Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ženy ve vedoucích funkcích
KASTNEROVÁ, Tamara
Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická si klade za cíl popsat situaci žen v průběhu lidských dějin ve světě a v české společnosti, jaké měly v jednotlivých etapách postavení, roli, co měly za úkol. Objevují se zde i počátky prosazování žen. Dále se tato část věnuje problematice genderu a rovnosti mužů a žen v současnosti na trhu práce. Praktickou část tvoří dotazníkové šetření, jehož cílem je zjistit, jak se ženy ve své funkci cítí, jak ji vnímají, jak zvládají svůj profesní a soukromý život. Samotný výzkum se týkal žen ve vedoucích funkcích v Karlovarském kraji. V přílohové části najdeme čtyři významné ženy v různých historických etapách. Jsou to Polyxena z Pernštejna, návrhářka Coco Chanel, anglická královna Alžběta II. a bývalá ministryně obrany Vlasta Parkanová, u které je přiložen i rozhovor.
Fyzická zdatnost hasičů (mužů) a možnosti jejího zdokonalování (České Budějovice).
BOUBAL, Vojtěch
Práce se zabývá vznikem organizovaných hasičů až po dnešní Hasičský záchranný sbor a jeho problematiku. Dále je zjišťována současná testová baterie sloužící k ověřování fyzické zdatnosti příslušníků Hasičského záchranného sboru. Pro praktické šetření bylo vylosováno deset příslušníků Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje, u kterých bylo porovnáno bodové ohodnocení výkonů v testu {\clqq}Ověřování fyzické zdatnosti`` po dobu pěti let. Byly navrženy změny a doplňky v současném přezkušování fyzické zdatnosti příslušníků.
Aspekty ovlivňující získávání zaměstnání u mužů a žen v České republice
DVOŘÁKOVÁ, Eliška
Téma diplomové práce se týká současného postavení žen a mužů na pracovním trhu v České republice, konkrétně v oblasti Jindřichohradecko. Se vstupem naší republiky do Evropské unie toto téma ještě nabylo na aktuálnosti, neboť Ústavní zákon EU stanoví, že rovnost mezi ženami a muži je jedním z cílů Evropského společenství. Cílem práce byla informovanost o podmínkách, které vytvářejí zaměstnavatelé při přijímání do pracovního poměru, ale i o názorech zaměstnanců na problematiku rovných příležitostí žen a mužů na pracovním trhu v oblasti Jindřichohradecko. Cíl práce byl splněn.
Platové rozdíly a segregace mužů a žen v ČR
Jurajda, Štěpán
Tato studie nabízí rozklad mzdového rozdílu mezi muži a ženami založený na údajích o mzdách zaměstnanců mnoha set středních a velkých českých podniků ze začátku roku 1998.
Význam kulturního podmínění ženských a mužských rolí v marketingu
Brodská, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá změnou rolí a mužů ve společnosti. Popisuje tři typy zobrazování žen v reklamě.
Postavení žen a mužů v managementu podniku
Leitlová, Denisa ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Spálenka, Daniel (oponent)
Postavení žen a mužů v managementu podniku je téma nejen velmi aktuální, ale i zajímavé. Věnovala jsem se především názorovým rozdílům mužů a žen na tuto problematiku. Jejich názory jsem se pokusila získat pomocí metody dotazníku. Některé výsledky byly velmi překvapivé, ostatní potvrdily mé předpoklady. Na závěr práce jsem vytvořila průměrný obraz ženy manažerky a muže manažera dle jejich průměrných odpovědí.
The positions of men and women to the advertising of beer
Bosáková, Júlia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových společností i vlastního výzkumu provedeného metodou dotazování jsem dospěla k požadovaným výsledkům. Práce je rozdělená do dvou hlavních častí, a to části teoretické, která stručně pojednává o marketingové komunikaci, reklamě a pivním průmyslu, jelikož to souvisí s tématem, a praktické části věnované již zmíněnému výzkumu.
Muži a ženy v reklamě
Juráň, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koplíková, Dana (oponent)
Tato práce se zabývá zobrazením mužů a žen v reklamě, jejich stereotypizací, symbolikou, genderem. V první části lehce nastiňuje základní teoretické poznatky, týkající se tohoto problému. Cílem této diplomové práce je podat analýzu a zhodnocení výsledků dosažených při elektronickém dotazování na téma zobrazení mužů a žen v reklamě a také zhodnocení obsahové analýzy televizních reklam z hlediska vyobrazení mužů a žen v reklamách.
Analýza využití mužů a žen v reklamě
Slezáková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vondrák, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou využití mužů a žen v tištěných inzerátech lifestylových magazínů pro muže a pro ženy. V práci je použita obsahová analýza tištěných reklam a individuální interview s vybranými respondenty. Středem zájmu obsahové analýzy je, jakým způsobem lifestylové magazíny využívají mužských a ženských postav v reklamách. Individuální rozhovory jsou zaměřeny na to, jak se jednotliví respondenti staví k mužským a ženským rolím. Práce se dále věnuje otázce, zda reklama lifestylových magazínů má vliv na názory respondentů. Výsledky obou výzkumů jsou konfrontovány a je odhaleno, že mínění respondentů je ovlivněno reklamou lifestylových periodik. Závěr je věnován hypotézám, které byly na počátku práce vysloveny. V samotném závěru práce jsou navržena doporučení vztahující se k problematice využití mužů a žen v reklamě.
Muži a ženy v reklame
Rusnáková, Miroslava ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boček, Martin (oponent)
Diplomovová práca sa zaoberá zobrazovaním mužov a žien v reklame, tým ako sú vykresľovaní, aké sú ich typické úlohy, role v reklame. Zisťuje, či sú v reklame osoby vyobrazované vo svojich typicky prisudzovaných vlastnostiach, tzv. genderových stereotypoch. Neopomína taktiež pojmy ako sexizmus a diskriminácia a porovnáva, ako sa to u jednotlivých pohlaví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.