Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí9 - 18dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam a design evaluačního výzkumu v oblasti managementu informačních služeb
Šidlichovská, Zuzana ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent) ; Škyřík, Petr (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Ústav informačních studií a knihovnictví Informační věda PhDr. Zuzana Šidlichovská Význam a design evaluačního výzkumu v oblasti managementu informačních služeb řízení informačních aktivit a toků v organizacích ze sektoru soukromých bezpečnostních služeb The importance and the design of evaluation research on information management management of information activities and flows in private security service organization Abstrakt dizertační práce v češtině Vedoucí práce: Prof. Ing. Josef Basl, CSc. Praha 2015 3 Abstrakt dizertační práce v češtině Dizertační práce nejprve teoreticky popisuje roli a význam evaluačních aktivit v oblasti managementu informačních služeb v organizacích typu malých a středních podniků ze sektoru soukromých bezpečnostních služeb. Následně se věnuje obecnému zmapování aktuálních světových a českých trendů v oboru evaluačních aktivit a shrnuje základní charakteristiky evaluací a metodologie evaluačních výzkumů se zaměřením na cílovou skupinu malých a středních podniků v oboru soukromých bezpečnostních služeb. Hlavním cílem dizertační práce je zmapovat a diskutovat aktuální význam evaluačních výzkumů v oblasti managementu informačních služeb a hlavní výstup představuje evaluační metodika pro realizaci evaluačního výzkumu v oblasti...
Řízení kvality vzdělávání ve středních odborných učilištích na území hlavního města Prahy
Holčáková, Iveta ; Paulovčáková, Lucie (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku týkající se systému řízení kvality v oblasti středoškolského vzdělávání, konkrétně ve vztahu k poskytování vzdělání s výučním listem. Systém řízení kvality je většinou spojován se soukromým sektorem, jakožto s výrobním procesem. Kvalita služeb je však stejně důležitá jako jakost výrobků. Řízení kvality už po několik let vstupuje do povědomí také veřejnému sektoru. Systémem řízení kvality se zabývají rovněž organizace státní správy, úřady územně samosprávných celků, vysoké školy apod. Střední školy by tak zcela jistě neměly být z této sféry vyjmuty, neboť se jedná o nezbytnou součást školského vzdělávacího systému. Kvalita poskytovaného vzdělávání, jeho průběhu a výsledků by tak nepochybně měly být systémově řízeny. První část diplomové práce obsahuje vymezení základních pojmů zaměřených na vzdělávání a školský vzdělávací systém, definování kvality, na metody řízení kvality (ISO, TQM, EFQM, CAF) a principy managementu kvality ve vzdělávání. Vymezení pojmů a souvisejících principů vychází ze studia odborné literatury, platných právních předpisů a dalších dokumentů zaměřených na systém řízení kvality. Empirická část diplomové práce je zaměřena na analýzu a vyhodnocení řízení kvality ve středních školách a středních odborných učilištích, nabízejících...
Návrh hlavních ukazatelů výkonnostních metrik
Kmeť, Lenka ; Jandová, Kristýna (oponent) ; Bača, Petr (vedoucí práce)
Práce se týká procesního přístupu a jeho využití při měření výkonnosti společnosti. Uvádí přehled jednotlivých přístupů, od tradičních obsahujících pouze finanční ukazatele po moderní využívající nefinanční ukazatele a začleňující do měření i oblasti týkající se zákazníků, zaměstnanců a další. V práci je zmíněn i systém řízení kvality obsažený v normě ISO 9001:2015 a jeho přístup k měření výkonnosti. Kapitola metriky se týká měřítek výkonnosti, hlavně klíčových ukazatelů výkonnosti, jejich účelu, vlastností a rozdělení. Je zde uveden postup jejich stanovení a úskalí, na která je třeba si dát pozor při jejich výběru a používání. Další kapitoly jsou věnovány sestavení systému metrik konkrétních společností.
Kvalita dalšího vzdělávání v neformálních vzdělávacích institucích
Drozdová, Sára ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Práce se zabývá tématem kvality v dalším neformálním vzdělávání z pohledu manažerů a klientů neformálních vzdělávacích institucí. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké je pojetí kvality v dalším vzdělávání na základě hloubkového výzkumu mezi manažery neformálních vzdělávacích institucí a klienty těchto institucí. Výstupy z výzkumu budou dále porovnány s existujícími systémy řízení kvality. V teoretické části bude připravena PEST analýza ke zmapování dalšího vzdělávání v České republice, která slouží k porozumění aktuálních trendů a vlivů působících na danou oblast. Dále budou popsány systémy řízení kvality ve vzdělávání a možnosti jejich využití. Hlavními systémy, které budou popsány, je ISO norma, TQM, EFQM, model CAF, Rating vzdělávacích institucí a audit Qfor. Šetření bude provedeno hloubkovými polostrukturovanými rozhovory s manažery a s klienty vzdělávacích institucí za použití designu zakotvené teorie. V první fázi výzkumu budou zapojeni manažeři vzdělávacích institucí. Rozhovory budou kódovány a budou v nich nalézány opakující se koncepty a kategorie. Z kódovaných rozhovorů budou dohledány atributy kvality. V další fázi budou do výzkumu zapojeni klienti těchto institucí s jejich pohledem na kvalitu v dalším vzdělávání. Z hloubkových rozhovorů pak analýzou a kódováním vzniknou požadavky a...
