Název: Marketingová strategie
Překlad názvu: Marketing Strategy
Autoři: Andrýsková, Hana ; Michalčíková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; Povodí Moravy.; státní podnik; competition; Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing strategy; Povodí Moravy.; state enterprise

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/20843

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247395


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet