Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  začátekpředchozí55 - 64další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rodinný dům
Pourová, Veronika ; Blažek, Petr (oponent) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je novostavba rodinného domu v Miletíně. Rodinný dům je stavba pro trvalé rodinné bydlení s jednou bytovou jednotkou. Jedná se o rodinný dům se dvěmi nadzemními podlažími a suterénem. Rodinný dům je zasazen do mírně svažitého terénu. Technické provedení novostavby z tradičních materiálů a tradičních technologií. Budova je navržena ze systému POROTHERM a stropní konstrukci ze systému POROTHERM MIAKO. Obvodový plášť je zateplen kontaktním zateplením. Fasády jsou členěny barevně v kombinaci s velkými prosklenými okenními otvory. Okna jsou plastová s izolačním sklem. Střechy jsou ploché.
Objekt pro malé a střední podnikání
Zatloukalová, Veronika ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Novotný, Miloslav (vedoucí práce)
Zadání bakalářské práce řeší objekt pro malé a střední podnikání při ulici Kšírova v Brně. Místo stavby se nachází v městské čtvrti Horní Heršpice. Nejbližší okolí je charakteristické sousedstvím různých funkcí. Zároveň se uvažuje s plánovanou novou městskou třídou. Areál určený k přestavbě je v současné době využíván jako stavební dvůr. Navržená stavba se skládá ze dvou objektů a je na pozemku situována tak, aby vytvářela městský blok. Obě budovy jsou navrženy jako čtyřpodlažní, v jedné z budov se nachází podzemní parkoviště. V objektech se nachází vstupní chodba, výrobní prostory s vlastním příslušenstvím, stravovací provoz, administrativa a parkoviště. Přístup k jednotlivým výrobním jednotkám je z venkovních pavlačí. Mezi budovami vzniká vnitřní dvůr, který bude sloužit částečně k zásobování a částečně k odpočinku. Uliční fasády mají kompaktní charakter, strohé plochy jsou obloženy cementotřískovými deskami, pásová okna jsou rozmístěna v pevných horizontálních a vertikálních liniích.
Franšízová spolupráce. Podnikatelský plán.
Kraina, Ondřej ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
V bakalářské práci se věnuji podnikatelskému plánu, jehož hlavním cílem je ověření, zda konkrétní podnikatelský záměr je vhodný pro realizaci. Teoretická část práce se zabývá konstrukci podnikatelského plánu, která byla sestavena na základě informací získaných z odborné literatury. V praktické části jsou tyto informace aplikovány do konkrétního případu, a to založení firmy a následně otevření prodejny zabývající se prodejem pánské konfekce.
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
GRYCZOVÁ, Zuzana
Cílem této bakalářské práce bude prouzkoumat jednotlivé prvky nákupního prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce, kterou bude supermarket Terno České Budějovice. Vedle tohoto výzkumu se tato práce zaměří i na to, zda zákazníci supermarketu vytvořené prvky nákupního prostředí vůbec vnímají a jak na ně konkrétní prvky působí. Po zjištění těchto skutečností na základě dotazníkového šetření, budou následně doplněny možné návrhy na zlepšení takových prvků, se kterými budou zákazníci nejvíce nespokojeni.
Obchodní modely digitální distribuce audia
Hlaváček, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní firmy (avšak vycházející z reálného prostředí) upraven a přizpůsoben českým podmínkám. Závěrečná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky a příležitosti a faktory ohrožující vytvořený model.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců v Praze na Spořilově
Halvová, Aneta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Špačková, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry tří maloobchodních jednotek na vymezeném území v Praze na Spořilově. Zaměřuje se na tři odlišné formáty prodeje společností: Ahold Czech Republic, a. s. -- supermarket Albert, společnosti REWE group -- diskontní jednotku Penny Market a společnosti Tesco ČR -- formát Tesco Expres. Práce je rozdělena do několika kapitol. První vymezuje pojem nákupní atmosféra, následuje představení sídelního celku Spořilov, charakteristika vybraných řetězců. V praktické části dochází k subjektivnímu hodnocení autorkou, posouzení nákupní atmosféry pohledem občanů prostřednictvím dotazníkového průzkumu. K výslednému hodnocení byla použita SWOT analýza.
Význam a využití marketingu v maloobchodě
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. První část práce je zaměřena na získání teoretického základu. Tento základ byl získán studiem odborné literatury. Ve druhé části autorka provedla analýzu firmy a jejího okolí. V praktické části byl také proveden marketingový výzkum. Díky výsledkům z provedených analýz a marketingového výzkumu autorka vytvořila návrhy na zlepšení stávající situace podniku.
Analýza distribuční logistiky u vybraných potravinářských výrobků
KOVÁŘÍKOVÁ, Markéta
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy logistického systému podniku, zabývajícího se distribucí masných výrobků a sýrů, a to z hlediska materiálových a informačních toků od nákupu až po dodávky zákazníkům. Na základě výsledků analýzy budou navrženy změny pro zajištění optimalizace celého systému z hlediska úrovně logistických služeb a logistických nákladů. Tato optimalizace se zejména týká možné časové a nákladové úspory, spočívající v novém způsobu obhospodařování interních zdrojů podniku.
Využití mystery shoppingu jako nástroje efektivní kontroly personálu na prodejnách
Suková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je mystery shopping a jeho využití. Cílem práce je identifikovat a analyzovat možnosti využití této metody jako efektivního nástroje kontroly prodejního personálu.Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje informace o retailingu a jeho člěnění. Druhá kapitola se věnuje mystery shoppingu - od představení metody a její historie, přes využívané techniky a mezinárodně uznávané standardy MS po charakteristiku postavy mystery shoppera. Poslední kapitola je zaměřena na vlastní výzkum mystery shoppingu, který probíhal ve spolupráci s oděvní firmou O'Neill.
An assessment of shopping atmosphere in two Starbucks coffee-houses
Chomová, Petronela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou vybraných detailových jednotkách společnosti Starbucks v Praze. Konkrétně jde o kavárnu na Malostranském náměstí a o kavárnu na Václavském náměstí. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení a metody sloužící k její zhodnocení. Druhá kapitola je věnována bližšímu představení samotné společnosti. V praktické části jsou obě jednotky porovnány dvěma různými metodami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   začátekpředchozí55 - 64další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.