Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociální sítě Facebook po účely internetového marketingu
Vrbasová, Magdaléna ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šesták, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit a efektivně spravovat facebookové stránky pro jednotlivé divize společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní informace o online a offline médiích, trendech internetového marketingu a měření účinnosti internetové reklamy, kterou lze na rozdíl od "offline" reklamy, velmi snadno měřit. Velkým trendem posledních 2 let se staly sociální sítě a to především Twitter a Facebook. Poslední kapitola teoretické části je věnována propagaci na sociální síti Facebook, která v České republice zaujímá dominantní postavení. V praktické části jsou pak realizovány a ověřovány některé poznatky z teoretické části. Hlavním přínosem mé diplomové práce je vytvoření dobře fungujících facebookových stránek, které si posléze společnost Import Volkswagen Group, s.r.o. bude moci převzít do své správy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.