Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí8 - 17dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve vinařské firmě
Drtilová, Alena ; Portová, Radka (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou problémů, které souvisejí s marketingovým řízení vinařské firmy. Obsahuje zhodnocení současného stavu firmy a návrh na zlepšení marketingové strategie, která povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy a k upevnění postavení na trhu
Marketingová strategie internetové společnosti
Pastor, Jiří ; Jakimov, Rostislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a vnitřního prostředí rezervačních služeb. Na základě provedených analýz jsou vypracovány způsoby a doporučení pro další postup k propagaci internetového portálu a zisk nových uživatelů.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fričová, Andrea ; Kusák, Bohumil (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy Řeznictví u Kusáků s.r.o. Teoretická část se věnuje problematice zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky z dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Návrh komunikačního mixu podniku
Krmíček, Vlastimil ; Vymazal, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybraného podniku. Úvodní část je věnována teoretickým poznatkům týkající se dané problematiky. Druhá část je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku. V závěrečné části je navržen nový komunikační mix, který má za úkol zvýšit povědomí o značce a získat nové zákazníky.
Podnikatelský záměr - výcvik psů
Zeman, Pavel ; Jaroš, Luboš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na výcvik psů. Na základě analýzy konkurence, vnitřního a vnějšího prostředí stanoví potřebné náležitosti vybraného podnikání. Cílem této práce je, s důrazem na marketingový a finanční plán podnikání, posoudit, zda je podnikatelský záměr reálný a uplatnitelný v praxi.
Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví
Kalus, Jiří ; Škarková, Andrea (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Mikrofarma, s.r.o., konkrétně na prodejnu v centru Brna. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Následně je vypracována analýza komunikačního mixu prodejny v centru Brna a porovnání s blízkými konkurenty. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
Marketingová strategie podniku
Odehnal, Jan ; Herynk, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Allrisk, s.r.o. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Rozvoj obchodních aktivit firmy-Centrum integrovaných služeb spol. s.r.o.
Zeisková, Zdeňka ; Pražáková, Soňa (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav firmy. Zkoumá její vnitřní a vnější prostředí, které na ni působí a ovlivňuje ji. Obsahuje návrh rozvoje firmy opírající se o specifické přednosti a potlačující největší hrozící rizika firmy.
Hodnocení finanční situace vybraného podniku
Balíček, Radim ; Matěja, Zdeněk (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je zpracování návrhů na zlepšení finanční situace společnosti GTK, spol. s r.o. pomocí vybraných metod a ukazatelů finanční analýzy. V první části budou vymezena a teoreticky rozebrána zvolená východiska k dané problematice. V druhé části bude provedena finanční analýza na základě poznatků z části teoretické, dosažené výsledky budou interpretovány a následně budou navržena řešení ke zlepšení stávajícího stavu.
Řízení projektu a optimalizace projektového řízení
Straková, Iva ; Pecháčková, Iva (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce s tématem „Řízení projektu a optimalizace projektového řízení“ je zaměřena na zprostředkování služeb mezi německým a českým a německým a ruským trhem a dále pak na zvýšení prodeje protipožárních nástřiků (omítkovin) vyráběných ve Francii a dovážených firmou PROMAT. Hlavní role v tomto projektu hrají firmy DOPOS HK s.r.o., COMETEC a PROMAT PRAHA. Z Ruské strany žádné kontakty zatím nejsou. Ve své práci provedu analýzu jak zmíněných firem, tak i analýzu tuzemského a zahraničního trhu, popíši problémy, s jakými se firmy setkávají a pomocí projektu se pokusím tyto problémy minimalizovat či je úplně odstranit a splnit tak stanovené cíle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí8 - 17dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.