Název:
Analýza rozvoje cestovní agentury v době internetové revoluce
Autoři:
Vlčková, Vladimíra ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce analyzuje rozvoj internetové cestovní agentury - české mikrofirmy ? a to od vzniku agentury až po současnost, z hlediska jejích cílů, strategií a dosažených výsledků. Podrobněji se zabývá hodnocením kvality a účinností internetových prezentací sledované cestovní agentury a srovnává je s prezentacemi konkurentů. Cestovní agentuře jsou na základě provedené analýzy doporučeny konkrétní postupy v oblasti SEO a SEM.
Klíčová slova:
analýza; cestovní agentura; internet; internetová prezentace; marketing; mikrofirma
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/18200