|
Komunikační mix Plzeňského Prazdroje, a.s.
Štěpánková, Kateřina ; Drudík, Jukub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu. Firma Plzeňský Prazdroj, a. s. je přední evropskou pivovarnickou společností. V této práci jsou vymezeny teoretické otázky marketingu, které souvisí s tématem. Poté, díky analytickému prozkoumání, jsou rozpoznané stránky, které by se měly ve firmě zlepšit, ale také ty, které jsou výjimečné oproti konkurentům a díky nim poukázat na nezaměnitelné místo firmy na trhu. Komunikační mix je kombinací nevšednosti, tradičnosti i zaplněním díry na trhu.
|
| |
| |
|
Analýza vybraného sportovního klubu
Doubrava, Tomáš ; Kokeš, Marian (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje fotbalový klub SK Šlapanice. Analýza se zaměřuje zejména na management, marketing, konkurenci, organizační a ekonomickou situaci, ale i na sportovní stránku klubu. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a analýzy, které budou využity v praktické části. Na základě zjištěných informací a provedených analýz v praktické části budou navržena řešení k lepšímu chodu klubu.
|
|
Marketingová strategie
Andrýsková, Hana ; Michalčíková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro státní podnik Povodí Moravy, s. p. Obsahuje zjištění současného stavu marketingové strategie a návrhy na možná zlepšení, která povedou k získání nových zákazníků. V bakalářské práci naleznete nejen teoretická východiska, podle kterých jsem postupovala, ale také konkrétní řešení.
|
|
Podnikatelský záměr
Hubený, Petr ; MBA, Přemysl Kučera, (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro provoz a rozvoj podniku působícího v pohostinství. S tím souvisí vypracování analýz trhu, rizik, konkurence a navrhnutí organizačního, finančního a marketingového plánu. Má práce bude vycházet jak z mých teoretických znalostí získaných při studiu tak z praktických poznatků a zkušeností provozovatelů daného podniku.
|
|
Podnikatelský záměr
Havlásek, Jakub ; Šmarda, Zdeněk (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení nového restauračního zařízení ve vybrané lokalitě, konkrétně město Rosice. V teoretické části jsou definovány pojmy “podnikání“ a “podnikatelský plán“. Analytická část se zaměřuje na identifikaci stávající konkurence a potencionálních zákazníků. Část praktická se zaměřuje na předpokládané náklady a výnosy. Účelem práce je vytvoření návodu, jak založit co nejefektivněji podnik a začít podnikat.
|
|
Návrh dalšího rozvoje firmy
Smetková, Lenka ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem rozvoje firmy ABC zabývající se především poskytováním internetového připojení. Základem návrhu je analýza současného stavu firmy a potřeb trhu ve vybrané oblasti Olomouce. První část práce obsahuje shrnutí teoretických poznatků k dané problematice a v praktické části je navržen již samotný rozvoj firmy spočívající v rozvoji optické infrastruktury v navržené části města.
|
|
Sponzoring a reklama v činnostech CESA
Suchý, Marek ; Lepková, Hana (oponent) ; Nová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamy a sponzoringu neziskové organizace zaměřené na poskytování sportovních aktivit pro studenty Vysokého učení technického v Brně a širokou veřejnost. Práce obsahuje teoretické otázky problematiky, analýzu konkurence a vhodných zájemců a návrh jednotlivých řešení sponzoringu a reklamy.
|
|
Rozvoj marketingových aktivit firmy na B2B trhu
Kotasová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem marketingových aktivit firmy na B2B trhu. Teoretická část je zaměřena na B2B marketing, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a na marketingové aktivity na tomto trhu. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy firmy, analýza marketingové politiky a návrh na změnu marketingové politiky firmy. Na základě výsledků analýz jsou navrženy změny, které by posílily postavení firmy na trhu a zvýšily povědomí zákazníků o její existenci.
|