Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 684 záznamů.  začátekpředchozí655 - 664dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití sociálních sítí v podnikové praxi
MARTÍŠEK, Petr
Základem lidské společnosti je komunikace, k tomu v posledních desetiletích výrazně napomohl internet. Fenoménem posledních let je pak masové propojení lidí pomocí sociálních sítí. Cílem mé práce bylo zmapovat situaci v oblasti využívání a rozvoje sociálních sítí, výhody a nevýhody v oblasti komunikace, jejich vývoj a jejich budoucnost. Ve své analýze jsem dále řešil možnosti využití těchto sítí v podnikové praxi. Základem hodnocení se staly dva průzkumy. Průzkum v oblasti spotřebitelského trhu hodnotil v jakém rozsahu a s jakým zaměřením využívají sociální sítě lidé v České republice, druhý pak se zaměřil na podnikatelské subjekty a mapoval, jak firmy využívají sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a širší veřejností.
Využití sociální sítě Facebook po účely internetového marketingu
Vrbasová, Magdaléna ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šesták, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit a efektivně spravovat facebookové stránky pro jednotlivé divize společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní informace o online a offline médiích, trendech internetového marketingu a měření účinnosti internetové reklamy, kterou lze na rozdíl od "offline" reklamy, velmi snadno měřit. Velkým trendem posledních 2 let se staly sociální sítě a to především Twitter a Facebook. Poslední kapitola teoretické části je věnována propagaci na sociální síti Facebook, která v České republice zaujímá dominantní postavení. V praktické části jsou pak realizovány a ověřovány některé poznatky z teoretické části. Hlavním přínosem mé diplomové práce je vytvoření dobře fungujících facebookových stránek, které si posléze společnost Import Volkswagen Group, s.r.o. bude moci převzít do své správy.
Comparison of the use of New Media between the Czech Republic and Spain
Pirela, Maríacristina Cáceres ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Montani, Antonio (oponent)
Cílem této studie bylo zjistit rozdíly a podobnosti v užití Internetu a nových médií mezi Českou republikou a Španělskem. Tato práce definuje profil internetového uživatele a využití internetu v obou zemích. Rovněž byl analyzován následující sociální software: Facebook, Tuenti (Španělsko) a Lidé (Česká republika); encyklopedia Wikipedie a server YouTube (a jeho nejbližší konkurenti v každé z uvedených zemí). Hlavním zdrojem pro získávání informací byl Internet. Takto získané informace byly analyzovány a porovnávány. Pro správnou interpretaci výsledků autorka využívala své osobní zkušenosti a znalosti obou kultur. Tato práce ukázala, že v užití Internetu a nových médií mezi těmito zeměmi není velkých rozdílů. Například, rozdíl v užívání Internetu není větší než 5%. Také se ukázalo, že Česká republika má největší růst v dané oblasti, zatímco Španělsko má nejvíc uživatelů. Obě země vykázaly podobný zájem na webových stránkách Facebook, Google a YouTube. Kromě toho se prokázalo, že španělský trh lépe reaguje na nové příležitosti, které nabízí sociální software. I z tohoto důvodu byla vytvořena sociální síť Tuenti, která se stala hlavním konkurentem Facebooku ve Španělsku. Na druhou stranu, Česká republika nemá žádnou síť nabízející služby v takovém rozsahu jako Facebook. I tento fakt může vysvětlit značný růst počtu českých uživatelů v loňském roce. Wikipedia je k dispozici v jazykových mutacích obou zemí. Je široce využívána, nejen ze strany studentů, kteří ji využívají jako zdroj pro své školní práce, ale také v jiných oblastech -- především v maketingu a žurnalistice. YouTube je jedním z nejpopulárnějších serverů obou národů. Obě země mají své lokální video servery, ale žádný z nich nemá stejný význam jako YouTube. Autorka věří, že tato práce bude základem a přínosem pro všechny ty, kteří budou mít zájem o srovnání těchto zemí v rámci nových technologií.
Dopady internetových sociálních sítí na uživatele
Kobrle, Daniel ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Dalihod, Martin (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současný stav internetových sociálních sítí a jejich dopady na uživatele. V současnosti se tyto sítě stávají velmi populární a počet jejich uživatelů dramaticky roste. Roste také doba, kterou na těchto sítích tráví. Úvodem je analyzováno, co vedlo ke vzniku sociálních sítí, jaké byly jejich původní cíle a vize, co je podmínkou vzniku velké sítě a jak probíhá přeměna malé sítě na velkou. Dále popisuji, jak se současná politika velkých sítí odklání od původních cílů a vizí. Poté nastiňuji, jak rozsáhlé je komerční využití internetových sociálních sítí a jakým způsobem tyto sítě umožňují vydělávat. Pozornost věnuji hlavně novým typům reklamy, které se na nich uplatňují. Poté je zde popsáno, jak se užívání sociálních sítí projevuje na jejich uživatelích, jaké jsou jejich pozitivní, ale hlavně negativní dopady. Jsou zde popsány změny životního stylu, životního tempa, změny hodnot a substituce osobních forem komunikace způsobené jejich užíváním. Dále také vliv těchto sítí na způsob šíření informací a psychologický rozbor působení sítě na uživatele s jeho následky. Závěrem se zabývám riziky, kterým jsou uživatelé sociálních sítí vystaveni a patogenním jevům, které v jejich důsledku vznikají.