Management kvality ve vybrané organizaci
KRUMLOVÁ, Jitka
Tato diplomová práce s názvem "Management kvality ve vybrané organizaci" analyzuje současný stav systému řízení kvality ve vybrané společnosti Gerresheimer Horšovský Týn, s. r. o. Tato společnost se orientuje na výrobu inhalátorů, inzulinových per a další plastové produkty určené pro lékařský průmysl. Pojem kvalita je v současnosti stále častěji využíván. Aby byla společnost úspěšnou a konkurenceschopnou na trhu je důležité kvalitě věnovat velkou pozornost. Prví část této práce obsahuje přehled literatury. Kapitola je věnována vymezení základních pojmů z oblasti managementu kvality. V další části práce je popsán vybraná společnost a její zavedený systém řízení kvality. V závěru, po zjištěný současného stavu a nalezení nedostatků v oblasti systému řízení kvality jsou v této diplomové práci navržena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení současné situace ve vybrané společnosti.
Management kvality ve vybrané organizaci
DUDOVÁ, Klára
Cíle této diplomové práce s názvem "Management kvality ve vybrané organizaci" bylo předložení návrhů na zlepšení systému řízení kvality. Analýza vybraných oblastí systému managementu kvality byla provedena v nadnárodní společnosti sídlící v Českých Budějovicích. V návaznosti na informace získané ze studia odborné literatury a zpracování literárního přehledu byla provedena analýza systému managementu kvality. Prostřednictvím strukturovaných rozhovorů s vedoucími pracovníky vybraných úseků a přezkoumáním interních materiálů společnosti byly zhodnoceny vybrané oblasti tohoto systému. Zjištěné nedostatky plynoucí z provedené analýzy byly podkladem pro vytvoření návrhů na zlepšení a zefektivnění systému řízení a dosažení lepších výsledků.
Řízení kvality ve vybrané firmě
FROULA, Stanislav
Cílem práce je analyzovat a popsat systém řízení kvality ve vybrané společnosti a vypracovat dílčí úkoly zadané konzultantem z této společnosti. Vybranou společností je Aspera, spol. s r.o., konkrétně její výrobní středisko Aspera Technology sídlící v Českých Budějovicích, které se zabývá kovovýrobou, práškovým lakováním a zpracováním plechu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část uvádí čtěnáře do problematiky řízení kvality. Jsou uvedeny definice kvality od významných autorů a je představena historie řízení kvality. Následně je představen systém řízení kvality a jeho základní principy a koncepce. Dále jsou uvedeny nástroje řízení kvality, zejména vývojové diagramy, Paretův diagram a metoda FMEA. V praktické části je charakterizována společnost a popsán její systém řízení kvality. V rámci dílčích úkolů jsou analyzovány a popsány vybrané klíčové procesy společnosti, tyto procesy jsou vizualizovány formou vývojových diagramů a metodou FMEA jsou určena jejich slabá místa a navržena vhodná opatření. Využitím Paretova diagramu jsou určeny nejvýznamnější interní neshody. V závěru práce jsou uvedena zlepšující opatření, která byla pozorována během odborné stáže ve společnosti a která by měla podniku pomoci zlepšit systém řízení kvality a celkový chod klíčových procesů.
Řízení kvality ve vybrané organizaci
PÍŠKOVÁ, Gabriela
Diplomová práce se zabývá analýzou systému řízení kvality ve vybrané organizaci vzhledem k požadavkům normy IATF 16949:2016. Teoretická část je zaměřena na kvalitu, především na systémy řízení kvality, koncepce těchto systémů a také přímo na oborový standard IATF 16949:2016 a jeho požadavky. Praktická část pojednává o systému řízení kvality přímo ve společnosti CB Plast CR s.r.o. Nejprve je popsána charakteristika společnosti s následným rozborem aplikace vybraných požadavků oborového standardu IATF16949:2016. Součástí praktické části je i analýza vybrané oblasti systému řízení kvality a průzkum zaměřený na povědomí pracovníků společnosti o zavedeném systému řízení kvality. V závěru praktické části je shrnut současný stav systému řízení kvality ve společnosti CB Plast CR s.r.o. vzhledem k požadavkům oborové normy a jsou zde uvedena i doporučení pro zajištění vyšší efektivnosti zavedeného systému řízení kvality.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
ZEMANOVÁ, Michala
Diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality. Cílem práce je analýza současné situace systému řízení kvality ve vybraném podniku a na základě zjištěných výsledků navrhnout jeho případná zlepšení. Pro účely této práce byla vybrána společnost Banes, s.r.o. se sídlem v Soběslavi.
Příprava podniku na recertifikaci podle normy ISO 9001:2015
JANDOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na systém managementu kvality podle norem ISO. Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace systému managementu řízení kvality v dané společnosti a navrhnout opatření potřebné pro recertifikaci podle normy ISO 9001:2015. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako kvalita, historie kvality, principy, koncepce managementu kvality, ISO norma 9001:2008 a ISO norma 9001:2015. Praktická část je věnována charakteristice společnosti, vyhodnocení současné situace v systému řízení kvality, který má organizace certifikovaný podle normy ISO 9001:2008. Práce se dále zabývá kroky potřebnými pro recertifikaci společnosti podle normy ISO 9001:2015.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí9 - 18dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.