Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prodej zájezdů přes Internet
Vondrová, Alžběta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
V první kapitole práce shrnuje výhody a nevýhody používání Internetu, typického uživatele a druhy nehmotného zboží, které se na Internetu prodává. Druhá kapitola popisuje znaky typické dovolené, způsoby platby, cestovní smlouvu a prodej zájezdů během krize. Ve třetí kapitole jsou uvedeny rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, dále je kapitola věnována jejich zástupcům.
Ekonomická analýza spojení cestovních agentur Obnova, s.r.o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová
Abrahamová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Valášek, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá detailním zhodnocením potenciálního spojení dvou cestovních agentur (Cestovní agentura Obnova, s. r. o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová). První tematickou částí je komplexní analýza obou firem. Na teoretické vymezení finanční analýzy navazuje její praktické provedení na příkladu CA Obnova. Kvalitativní analýza spočívá v provedení PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy pro oba výše uvedené podniky. Druhá tematická část práce je věnována integraci podniků v oblasti cestovního ruchu jako součásti procesu globalizace. Práce uvádí konkrétní příklady spojení podniků z praxe. V závěru charakterizuje a hodnotí možnosti pro spojení zmíněných cestovních agentur.
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Schmittová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o procesu transformace vybrané cestovní agentury VS Tours na cestovní kancelář. Jsou zde analyzovány a vyhodnoceny jednotlivé potřebné formality a praktické kroky, které jsou pro úspěšný proces nutné. V první části práce se přitom jedná zejména o obecné legislativní podmínky v oblasti cestovního ruchu v České republice a o formální náležitosti procesu. Ve druhé části je nejprve představena existující cestovní agentura VS Tours a v návaznosti jsou řešeny praktické aspekty procesu její transformace na cestovní kancelář včetně návrhu na vyhotovení jednotlivých potřebných dokumentů. Třetí část se poté zabývá již ryze praktickou stránkou věci, tedy návrhem profilového produktu nové cestovní kanceláře, její marketingovou strategií a kalkulací příjmů. Práce jako celek navrhuje komplexní plán pro cestovní agenturu VS Tours při její transformaci na cestovní kancelář. Zároveň lze tuto práci vnímat jako obecný návod na uskutečnění obdobného kroku jakoukoli další cestovní agenturou.
Analýza rozvoje cestovní agentury v době internetové revoluce
Vlčková, Vladimíra ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Práce analyzuje rozvoj internetové cestovní agentury - české mikrofirmy ? a to od vzniku agentury až po současnost, z hlediska jejích cílů, strategií a dosažených výsledků. Podrobněji se zabývá hodnocením kvality a účinností internetových prezentací sledované cestovní agentury a srovnává je s prezentacemi konkurentů. Cestovní agentuře jsou na základě provedené analýzy doporučeny konkrétní postupy v oblasti SEO a SEM.
Prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice
Pořtová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice. V této práci jsou představeny německé cestovní kanceláře, jejichž zájezdy si mohou čeští turisté v České republice zakoupit. Na konkrétním cenovém srovnání zájezdů německých a českých cestovních kanceláří jsou uvedeny destinace, které lze výhodněji pořídit u německých, popřípadě českých pořadatelů zájezdů.
Malé a střední podniky a internet ? SWOT analýza cestovní agentury Net Travel.cz, s.r.o.
Bártová, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Práce si bere za cíl nalézt takové projekty, které využijí příležitostí společnosti a tím pádem i jejích silných stránek a které by dále měly pokud možno eliminovat slabé stránky a možná ohrožení. Tyto projekty budou sloužit vlastníkům jako podklady pro rozhodování při tvorbě plánu na rok 2008. První část práce je věnována obecným informacím o podnikání v cestovním ruchu a metodám marketingových analýz. Druhá část práce se věnuje popisu společnosti, SWOT analýze samotné a návrhu projektů.
CA Rapotour: Analýza současného stavu a příležitostí dalšího rozvoje
Blümelová, Johana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Cílem práce je metodou SWOT analyzovat a zhodnotit současnou pozici firmy a její cíle a možnosti dalšího směřování, na základě této analýzy pak formulovat konkrétnější strategii. Práce se dále zabývá postavením a významem malých a středních podniků v EU i ČR a také některými bližšími podmínkami podnikání v cestovním ruchu v regionu Moravskoslezského kraje.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.
Dopady zákona č. 214/2006 Sb. na trh cestovních agentur a kanceláří
Horká, Zuzana ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Analýza změn v uvedeném zákonu. Hodnocení dopadů na trh cestovních kanceláří a agentur. Analýza změn na tomto trhu.
Pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kaceláře
Němečková, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu zákona č. 159/1999 Sb. a jeho novely a zkoumá důvody přijetí zákona. Práce zmiňuje také historii cestovních kanceláří v České republice, jejich vývoj a dělení. Podrobně se věnuje povinnému smluvnímu pojištění, popisuje jednotlivé kroky směřující k uzavření pojištění a postup při pojistné události. Pro názornost je uveden podnikatelský záměr založení fiktivní cestovní kanceláře a nabídka pojišťovny Uniqa na pojištění proti úpadku. Na závěr jsou zmíněny některé současné problémy v oblasti cestovního ruchu spojené se zákonem č. 159/1999 Sb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.