření, obsaženo je i porovnání vývoje jednotlivých ukazatelů s vývojem HDP České republiky. Následuje analýza sportovních výsledků klubu a SWOT analýza, charakterizující současnou situaci klubu. V závěrečné části je zhodnocena míra splnění cílů směrnice UEFA a je navržen budoucí finanční plán hospodaření klubu pro případ, že se v nadcházející sezóně kvalifikuje do hlavní části soutěže Liga Mistrů.
Economics of Sports Club Iuventa Michalovce
Mačuga, Marek ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Bakalářská práce se skládá z úvodu, závěru a dvou hlavýnch částí. Úvod se zaměřuje na výběr témata. Hned po něm následuje teoretická část, v níž jsou vysvětleny základní pojmy ekonomiky sportovního klubu, podniku, různých ukazatel a analýz. Jádro práce tvoří praktická část, kde je aplikována použita teorie od právní formy přes poměrové analýzy až po analýzu nákladů a výnosů. Na konci praktické části jsou zmíněny formy financování sportovního klubu. Závěr tvoří shrnutí a porovnání podniku se sportovním klubům, a také zhodnocení současné situace ve vybraném klubu.
Ekonomika sportovního klubu ČEZ Basketball Nymburk
Kotas, Lukáš ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Rozbor situace a ekonomiky basketbalového klubu ČEZ Basketball Nymburk, zjištění marketingových nástrojů, silných a slabých stránek, hodnocení finančních výkazů. V práci je hodnocena současná situaci klubu a definovány možné budoucí kroky k udržení a případnému posílení dominantní pozice klubu v rámci České republiky.
Hospodaření sportovního klubu při Domě dětí a mládeže v Soběslavi
Kohoutová, Zuzana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Práce posuzuje základní ekonomická hlediska provozu sportovního klubu při Domě dětí a mládeže v Soběslavi. Sledovanými roky jsou 2006, 2007 a rok 2008. V práci se zabývám základními trendy, problémy a nedostatky, se kterými se tento sportovní klub potýká. Výsledky práce slouží jako podklad pro návrh manažerských opatření.
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Nováková, Kateřina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace basketbalového klubu TJ Sokol Hradec Králové. Náplní práce je zjistit současný stav a analyzovat jednotlivé prvky komunikace s potenciálními diváky a sponzory. K zjištění potřebných informací poslouží pozorování prostředí a komunikace s vedením zmiňovaného klubu. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení současného stavu marketingové komunikace. V současné době klub nemá k dispozici žádnou analýzu zabývající se touto problematikou. Bonusem této práce je stanovení střednědobých marketingových cílů a nastínění marketingových strategií k jejich dosažení. Tato práce je rozdělena do čtyř částí. V první jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a podrobněji rozebrány nástroje komunikace. Ve druhé části jsou aplikovány marketingové a komunikační nástroje na oblast sportu. Třetí část se zabývá samotnou analýzou současného stavu marketingové komunikace využívané klubem. V poslední čtvrté části jsou navrženy marketingové cíle a strategie vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.