Využití Facebooku pro reklamní účely
Pavelka, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Hlavním cílem této práce je popis možností využití Facebooku k reklamním účelům. Úvod práce pojednává o sociálních sítích obecně, analyzuje důvody jejich popularity, uvádí jejich typy a zmiňuje některé příklady. Práce dále srovnává reklamu na sociálních sítích s tradičními formami reklamy a analyzuje její výhody a nevýhody. Další část práce je zaměřena jen na nejpopulárnější sociální síť na světě -- Facebook, a analýzu jeho pozice v České republice. Následuje popis možností, jak Facebook využít pro reklamní účely. Práce také srovnává na Facebooku s reklamou na Googlu. Na závěr je uvedeno pár reálných příkladů úspěšného použití Facebooku k reklamním účelům.
Possibilities and conditions of increasing the competition abilities of companies by social networks
Jaščur, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou možností a podmínek sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti společností. V teoretické části se zaměřujem na vymezení podstaty sociálních sítí a historii jejich vzniku, také jsem se věnoval základním principem jejich fungování, jakož i popisu zdrojů příjmů sociálních sítí. V praktické části práce jsem na základě statistik o popularitě a návštěvnosti sociálních sítí vybral ty, které společnostem se zájmem o tento novodobý fenomén nabízejí reálnou možnost zvýšit svou konkurenceschopnost. Následně na to, jsem vypracoval analýzu penetrace vybraných sociálních sítí do podnikatelského prostředí v ČR a objektivní pohled na danou problematiku jsem vykreslil prostřednictvím zpracovaných případových studií společností. V závěru práce jsem navrhl zásady pro úspěšné řízení komunity na sociálních sítích pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Práce si neklade ambice být nejrozsáhlejší analýzou internetových sociálních sítí, ale je souhrnem mnoha teoretických a praktických znalostí a bude sloužit jako velmi dobrý základ pro hlubší zkoumání problematiky možnosti a podmínek využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti.
Aplikace na Facebooku
Malík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce popisuje prostředí, ve kterém fungují aplikace na, v současnosti nejrozšířenější sociální síti Facebook, takzvané Facebook Platform. V úvodu se zde popisují základy fungování sociálních sítí včetně jejich specifických vlastností a umístění sítě Facebook mezi ostatními na internetu. Další část se zabývá výčtem ideových principů a praktických prostředků pro tvorbu aplikací na této platformě. Práce se rovněž zaměřuje na vystihnutí aktuálního stavu na trhu s aplikacemi na Facebook Platform, včetně popsání nejvýznamnějších vývojářů a principů, jimiž své úspěchy získali. Rovněž se snaží zevrubně zmapovat demografické informace o uživatelích na sociální síti Facebook. Následná praktická ukázka může sloužit jako návod a nasměrování budoucích vývojářů k užitečným zdrojům informací a osvědčených principů. Nakonec je popsány nejčerstvější informace o budoucím vývoji platformy.
Nové přístupy a trendy v marketingu
Jirsa, Prokop ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zaměřije převážně na nové přístupy na internetu s ohledem na velmi dynamický vývoj sociálních sítí a chování lidí na internetu v posledním desetiletí obecně
Sociální sítě - případová studie sítě Facebook
Remta, Daniel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám internetovými sociálními sítěmi. Na počátku práce popisuji sociální sítě obecně. Pokračuji internetovými sociálními sítěmi, kde začnu jejich stručnou historií a poté se zaměřuji na popis jejich základních rysů. Další část je věnována možnosti využití sociálních sítí jak pro běžného uživatele, tak business uživatele nebo státní instituce či politiky. Navazující kapitola je věnována rizikům internetových sociálních sítí. Tato rizika jsou popsána pro uživatele i provozovatele. Praktická část mé práce je věnována internetové sociální síti Facebook. Zde je stručně popsána jeho historie a základní možnosti využití. Větší část této kapitoly je věnována částečné analýze obsahu Facebooku se zaměřením na školství, politiku, firmy a sociálně-patologické fenomény. Tato část je doplněna tabulkami s údaji zjištěnými v prostředí Facebooku. Práce je zakončena stručným shrnutím zjištěných poznatků.
Fenomén sociální sítě Facebook v soudobé komunikaci
Mareš, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Transdisciplinárně zaměřená práce se zabývá komunikací na sociální síti Facebook. Autor nejdříve předkládá teoretické uvedení do problematiky sociální komunikace a následně do komunikace na sociálních sítích. Přibližuje koncept Nových médií a webu 2.0 jakožto zásadní myšlenkové platformy pro možnost plného rozvinutí potenciálu Facebooku. Autor dále diskutuje pojem online sociálních sítí a sociálního kapitálu, na kterých demonstruje zákonitosti propojení lidí; mimo jiné i na teorii Malého světa. Následnou analýzu potom věnuje Stránkám a Skupinám na Facebooku. Na vybraných kategoriích autor zjišťuje obsah komunikovaných sdělení, motivace lidí se k nim připojovat a také přesah online aktivit do reálného světa.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 684 záznamů.   začátekpředchozí655 - 664dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.