Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie tvorby výrobní strategie
Voborná, Petra ; Kotačka, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Každá výrobní jednotka musí mít jasně stanovenou výrobní strategii, která vychází z dané business strategie. Dnešní konkurenční prostředí je velmi tvrdé a náročné, proto správně zvolené výrobní zaměření, vyspělost výrobku nebo poskytovaných služeb, rozsah nabídky, jejich kvalita a většinou i cena rozhoduje o úspěchu či neúspěchu každého výrobce. Právě rychlý rozvoj společnosti a neustále rostoucí požadavky spotřebitelů a uživatelů, nutí firmy trvale zlepšovat a zkvalitňovat svoji nabídku. Silná konkurence na jedné straně zvyšuje náročnost podnikání, na druhé straně však přináší mnoho nových příležitostí. Hledání nových cest, nových postupů a metod řízení a především mezery na daném trhu výrobků nebo služeb, přinese kýženou strategickou výhodu. Tato práce právě řeší změnu stávající výrobní strategie ve stavební firmě, jednotlivých aspektů výroby a zkvalitnění vlastní funkčnosti výrobního procesu s cílem přinést především zvýšení konkurenceschopnosti a výkonnosti firmy. Při řešení počítám se schopností přizpůsobit se rychle novým požadavkům trhu, předpokládám že pokračující strategie diferenciace přispěje k vybudování pozice preferenčního dodavatele zvoleného úzkého tržního segmentu vybraným velkým stavebním firmám na trhu. Zkvalitnění jednotlivých částí výrobního procesu je předpokladem pro další rozvoj společnosti.
Studie tvorby výrobní strategie
Voborná, Petra ; Kotačka, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Každá výrobní jednotka musí mít jasně stanovenou výrobní strategii, která vychází z dané business strategie. Dnešní konkurenční prostředí je velmi tvrdé a náročné, proto správně zvolené výrobní zaměření, vyspělost výrobku nebo poskytovaných služeb, rozsah nabídky, jejich kvalita a většinou i cena rozhoduje o úspěchu či neúspěchu každého výrobce. Právě rychlý rozvoj společnosti a neustále rostoucí požadavky spotřebitelů a uživatelů, nutí firmy trvale zlepšovat a zkvalitňovat svoji nabídku. Silná konkurence na jedné straně zvyšuje náročnost podnikání, na druhé straně však přináší mnoho nových příležitostí. Hledání nových cest, nových postupů a metod řízení a především mezery na daném trhu výrobků nebo služeb, přinese kýženou strategickou výhodu. Tato práce právě řeší změnu stávající výrobní strategie ve stavební firmě, jednotlivých aspektů výroby a zkvalitnění vlastní funkčnosti výrobního procesu s cílem přinést především zvýšení konkurenceschopnosti a výkonnosti firmy. Při řešení počítám se schopností přizpůsobit se rychle novým požadavkům trhu, předpokládám že pokračující strategie diferenciace přispěje k vybudování pozice preferenčního dodavatele zvoleného úzkého tržního segmentu vybraným velkým stavebním firmám na trhu. Zkvalitnění jednotlivých částí výrobního procesu je předpokladem pro další rozvoj společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.