Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí63 - 72  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie diferenciace malého podniku
Šteflová, Jitka ; Bečvářová, Soňa (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout účinnou a proveditelnou strategii diferenciace. Práce pak může sloužit jako cenný základ pro vypracování podnikatelského plánu založení nebo rozvoje podniku. Dle zpracované teorie je provedena analýza, jejíž výstupy odhalují směr budoucí strategie a jsou tak základem pro samotné vypracování strategie diferenciace malého podniku včetně hodnocení možných rizik a možnosti budoucího rozvoje.
Analýza vybrané firmy
Kudličková, Barbora ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vybrané firmy. Ve své práci využiji analýzy zabývající se jak vnějším tak i vnitřním okolím firmy, oborovým prostředím a také zhodnocením situace ve firmě za poslední tři účetní období. Jednotlivé analýzy budou v práci blíže specifikovány a aplikovány do reálného prostředí firmy. Na základě zjištěných skutečností, budou firmě doporučena možná řešení ke zlepšení stávající situace.
Podnikatelský plán restaurace
Ingrová, Lenka ; Klavík, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na vytvoření nové stylové restaurace v konkrétní lokalitě, tedy v mikroregionu Nový Dvůr. Výsledný podnikatelský záměr vychází z celkové analýzy trhu jak z hlediska potencionálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Při výběru z uvedených variant budu přihlížet k výsledkům z předpokládaného cash flow a čisté současné hodnoty investice. V diplomové práci také zhodnotím rizika projektu.
Analýza vybrané firmy
Piskatá, Sylva ; doc. Ing. Pavel Zemánek, Ph.D (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu firmy podnikající v oblasti zemědělství, konkrétně vinohradnictví. Úvodní teoretická část je věnována základním tezím vybraných analytických metod, kterými jsou analýza SWOT, SLEPTE analýza, Porterova analýza, Fundamentální analýza a Quick test. V praktické části jsou tyto metody aplikovány. Poslední část obsahuje doporučení ke zlepšení současné situace firmy.
Podnikatelský záměr
Kardinálová, Jana ; Plášek, Lukáš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je podnikatelským záměrem pro malou restauraci Kovárnu v obci Bukvici nedaleko Jičína. Jedná se o nedávno otevřenou restauraci, která má stále nedo-statečně naplněnou kapacitu. Toto je jeden z problémů mladé restaurace, pro kterou je v rámci práce navržena strategie dalšího rozvoje firmy.
Studie tvorby výrobní strategie
Voborná, Petra ; Kotačka, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Každá výrobní jednotka musí mít jasně stanovenou výrobní strategii, která vychází z dané business strategie. Dnešní konkurenční prostředí je velmi tvrdé a náročné, proto správně zvolené výrobní zaměření, vyspělost výrobku nebo poskytovaných služeb, rozsah nabídky, jejich kvalita a většinou i cena rozhoduje o úspěchu či neúspěchu každého výrobce. Právě rychlý rozvoj společnosti a neustále rostoucí požadavky spotřebitelů a uživatelů, nutí firmy trvale zlepšovat a zkvalitňovat svoji nabídku. Silná konkurence na jedné straně zvyšuje náročnost podnikání, na druhé straně však přináší mnoho nových příležitostí. Hledání nových cest, nových postupů a metod řízení a především mezery na daném trhu výrobků nebo služeb, přinese kýženou strategickou výhodu. Tato práce právě řeší změnu stávající výrobní strategie ve stavební firmě, jednotlivých aspektů výroby a zkvalitnění vlastní funkčnosti výrobního procesu s cílem přinést především zvýšení konkurenceschopnosti a výkonnosti firmy. Při řešení počítám se schopností přizpůsobit se rychle novým požadavkům trhu, předpokládám že pokračující strategie diferenciace přispěje k vybudování pozice preferenčního dodavatele zvoleného úzkého tržního segmentu vybraným velkým stavebním firmám na trhu. Zkvalitnění jednotlivých částí výrobního procesu je předpokladem pro další rozvoj společnosti.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Podnikatelský plán založení soukromé mateřské školy
Dundáčková, Tereza ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení soukromé mateřské školy v Českých Budějovicích. Soukromá mateřská škola bude zřízena jako společnost s ručením omezeným. Podnikatelský záměr vychází z potřeb trhu, analýzy obecného trhu a místního trhu, pro který je charakteristický převis poptávky po službách předškolního vzdělání nad jejich stávajícími kapacitami. Uskutečnitelnost a životaschopnost je podložena organizačním, marketingovým a převážně finančním plánem. Vlastní tržní prostor, kdy je konkurence vyřazena ze hry, zachycuje strategie modrého oceánu.
Analýza sortimentu kosmetické firmy
Čekan, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Cedro sole s.r.o., která působí na českém trhu nehtové kosmetiky. Teoretická část definuje základní pojmy a přináší podklady důležité pro praktickou část. V praktické části se nejprve zabývám představením společnosti Cedro sole, jejími zákazníky a trhem, na kterém působí. Následuje analýza okolí podniku, která blíže popisuje situaci na trhu nehtové kosmetiky. Analýza marketingového mixu přibližuje způsoby stanovení ceny, organizací distribučních cest a komunikačními nástroji a následná analýza sortimentu společnosti se zabývá prodejností výrobků během zkoumaných let spolu s analýzou jejich tržeb a marží. Na základě těchto analýz jsou v závěru vytvořena doporučení na zvýšení prodejnosti a tím i vylepšení pozice na trhu.
Podnikatelský plán
Tomko, Marián ; Tuček, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma "podnikatelský plán" popisuje konkrétní podnikatelský plán společnosti s ručením omezeným. Zachytává její organizační schéma, popisuje produkt a úmysl v krátkém, středním a dlouhém období. Cílem je představit celkový podnikatelský záměr, analyzovat tržní prostředí pomocí teoretických modelů, a hlavně, určit možnost její realizace skrz finanční analýzu. Práce se dále zabývá i rozborem silných a slabých stránek samotné společnosti. Nejdůležitějším praktickým přínosem práce, je studie proveditelnosti, která prokázala, že tento podnikatelský záměr je realizovatelný i v případě dočasné makroekonomické stagnace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí63 - 72  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.