Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz Jihočeské univerzity v regionálním tisku
NAVAROVÁ, Eva
Bakalářská práce na téma "Mediální obraz Jihočeské univerzity v regionálním tisku" je rozdělena do několika částí. V první, historické části se zabývám vznikem, historií a okolnostmi, které vedly k založení Jihočeské univerzity jako samostatné, veřejné vysoké školy a jejím následujícím rozvojem. V další části se zabývám pozicí veřejné vysoké školy na trhu a její marketingovou komunikací s okolím. Představuji různé druhy marketingové komunikace a jejich význam a dopad. Poslední část je praktická. Zde se snažím přiblížit a zjistit mediální obraz Jihočeské univerzity v sedmi periodikách za dobu posledních pěti let, tedy od roku 2008 do roku 2012.
Podmínky a možnosti studia pro studenty se zdravotním postižením na Jihočeské univerzitě
VLKOVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá podmínkami a možnostmi terciárního vzdělávání studentů se zdravotním postižením na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V teoretické části práce vymezuji základní pojmy týkající se zdravotního postižení, druhů zdravotního postižení a klasifikaci a etiologii zdravotního postižení. Dále se věnuji terciárnímu vzdělávání studentů se zdravotním postižením na vysokých školách a poté konkrétně Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V praktické části jsem stanovila cíl specifikovat podmínky a možnosti studia, které Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích poskytuje studentům se specifickými vzdělávacími potřebami. Zvolila jsem kvalitativní typ výzkumu a to techniku polostrukturovaných rozhovorů. Oslovila jsem pět studentů se zdravotním postižením studujících na různých fakultách Jihočeské univerzity a provedla jsem s nimi rozhovory se stejnými otázkami. Vyhodnocení plynoucí z výsledků výzkumu může být doporučením pro praxi. Získané poznatky o specificích terciárního vzdělávání studentů se zdravotním postižením mohou posloužit k případnému zlepšení podmínek, které univerzita poskytuje a také k rozšíření všeobecného mínění a důležitých informací.
Analýza webových stránek vybraných univerzit ekonomického směru
Zeckarias, Simon ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou stránek vybraných univerzit. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska týkající se komunikace obecně, webových stránek, jejich historie a jejich technických specifik. Dále jsou uvedeny charakteristické vlastnosti komunikace po webu a jsou zde shrnuty rysy současné situace a budoucího vývoje. V další části je blíže rozebrána povaha aspektů, meyi které patří použitelnost, informační architektura, přístupnost, design a vzhled. Navazující část práce řeší testování použitelnosti. Další významnou kapitolou je kapitola týkající se výběru kritérií. Po výběru tří univeryit byly tyto univerzity představeny, popsány analzyovány podle dříve vybraných kritérií. V závěru práce je uvedeno konečné porovnání stránek vybraných univerzit a především návrh modifikací webu stránek Vysoké školy ekonomické v Praze.
Společenská odpovědnost. Návrh strategie pro VŠE
Závodná, Zuzana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je navrhnout strategii v oblasti společenské odpovědnosti pro Vysokou školu ekonomickou. Práce si klade za úkol identifikovat priority v oblasti společenské odpovědnosti pro veřejnoprávní instituci, jakou je právě univerzita a navrhnout plán realizace a implementace strategie. Výzvou diplomové práce je jasně a zřetelně ukázat, že i pro organizaci jako VŠE je relevantní budovat strategii společenské odpovědnosti v dlouhém období.
The Native Speaker English Teacher in the Czech Republic/Rodilí mluvčí vyučující angličtinu na českých školách
VĚTROVCOVÁ, Martina
Diplomová práce se zabývá situací rodilých mluvčí vyučujících anglický jazyk na českých školách. Teoretická část se nejprve zaměřuje na role, kvality, autonomii a zodpovědnost učitelů a porovnává autoritu rodilých mluvčí v České republice a v anglicky mluvících zemích. Dále definuje pojem rodilý mluvčí anglického jazyka, věnuje se faktorům ovlivňujícím rozdíly mezi rodilými mluvčími a českými učiteli, zabývá se kvalifikací a pracovními příležitostmi rodilých mluvčích v České republice a nastiňuje problematiku kulturního šoku a překonávání kulturních rozdílů ve vyučování. V praktické části se pomocí rozhovorů s řediteli škol snaží zjistit jejich názor na danou problematiku a prostřednictvím dotazníku pro rodilé mluvčí se snaží zmapovat jejich postoje vůči českým žákům, míru kvalifikace, důvody pro příchod do České republiky, působnost na českých školách a spokojenost se současnou situací v České republice.
