Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí78 - 87dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realizace zastřešení bytového domu v obci Pístov
Kratochvíl, Tomáš ; Kopecký, Lukáš (oponent) ; Novotný, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou jednoplášťových plochých střech a konkrétním provedením realizace zastřešení bytového domu. Cílem je dosažení té nejlepší varianty z hlediska finančního, časového nebo technologického řešení výstavby ploché střechy bytového domu v obci Pístov.
Pásový dopravník pro drcené kamenivo
Kohoutek, Martin ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je cílem provést konstrukční návrh pásového dopravníku pro dopravu drceného kameniva dané zrnitosti, zadaný dopravní výkon 70000 "kg" "h" ^"-1" a zadanou dopravní výšku 7 m. V této práci jsou stručně popsány hlavní části pásového dopravníku, dále je proveden funkční výpočet dle platné normy ČSN ISO 5048, návrh základních rozměrů, pohonu, napínacího zařízení a pevnostní výpočet vybraných částí pásového dopravníku. Práce je doplněna požadovanou výkresovou dokumentací.
Kvalita drobného drceného přírodního kameniva do pozemních komunikací
Surá, Kateřina ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá sledováním kvality drobného přírodního kameniva používaného do stavebních silničních směsí a podkladních vrstev pozemních komunikací. V silniční laboratoři ústavu pozemních komunikací VUT Brno bylo na šesti zkušebních vzorcích drobného a hrubého kameniva provedeno hodnocení podílu jemných částic kameniva, stanovení meze tekutosti a nevyhovujícího tvarového indexu.
Využití R-materiálu v krytových vrstvách vozovek
Malá, Markéta ; Komenda, Radek (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku přidávání R – materiálu do obrusných vrstev asfaltových vozovek, konkrétně do vrstvy SMA 11S. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno využití R – materiálu při recyklacích vozovek, typy recyklací a způsob řešení této problematiky v České republice, praktická část se zabývá návrhem tří druhů asfaltových směsí s různými přidanými poměry R – materiálu, popisem provedených empirických a funkčních zkoušek na asfaltovém pojivu a navržených asfaltových směsích a výsledky těchto zkoušek.
Studium závislostí složení betonů na hodnoty modulů pružnosti
Křížová, Klára ; Kolář,, Karel (oponent) ; Adámek, Jiří (oponent) ; Ďurica,, Tibor (oponent) ; Hela, Rudolf (vedoucí práce)
Modul pružnosti je jednou ze základních charakteristik betonu definující jeho pružné deformace a hraje významnou roli při statickém návrhu konstrukcí. Vlivem současných trendů technologie betonu, nabízející širokou variabilitu návrhů složení betonů, dochází ke změnám nejenom pevnostních charakteristik, ale i modulů pružnosti betonu. Cílem disertační práce je studium závislostí různých složení betonů na modul pružnosti. Návrh složení betonu je koncipován s ohledem na použití různých typů cementů, minerálních příměsí, druhů a frakcí kameniva. Práce je převážně zaměřena na stanovení statického modulu pružnosti v tlaku s doplněním modulů dynamických. Zjištěné moduly pružnosti se v první fázi porovnají s tabelovanými hodnotami podle Eurokódu 2, které jsou odvozeny pro konkrétní pevnostní třídu betonu. Součástí této práce je sestavení hlavních technologických aspektů betonu, které mohou příznivě ovlivnit modul pružnosti.
Problematika tenkovrstvých asfaltových koberců
Kubánek, Ondřej ; Frýbort, David (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je získání zkušeností s návrhem směsí asfaltového betonu pro velmi tenké vrstvy. Seznámením s vlastnostmi těchto směsí, jako je mezerovitost, odolnost vůči vodě a odolnost vůči trvalým deformacím. Porovnáním zjištěných parametrů s požadavky normy ČSN EN 13108-2 a její národní přílohy.
Testování možností využívání druhotných surovin jako náhrady přírodních kameniv
Vašek, Tomáš ; Holák, Michal (oponent) ; Hela, Rudolf (vedoucí práce)
Diplomová práce sestává ze dvou částí, tedy teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedeny základní informace o alternativních kamenivech do betonu, jako je polystyren, struska a recyklovaný beton. Dále je uveden vliv těchto alternativních kameniv z druhotných surovin na chování a vlastnosti betonu, ať už v čerstvém, nebo ztvrdlém stavu. V poslední řadě jsou zmíněny některé možnosti použití betonu s obsahem těchto surovin. V praktické části jsou experimentálně ověřeny fyzikálně mechanické vlastnosti betonů s obsahem odpadní polystyrenové drtě, včetně tepelně izolačních a odolnosti vůči zvýšeným teplotám. Následuje ověření vlivu teplárenské mleté strusky jako aktivní příměsi do betonu. Dále jsou uvedeny experimenty na betonech s náhradou hrubého kameniva teplárenskou struskou a recyklovaným betonem a vlivu těchto druhotných surovin na konzistenci, pevnosti, mrazuvzdornost a vodotěsnost betonů. Uveden je také experiment použití recyklovaného betonu pro podkladní vrstvy vozovek jako kamenivo stmelené cementem. Závěrem je vyhodnocení praktické části a uvedení poznatků použití polystyrenu, strusky a recyklovaného betonu jako kameniva do betonu.
Vliv druhu a dávky rozptýlené výztuže na vybrané vlastnosti betonu.
Láníková, Lucie ; Schmid, Pavel (oponent) ; Láník, Jaromír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na výzkum vlivu množství a typu rozptýlené výztuže v referenčním betonu na fyzikálně mechanické parametry výsledného kompozitu. Mezi zkoumané vlastnosti kompozitu patří pevnost v tlaku, pevnost v tahu za ohybu a v příčném tahu, statický modul pružnosti v tlaku, dynamický modul pružnosti určený pomocí NDT zkoušek. Referenční betonová směs je certifikovaná jako konstrukční beton dané třídy, která se běžně používá na stavbách.
Studium vlivu složení na mechanické vlastnosti vysokohodnotného betonu
Veleba, Ondřej ; Šoukal, František (oponent) ; Krátký, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem vlivu složení na mechanické vlastnosti vysokohodnotných betonů na bázi portlandského cementu. Bylo připraveno 29 záměsí vysokohodnotných betonů s proměnlivým složením jednotlivých komponent. Mezi zvolené komponenty patřily tyto: cement Aalborg White (52,5 N), mikrosilika, jemně mletá granulovaná vysokopecní struska, velmi jemně mletý křemen, kalcinovaný bauxit a superplastifikátor na bázi polykarboxylátů. Na připravených vzorcích byl sledován vývoj mechanických parametrů (pevnost v tlaku a v tahu za ohybu) a to po 7 a 28 dnech vlhkého uložení. Dosažené pevnosti v tlaku po 28 dnech se pohybovaly v rozmezí hodnot od 92 do 194 MPa, zatímco pevnosti v tahu za ohybu v rozmezí hodnot od 7 do 23 MPa (bez aplikace vláknité výztuže). Na závěr byly sestrojeny a vyhodnoceny grafy závislostí mechanických parametrů na obsahu jednotlivých složek v záměsích.
Pásový dopravník pro dopravu kameniva
Smola, Jiří ; Malášek, Jiří (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh šikmého pásového dopravníku pro dopravu drceného kameniva na vzdálenost 40 m a p evýšením 8 m. Práce obsahuje stru ný popis jednotlivých ástí dopravníku, funkční výpočet a určení hlavních rozm r dle normy ISO 5048. Práce dále obsahuje výkres sestavy dopravníku a výkres ocelové konstrukce rámu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí78 - 87dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.