Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí75 - 84dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu
Stránský, David ; Libor, Sobotka (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu, návrh a implementaci internetového obchodu. První část je věnovaná internetovému marketingu, optimalizaci pro vyhladavače a modelování elektronického obchodu z teoretického hlediska. Analytická část je zaměřena na popis běžné funkcionality internetového obchodu a seznámení s některými dostupnými řešeními a kroky při jeho realizaci. Na základě teoretických a analytických poznatků bude navržen a implementován model internetového obchodu, který poslouží jako výchozí část pro budoucí aplikaci na míru konkrétního zákazníka.
Firemní internetové stránky a elektronický obchod
Zemánek, Lukáš ; Sedláček, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o komplexním návrhu řešení nových internetových stránek s elektronickým obchodem. Obsahuje analýzu stávající webové prezentace, současných trendů a následný návrh optimálního řešení pro elektronický obchod, jakožto návrhu designu, funkcí, programového kódu, obsahové struktury a jeho implementaci na internetový server. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
Bezpečnost elektronického bankovnictví pro firmu
Rennét, Jiří ; Müller, Richard (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce podrobně rozebírá a analyzuje zabezpečení elektronického bankovnictví vybraného bankovního sektoru v České Republice. Z těchto výsledků a poznatků definuje nejvhodnější elektronické bankovnictví z hlediska bezpečnosti a toto doporučuje firmě Profes Projekt s.r.o. Dále provádí analýzu současného používaného elektronického bankovnictví ve firmě a rozebírá teoretické poznatky z oboru elektronického obchodování.
Moderní model elektronického katalogu
Folta, Martin ; Foretek, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá modelem moderního elektronického katalogu, který slouží firmě k prezentaci svých služeb.
Model elektronického obchodu firmy
Soldánová, Drahomíra ; Havránková, Klára (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé práce je vytvoření modelu elektronického obchodu firmy. První část obsahuje charakteristiku prostředí Internetu a jeho uživatelů. Dále se zaměřím na elektronické obchodování a identifikuji důležité parametry při návrhu elektronického obchodu. Následuje analýza současného stavu konkrétní firmy FOTO Sláma. Na základě navržených strategií vytvořím vhodný model elektronického obchodu. V závěrečné části zhodnotím přínosy mnou navrženého modelu pro FOTO Sláma.
Využití internetu v maloobchodě: 2011
Český statistický úřad
Shrnutí výsledků jednorázového šetření ve vybraných podnicích o formách maloobchodního prodeje a o struktuře tržeb za zboží prodávané prostřednictvím internetu. Využití informačních technologií v maloobchodě.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Comparison of e-commerce in Slovakia and Australia
Škrabáková, Romana ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Martínek, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce přináší pohled na stav slovenského a australského elektronického obchodování a rozdíly mezi nimi. Hlavním cílem je posoudit míru rozvoje e-commerce na Slovensku. Pro zhodnocení situace používáme komparaci s Austrálií. Dílčím cílem práce je celkové zhodnocení e-commerce na Slovensku, jeho konkurenceschopnosti, nalezení příležitostí a perspektiv do budoucnosti, zhodnocení předpokladů pro rozvoj, ale i posouzení slabin a nedostatků v této oblasti. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je teoretická, definuje pojmy týkající se elektronického obchodování, jeho historii, subjekty a aplikaci. V druhé kapitole, která je již analytická, vybíráme a hodnotíme rozdílnosti mezi oběma zeměmi v rámci oblastí, které determinují růst e-commerce v zemi. Poslední kapitola analyzuje a vyhodnocuje stav elektronického obchodování zvlášť z pohledu jednotlivců a zvlášť z pohledu společností.
Právní a ekonomické otázky podnikání v oblasti elektronického obchodu s módou
Komínová, Jana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Patočka, Radim (oponent)
V této diplomové práci se v první části budu zabývat vytvořením podnikatelského plánu k internetovému obchodu s módou. Tzn., že sepíši charakteristiku podnikatelské příležitosti, stanovím si cíl podnikatelského záměru, provedu analýzu trhu i konkurence a vytvořím marketingový i finanční plán společně s časovým harmonogramem realizace projektu. Druhá polovina této práce pak bude zaměřena na právní stránku věci. Vymezím tedy práva a povinnosti při zakládání elektronického obchodu, zmíním se o ochraně spotřebitele dle současných právních předpisů a především rozepíši mezinárodní spolupráci se zahraničími dodavateli.
Analýza projevů personalizačních metod v elektronickém obchodování
Müller, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem personalizace, a to konkrétně v oblasti elektronického obchodování. Cílem práce je identifikovat metody personalizace a jejich projevy v elektronickém obchodování a následně charakterizovat stav jejich využívání ve vybraných kategoriích elektronických obchodů v České republice. Na základě popisu metod a projevů personalizace je navržena struktura jejich možných vztahů. Stav využití metod a projevů je charakterizován pomocí výsledků analýzy, která je provedena na základě představené metodiky. Přínosem práce je ucelené vymezení základních pojmů a jejich vztahů ve zvolené oblasti a podání zprávy o využití metod personalizace v praxi.
Míra využití gamifikace v elektronických obchodech v ČR
Mück, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem gamifikace a jejího využití. Cílem je zjištění míry jejího využití v elektronických obchodech v České republice. Na začátku této práce je objasněn samotný pojem gamifikace, aby mohl čtenář pochopit další kapitoly. Následně jsou vytyčeny klíčové historické milníky a naznačeny možné budoucí trendy a vývoj. V další části práce jsou charakterizovány jednotlivé projevy gamifikace, na příkladech je ukázáno jejich reálné nasazení a také jsou charakterizovány typy uživatelů. V následující části je zhodnocena charakteristika jednotlivých projevů a jsou zde vytvořeny způsoby bodového ohodnocení elektronických obchodů. V závěrečné části jsou vyhodnoceny výsledky analýzy obchodů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí75 - 84dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.