Zhodnocení funkcionality LMS Moodle pro podporu správce aplikace
Šperková, Lucie ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Brodský, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá popisem administrátorského prostředí výukového systému Moodle. Cílem je poskytnout základní přehled o možnostech administrátorských nástrojů pro podporu výuky v Moodlu a vytvořit tak uživatelskou příručku k provozování LMS Moodle. Popis je zaměřen zejména na správu uživatelů, kurzů, modulů, vzhledu, zabezpečení a některých obecných nastavení systému. Součástí práce je provedení průzkumu provozu Moodlu na českých univerzitách. V závěru jsou shrnuty celkové výhody a nevýhody Moodlu a jeho vhodnost či nevhodnost nasazení do firemního sektoru. Výsledky průzkumu hodnotí úroveň spokojenosti a schopnosti uživatelů pracovat s nástroji LMS Moodle podle rolí (administrátor, učitel a student). Poslední kapitola se věnuje novému trendu Moodle pro mobilní technologie. V příloze lze najít jednotlivé formuláře dotazníků a popis výhod a nevýhod e-learningu.
Srovnávací studie www stránek světových univerzit
Velehradský, Petr ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat a porovnat celkovou úroveň webových stránek vybraných univerzit z celého světa a navrhnout konkrétní doporučení pro inovaci internetové prezentace VŠE. K analýze, při níž je aplikováno celkem 21 kritérií, jsou použity webové stránky těchto pěti univerzit: City University of Hong Kong, Harvard University, University of Otago, University of South Africa a Vysoké školy ekonomické v Praze.
Využití e-learningu pro výuku tělesně handikepovaných studentů
Tezzelová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá rozšířením e-learningu ve vzdělávání studentů se zdravotním postižením na vysokých školách a univerzitách v České republice. Cílem je zmapovat stávající situaci a porovnat rozdíly v možnostech využití e-learningu a studia zdravotně postižených osob na univerzitách v ČR a uvést důvody tohoto stavu. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola je teoretickým úvodem do problematiky e-learningu. Jsou v ní definovány základní pojmy a součásti e-learningu. Dále jsou zde popsány přínosy a omezení tohoto způsobu vzdělávání. Druhá část je zaměřena na seznámení se specifiky výuky zdravotně postižených osob. Jsou zde popsány možnosti využití počítačové techniky a dalších technologií, které umožňují využívat e-learning i osobám se specifickými potřebami. Výklad je zaměřen na postižení smyslové, tělesné a specifické vývojové poruchy učení. Poslední kapitola popisuje a pomocí vybraných ukazatelů srovnává současný stav výuky zdravotně postižených osob na vysokých školách v ČR. Průzkum se zabývá otázkami možností studia, využití e-learningu a jiných informačních a komunikačních technologií, počty studentů a existencí speciálních počítačových laboratoří.
Srovnávací analýza webových stránek světových univerzit
Balcar, Filip ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Tato práce se zabývá rozborem aktuální situace v oblasti webových stránek světových univerzit. První část práce popisuje autorem vytvořenou metodiku pro hodnocení univerzitních webových stránek a způsob jejího užití v praxi. V druhé části je provedena analýza webových stránek čtyř vybraných světových univerzit. Na základě bodového hodnocení, které jednotlivé univerzity obdržely, je vyhlášena univerzita s nejlepší webovou stránkou ze všech čtyř testovaných. Finální část práce obsahuje seznam doporučení pro vývojáře univerzitních webových stránek. Pokud tato doporučení přijmou, budou jimi vytvořené univerzitní stránky s největší pravděpodobností kvalitnější.
Využití e-learningu ve výukovém procesu na univerzitách v ČR
Rut, Lukáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Alena (oponent)
Práce se zabývá rozšířením e-learningu na univerzitách a vysokých školách v České republice. Cílem je zmapovat situaci na českých univerzitách, upozornit na kritické faktory zavádění e-learningu a navrhnout jejich řešení. Provedený průzkum odpovídá na otázky, jaký LMS univerzita používá, jak se přistupuje k tvorbě elektronických kurzů, kolik učitelů se zapojuje do jejich vývoje, kolik pedagogů možnosti e-learningu využívá a kolik studentů projde e-kurzem. Univerzity jsou srovnávány pomocí vybraných ukazatelů. V poslední kapitole jsou uvedeny nejpodstatnější problémy, kterými by se škola měla při zavádění a následném rozšiřování elektronického vzdělávání zabývat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.