Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 747 záznamů.  začátekpředchozí722 - 731dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Danihelová, Miluše Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Remerová, Jana (oponent)
Obsahem práce je nastínění problematiky zakládání penzionu v regionu Vysočina. Při plánování lokality podnikání je použita strategická analýza - Porterův model pěti sil. V rámci zakladatelského rozpočtu jsou vypočítány veškeré náklady na vybudování penzionu.
Podnikatelský plán společnosti BESICO Services, s. r. o.
Exnerová, Petra ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat důležitost podnikatelského plánu a jeho strukturu a zároveň aplikovat tvorbu podnikatelského plánu na existující společnost. Teoretická část popisuje důležitost podnikatelského plánu, proces přípravy, zásady zpracování, jeho strukturu a doporučení jak ho prezentovat před investorem. V praktické části je na základě poznatků z teoretické části sestaven podnikatelský plán existující společnosti BESICO Services, s. r. o. a zhodnocena celková situace této společnosti.
Podnikatelský plán digitální reklamní agentury
Bach, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jenerálová, Ivana (oponent)
Cílem této práce je zpracování podnikatelského plánu digitální reklamní agentury. Pod pojmem ?digitální? se rozumí agentura, která poskytuje marketingové a reklamní služby v oblasti digitálních médií, především v oblasti internetu a mobilních telefonů. Zároveň se práce věnuje charakteristice vybraných digitálních médií v České republice se zaměřením na možnosti propagace výrobků a služeb v těchto médiích. Struktura práce reflektuje její cíl. Úvodní kapitola představuje manažerské shrnutí podnikatelského plánu, ve kterém jsou stručně uvedeny hlavní fakta a teze následujících kapitol. Po této kapitole následuje charakteristika firmy a její strategie. Další kapitola se podrobněji věnuje digitálním médiím jako nástroji internetového a mobilního marketingu. Následují kapitoly o poskytovaných službách, analýze trhu, marketingu, personalistice a finančním plánu. Závěr podnikatelského plánu tvoří jeho zhodnocení ve formě SWOT analýzy.
Ocenění společnosti Metrostav a.s.
Kuhnová, Klára ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Oceňování podniku se zabývá podnikem jako předmětem směny mezi kupujícím a prodávajícím. Výsledkem je pak hodnota podniku jako celku.
Podnikatelský plán
Fučíková, Lucie Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vítků, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat postup při sestavování podnikatelského plánu firmy ELPE,s.r.o. Jejím podnikatelským plánem je výměna účetního programu v celé firmě za účelem vybudování elektronického obchodu. Na podnikatelský plán se firma pokusí získat dotaci ze strukturálního fondu Evropské unie.
Komunikační plán zavedení bio-potravin vybraného řetězce v ČR
Reilová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce ?Komunikační plán zavedení biopotravin vybraného řetězce v ČR? se zabývá analýzou kampaně Tesco Organic, která probíhala v říjnu 2007 při zavedení biopotravin v obchodním řetězci Tesco. Cílem práce je kromě posouzení dosahu kampaně Tesco Organic také analýza nákupních zvyklostí českých spotřebitelů biopotravin. Na základě výzkumu je sestaven demografický profil spotřebitele biopotravin, který je potom konfrontován s cílovou skupinou kampaně Tesco Organic.
Strategická analýza podmínek založení a fungování lékárny v ČR
Janečková, Ivana Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Havlínová, Zora (oponent)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s prostředím farmaceutického trhu, s legislativními nařízeními pro činnost lékárny, její podoby, prostor, personálního obsazení a vybavení. V dalších částech je provedena strateická analýza konkrétní lékárny v Ivančicích, na základě těchto konkrétních poznatků je možné sestavit i podnikatelský plán, který je součástí poslední části práce, a to projektu na založení nového podnikatelského subjektu.
Komparace jednotlivých způsobů nakládání s odpady s ohledem na kvalitu životního prostředí a ekonomickou efektivnost (jaký způsob nakládání s odpady preferovat?)
Bauerová, Lucie ; Čamrová, Lenka (vedoucí práce) ; Petrášek, František (oponent)
Tato práce obsahuje srovnání několika způsobů nakládání s odpadem. Tyto způsoby se odlišují svou ekonomickou efektivností, která souvisí s vývojem technologií v této oblasti a ekologickou šetrností. V práci je vždy odhalen nejprve způsob tohoto nakládání ? část teoretická a poté dle argumentů a teorií, týkajících se tohoto způsobu, využití těchto poznatků v praxi ? část analytická. Dále je v práci popsána problematika nakládání s odpadem po stránce legislativy. V práci je poukázáno na příkladu odpadového hospodářství Jihočeského kraje, jak se využívá poznatků z oblasti nakládání s odpadem v praxi a jaký způsob je v této oblasti preferován, co vede k volbě určitého způsobu nakládání s odpadem a co předchází vzniku plánu odpadového hospodářství. Cílem práce je volba nejefektivnějšího způsobu nakládání s odpadem.
Podnikatelský plán firmy MAKA a.s. pro léta 2008 až 2010
Dittrich, Pavel ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Bátrla, Michal (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským plánem a jeho tvorbou pro malý výrobní podnik MAKA a.s.
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Fedorová, Markéta ; Šušáková, Zdena (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 747 záznamů.   začátekpředchozí722 - 731dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.