Název: Míra využití gamifikace v elektronických obchodech v ČR
Překlad názvu: Gamification usage in electronics stores in the Czech Republic
Autoři: Mück, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; elektronické obchodování; gamifikace; herní mechanizmy; loajalita; motivování; online obchody; Česká republika; ČR; CR; Czech Republic; e-shop; electronic shopping; game mechanism; gamification; loyalty; motivation; online shops

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45542

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195224


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet